Fullcross 4t do 6k
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Fullcross 4t do 6k
Witam, przymierzam się do zakupu fullcrossa 4t do 6tys zl. jakie moto proponujecie ? do jakiej marki najłatwiej będzie o części ?
Zalezy mi na tym aby było mało awaryjne i miało kopa. Moje doświadczenie jest mierne :/
Mam 183 cm wzrostu i 85kg wagi.
Motor z jakim mam styczność to crf450r. Tylko na takiego mnie nie stać Pomóżcie
Interesuje mnie pojemność od 250 w góre. Najlepiej to 450
Proszę tylko o konkretne wpisy. Co myślicie o crf250 albo yzf426?
Zalezy mi na tym aby było mało awaryjne i miało kopa. Moje doświadczenie jest mierne :/
Mam 183 cm wzrostu i 85kg wagi.
Motor z jakim mam styczność to crf450r. Tylko na takiego mnie nie stać Pomóżcie
Interesuje mnie pojemność od 250 w góre. Najlepiej to 450
Proszę tylko o konkretne wpisy. Co myślicie o crf250 albo yzf426?
- bartek1990x7
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 15/7/2013, 14:36
po 1 zapraszam do działu off road
po 2 obojętne co weźmiesz, czy honda czy yamaha - jedno i to samo.
aczkolwiek za 6 tysiecy nie kupił bym zadnej crossówki bo to padliny, wymęczone życiem, lepiej od razu dołóz kilka tysi... bo jak kupisz padalca, to mozesz w krótkim czasie wywalić wiecej kasy w remonty
po 3 450tka na 1 moto ? zapomnij xd nie ogarniesz 10% tego motocykla, 250tke ogarnij w połowie. chyba że jestes mistrzem prostej ale wtedy nie wiem po co sie pakować w teren jak mozna kupic R1nke i też jest lans
CRF 250 dobre moto, yzf 426 akurat modelowo słabo udane, ogólnie tak jak pisałem te starsze przed 2004 rokiem powiedzmy to straszne padaczki. ciezko kupic zadbaną. bo po prostu one miały tyle razy remonty, tyle razy pourywane korby tłoki i zawory. że tam sie silnik ledwo kupy trzyma, nawet jak sie ładują grubszą gotówke na remont na OEM częsciach. a wątpie żeby ktoś miał kase w sprzecie za 6 tysiecy, wymienic głowice na nową, czy kartery wymienic. kazdy woli dać do spawania niz wymienic na nowe, co jest błędem w wywczynówkach. ja bym za 6 tysiecy, szukał 125 w 2T i narazie nią polatał. najdłuzej taki sprzet polata, a i to bedzie ciezko kupic moto w super stanie ( 2T zwykle sa tansze w zakupie ) a na torze bedzie miało i tak kopa na tyle dobrego, że nie raz dwutakta nie opanujesz- to ci gwarantuje. chyba że jak pisałem mistrz prostej albo wydawało ci sie że jedziesz szybko
po 2 obojętne co weźmiesz, czy honda czy yamaha - jedno i to samo.
aczkolwiek za 6 tysiecy nie kupił bym zadnej crossówki bo to padliny, wymęczone życiem, lepiej od razu dołóz kilka tysi... bo jak kupisz padalca, to mozesz w krótkim czasie wywalić wiecej kasy w remonty
po 3 450tka na 1 moto ? zapomnij xd nie ogarniesz 10% tego motocykla, 250tke ogarnij w połowie. chyba że jestes mistrzem prostej ale wtedy nie wiem po co sie pakować w teren jak mozna kupic R1nke i też jest lans
CRF 250 dobre moto, yzf 426 akurat modelowo słabo udane, ogólnie tak jak pisałem te starsze przed 2004 rokiem powiedzmy to straszne padaczki. ciezko kupic zadbaną. bo po prostu one miały tyle razy remonty, tyle razy pourywane korby tłoki i zawory. że tam sie silnik ledwo kupy trzyma, nawet jak sie ładują grubszą gotówke na remont na OEM częsciach. a wątpie żeby ktoś miał kase w sprzecie za 6 tysiecy, wymienic głowice na nową, czy kartery wymienic. kazdy woli dać do spawania niz wymienic na nowe, co jest błędem w wywczynówkach. ja bym za 6 tysiecy, szukał 125 w 2T i narazie nią polatał. najdłuzej taki sprzet polata, a i to bedzie ciezko kupic moto w super stanie ( 2T zwykle sa tansze w zakupie ) a na torze bedzie miało i tak kopa na tyle dobrego, że nie raz dwutakta nie opanujesz- to ci gwarantuje. chyba że jak pisałem mistrz prostej albo wydawało ci sie że jedziesz szybko
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
- bartek1990x7
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 15/7/2013, 14:36
tak masz racje. ale 4T remonty są 2X rzadsze, ale 2X droższe, i wychodzi na to samo. z tym że za 6 tysiecy kupisz w miare jeżdzącą sete, ale nie kupisz 4takta do jazdy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
A do czego Ci ten cross? Jeśli do latania po lesie to zapomnij o takiej maszynie. A na torze ten sprzęt Cię zje kosztami np. benzyny, opon, łańcuchów o remoncie już nie wspominam. Te sprzęty nie są awaryjne jakoś zbytnio, ale remonty są częste, nawet bardzo częste.
XJ 600N
- misiek1506
- Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
- Lokalizacja: Krzydlina Wielka
tylko i wyłącznie do jazdy po lasach i szutrowych drogach . Duzo lasow u mnie to będę tam latal. o torze niema mowy bo nawet niema w najbliższej okolicy.
- bartek1990x7
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 15/7/2013, 14:36
wiec bez sensu kupować motocykl na tor crossowy i jeździc nim w enduro. to tak jakby kupic turystyka i jeździc nim głownie po torze asfaltowym, albo r1nką robic olbrzymie przebiegi - da się, ale są motocykle do tego duzo lepiej stworzone, i bardziej sensowne. szukaj jakiegos enduro i tyle
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
może i masz racje ale również bralem pod uwagę to ze nie trzeba fulla rejestrować. to dla mnie tez ma znaczenie.
- bartek1990x7
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 15/7/2013, 14:36
A kto rejestruje enduro na wioskach? Pierwsze słyszę aby coś takiego miało miejsce, te z papierami są zazwyczaj droższe i lepiej utrzymane, za dobrze utrzymany egzemplarz bez papierów powinieneś tyle zapłacić co za taki średni z dokumentami
XJ 600N
- misiek1506
- Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
- Lokalizacja: Krzydlina Wielka
aha. sorry ale naprawdę nie jestem obeznany w temacie. Wiec jaki motor proponowalbys na początek? moglbys wymienić chociaż kilka egzemplarzy godnych uwagi ?
- bartek1990x7
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 15/7/2013, 14:36
Taki standard Dt 125, kmx 125, można ewentualnie szukać jakiegoś starszego ktma, ale te dwa będą lepszym wyborem ze względu dostępność części i ogólne opinie ; )
XJ 600N
- misiek1506
- Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
- Lokalizacja: Krzydlina Wielka
dokładnie yamaha DT 125, kmx 125, ktm lc2. ewentualnie suzuki DR 350 jak sie uda wyrwać cos do jazdy a prędzej sie uda niz crossówke. bez papierów sztuki chodza bardzo tanio. klx 250 fajny sprzęt ale bardzo rzadki. i tym sie sensownie nauczysz jeździć. chyba że rzeczywkiscie masz same proste to mozna poszukać np RMX 250 ( chodzi o suzuki 250tke w 2T w enduro jc kumpel sprzedaje ) albo honde CRM 250. niby też 2T, słabe nie są. ale enduro i charakterystyka oddawania moicy sporo spokojniejsza od wyczynówek. i zdrowa CR 125 jest zrywniejsza niz CRM 250
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości