954 na co patrzeć przy zakupie
Posty: 14
• Strona 1 z 1
954 na co patrzeć przy zakupie
Siema. W tygodniu jadę oglądać 954, z racji tego, że będzie to moja pierwsza szosowa honda to może ktoś by doradził na co patrzeć przy zakupie?!
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Miałem kilka 954 i powiem Ci, że pękające uchwyty w czaszy i pękające bloki można sobie wsadzić w 4litery. To zapewne ma na myśli kolega powyżej.
Uchwyty pękają przy glebie a nie gumowaniu, a blok strzela tylko idiotą którzy nie wiedzą jak obchodzić się z tym sprzętem.
Ponadto silniki chamsko pracują (jak z paczką gwoździ w środku).
Całą resztę sprawdzasz tak samo jak w każdym innym sporcie.
Podrzuć ogłoszenie sprzęta, to więcej będzie można powiedzieć.
Uchwyty pękają przy glebie a nie gumowaniu, a blok strzela tylko idiotą którzy nie wiedzą jak obchodzić się z tym sprzętem.
Ponadto silniki chamsko pracują (jak z paczką gwoździ w środku).
Całą resztę sprawdzasz tak samo jak w każdym innym sporcie.
Podrzuć ogłoszenie sprzęta, to więcej będzie można powiedzieć.
2 x ZX6R
-
Repsol - Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19
O pękających blokach słyszałem bo to niby jest rozwiercone 929, o czaszach tak samo. Ogólnie wiem na co patrzeć kupując moto, chodzi mi właśnie o to co się szczególnie w tych modelach je*ie.
Tu link
http://tablica.pl/oferta/honda-cbr-954- ... f1d08e3e84
Tu link
http://tablica.pl/oferta/honda-cbr-954- ... f1d08e3e84
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
No niestety z takich zdjęć niewiele można wywnioskować.
Moim skromnym zdaniem problem leży w tym, że w tym sprzęcie jest zbyt mała chłodnica (taka jak w 600-tce), chłodnicy oleju brak (wymiennika nie liczę), w efekcie czego 954 jest bardziej "ciepłolubna" niż inne sporty i trzyma wyższą temperaturę. Jak będziesz walił do odciny na jałowym, to w końcu strzeli (pęka zazwyczaj pod kolektorami lub pod listwą wtryskową). Sam z siebie nie pęknie.
Przy glebie, nawet niewielkiej lubi zaryć deklami i tutaj też uszkadza blok. Prawej strony (sprzęgło) bez zdejmowania owiewki nie zobaczysz.
Do sprawdzenia na pewno dolna półka (fabrycznie jest lakierowana na srebrno-popielaty) czy prosta i główka ramy od dołu (możliwa owalizacja).
Moim skromnym zdaniem problem leży w tym, że w tym sprzęcie jest zbyt mała chłodnica (taka jak w 600-tce), chłodnicy oleju brak (wymiennika nie liczę), w efekcie czego 954 jest bardziej "ciepłolubna" niż inne sporty i trzyma wyższą temperaturę. Jak będziesz walił do odciny na jałowym, to w końcu strzeli (pęka zazwyczaj pod kolektorami lub pod listwą wtryskową). Sam z siebie nie pęknie.
Przy glebie, nawet niewielkiej lubi zaryć deklami i tutaj też uszkadza blok. Prawej strony (sprzęgło) bez zdejmowania owiewki nie zobaczysz.
Do sprawdzenia na pewno dolna półka (fabrycznie jest lakierowana na srebrno-popielaty) czy prosta i główka ramy od dołu (możliwa owalizacja).
2 x ZX6R
-
Repsol - Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19
Magiczne przebiegi . Chce Ci sie przesiadać z k6 750 na 954? Nie lepiej 1000rr 06....
Trzeba patrzeć czy nie spadła z gumy, bo motocykl lubi dostawać kopa powyżej 8tys obr. Kolega tak skasował swoja CBR. Pamiętam ze zaczęło mu pukać łożysko na wale zdawczy, ale wymienił bez problemu.
Trzeba patrzeć czy nie spadła z gumy, bo motocykl lubi dostawać kopa powyżej 8tys obr. Kolega tak skasował swoja CBR. Pamiętam ze zaczęło mu pukać łożysko na wale zdawczy, ale wymienił bez problemu.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Seba żal mi już wywalać większą kasę na moto, poza tym męczyła mnie już ta 750 bo jak by nie było to wciąż silnik od 600, dlatego zdecydowałem się na 954, myślałem też o R1 rn09, ale nie mogę trafić ładnej sztuki a ta 954 jest od gościa którego mniej więcej znam. Repsol dzięki za info.
Tu jest jeszcze link do ogłoszenia na otomoto
http://otomoto.pl/honda-cbf-954-wroclaw-M3715914.html
Tu jest jeszcze link do ogłoszenia na otomoto
http://otomoto.pl/honda-cbf-954-wroclaw-M3715914.html
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Jedyne czego można się dopatrzeć z tych zdjęć to tarcze przednie. 954 seryjnie miała tarcze ze złotym kwiatkiem w środku, a tu są czarne. No ale to taki szczegół... może lakierowane, albo akcesoryjne.
Jeżeli chodzi o moc, to właśnie że się zdziwi na plus. Podobnie z heblami z przodu.
Ja przesiadłem się w druga stronę, tzn. z 954 na Gixxa 750 K5 Pomimo katalogowych podobnych mocy 150KM i 148KM, jest ona oddawana zupełnie inaczej. Same konie to nie wszystko, jest jeszcze moment, skrzynia, obroty. 954 jest dużo mocniejsza.
Jeżeli chodzi o moc, to właśnie że się zdziwi na plus. Podobnie z heblami z przodu.
Ja przesiadłem się w druga stronę, tzn. z 954 na Gixxa 750 K5 Pomimo katalogowych podobnych mocy 150KM i 148KM, jest ona oddawana zupełnie inaczej. Same konie to nie wszystko, jest jeszcze moment, skrzynia, obroty. 954 jest dużo mocniejsza.
2 x ZX6R
-
Repsol - Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19
wiadomo ZE MOMENT Z POJEMNOŚCI WYNIKA ale moc bardzo podobne, odczucia na danym moto tez się liczy trzeba by czasy porównać przyspieszenia a te pewnie sa bardzo podobne
lepiej gixa kup k1,2 lub 3,4 ))
lepiej gixa kup k1,2 lub 3,4 ))
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Rutra mi właśnie na tym momencie zależy, miałem okazję latać 954 i porównując do k7 750 jest mega różnica przy oddawaniu mocy. Już tak biegami nie będę musiał mieszać, poza tym 954 szło odrazu na koło a 750 musiała się dobrze wkręcić.
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
- misiek1506
- Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
- Lokalizacja: Krzydlina Wielka
Repsol napisał(a):Ponadto silniki chamsko pracują (jak z paczką gwoździ w środku).
Tutaj pomieszało ci się z Banditem olejowym na gaźnikach
Jeszcze nie słyszałem 954 która by pracowała jak z paczką gwoździ w środku...
Jak ktoś chce jeździć momentem i mieć sportowy motocykl to w grę wchodzą oczywiście litrowe sporty. Można się jeszcze wpakować w ZX-12, ZZR 1400 i Hayabusę.
Na ZX-12 i Hayce jechałem kilka razy. Oba mają sporo momentu i są sportowe przy czym Hayabusa wydawała mi się łagodniejsza od ZX-12 jeśli chodzi o sposób oddawania mocy. Był to motocykl bardzo smkuło-oddający moc, coś jak XX 1100. Oczywiście jest to złudne bo potrafi ostro sponiewierać powyżej 7k. Zupełnie tak jak litry sportowe.
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości