Problem przy przyśpieszaniu ZX6R 1998r.
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Problem przy przyśpieszaniu ZX6R 1998r.
Witam wszystkich moto fanów
Jesten nowicjuszem w tej dziedzinie życia gdyż kupilem dopiero co ZX6R. Dodam ze jest to moj pierwszy motor wiec nie mam za duzo doswiadczenia w tej dziedzinie. A teraz problem:
Miesiac temu kupilem motor i wszystko bylo dobrze do czasu kiedy to 2 dni temu wracalem od dziewczyny i zlapal mnie deszcz w polowie trasy.
Po tym zdazeniu kolejnego dnia kiedy ruszylem do pracy moja maszyna zaczela na wolnych obrotach szarpac. A dokladnie przy przyspieszaniu szarpie i muli od 0 do 4 tys obrotow po czym po przekroczeniu 4 tys dostaje strzala i idzie jak szalona, ale do tych 4 tys muli strasznie i to na kazdym biegu.
Jesli ktos wie o co chodzi to prosze o odp.
Z gory dzieki i czekam
Jesten nowicjuszem w tej dziedzinie życia gdyż kupilem dopiero co ZX6R. Dodam ze jest to moj pierwszy motor wiec nie mam za duzo doswiadczenia w tej dziedzinie. A teraz problem:
Miesiac temu kupilem motor i wszystko bylo dobrze do czasu kiedy to 2 dni temu wracalem od dziewczyny i zlapal mnie deszcz w polowie trasy.
Po tym zdazeniu kolejnego dnia kiedy ruszylem do pracy moja maszyna zaczela na wolnych obrotach szarpac. A dokladnie przy przyspieszaniu szarpie i muli od 0 do 4 tys obrotow po czym po przekroczeniu 4 tys dostaje strzala i idzie jak szalona, ale do tych 4 tys muli strasznie i to na kazdym biegu.
Jesli ktos wie o co chodzi to prosze o odp.
Z gory dzieki i czekam
- Norbi2b
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 3/7/2013, 20:28
- Lokalizacja: Poznań
NIE MOTOR TYLKO MOTOCYKL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
woda poszla gdzies na swiece czy kable i dlatego tak jest- wyszusz polaczenia i uszczelnij je
woda poszla gdzies na swiece czy kable i dlatego tak jest- wyszusz polaczenia i uszczelnij je
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Może problemem jest tylko zawilgocenie. Jeżeli przy sprawdzaniu nic nie zauważysz to odpal moto jak będzie ciemno i popatrz na przewody czy nie widać iskier. Skontroluj też przewody bezpośrednio przy cewkach zapłonowych, bo u mnie właśnie tam były przełamane i sypało iskrami.
- tomek2102
- Świeżak
- Posty: 152
- Dołączył(a): 3/3/2013, 14:20
- Lokalizacja: Chełm
A wiec sprawdzilem no i okazalo sie ze jedna fajka nie jest orginalna tylko NGk i jak chcialem ja wyciagnac to przewod zaplonowy zostal mi w rece a fajka zostala. Widac ze przewod szalu nie robi. Poczytalem o tej innej swieczce i sie okazalo ze jest to ta do dorabiania samemu wiec skrocilem troche ten przewod bo miedziak w srodku byl zkorodowany i zaśniedzialy i wkrecilem w fajke. Swiece sprawdzilem. Iskre maja wszystkie nawet ta na tym sztukowanym przewodzie. Ale po skreceniu i przejechaniu sie efekt byl ten sam czyli dalej szarpie I teraz pytanie czy to moze byc wina tych przewodów czy tez moze cewek? Bo przebicia nie widze zeby bylo bo na przewodach ;/
- Norbi2b
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 3/7/2013, 20:28
- Lokalizacja: Poznań
Witam ponownie,
A wiec dzis przyszly swiece i przewody do mojej laluni. I po pierwszych jazdach probnych okazalo sie ze jest ok. A wiec zamykam temat gdyz problem zostal rozwiazany. Dzieki wielkie wszystkich za dobre rady i pozdrawiam.
A wiec dzis przyszly swiece i przewody do mojej laluni. I po pierwszych jazdach probnych okazalo sie ze jest ok. A wiec zamykam temat gdyz problem zostal rozwiazany. Dzieki wielkie wszystkich za dobre rady i pozdrawiam.
- Norbi2b
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 3/7/2013, 20:28
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości