Kranik paliwa el 250
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kranik paliwa el 250
Witam. Jestem posiadaczką kawasaki el 250 i niestety kranik paliwa jest nieszczelny. Przeszukałam możliwe strony i nigdzie nie ma takiego samego. Czy posiada ktoś z was widzę gdzie przez internet może kupić ten kranik ? To bardzo pilne.
- eternia
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 5/7/2013, 18:25
widać w necie nie tylko Ty szukasz kranika. może więc być problem jak nie ma używek gdzieś na allegro/tablica.pl
osobiscie zrobiłbym takie opcje:
1) oddał moto do mechanika, moze dało by się zreanimować kranik, czasami są to "metryczne' kraniki, i uszczelki mogą pasować wymiennie z chociazby jakiś chinskich motorowerków itp, wiec mogło by się dobrać jakąs uszczelke tak żeby nie ciekło i wszystko działo jak trzeba. ew zaleznie skąd cieknie moze mechanik miałby jakis patent
2) zobaczyc mocowanie do baku, moze to jest też zwykły gwint metryczny, i mozna by dopasować z czegokolwiek o tym samym rozmiarze gwintu ( tutaj znów chinskie sprzety mogą byc pomocne, bo tam jest kilka rozmiarów gwintów, kraniki kosztują po 15 zł wiec kosztów nawet nie odczujesz w porównaniu z pkt 3
3) zamówić w ASO kawasaki kranik
ale pewnie gruba kasa, i oczekiwanie kilka tygodni zapewne.
4) też oddać moto do mechanika. ale żeby wykombinować tak by kranik nie ciekł a był ciągle otwarty ( np wywalenie bebechów, i docięcie blaszki na kranik i wtopienie TIgiem, albo podobny patent. i zastosowanie kranika przelotowego który kosztuje też kilkanaście zł. moze nie bedzie tak praktyczne jak kranik sztywno na baku. ale opcja jest wiec dopisuje
( ja mam takie rozwiązanie fabrycznie w quadzie i sie sprawdza, i tak tego kranika nie uzywam non stop. jedynie do serwisu zakręcam i nie ma problemów
)
osobiscie zrobiłbym takie opcje:
1) oddał moto do mechanika, moze dało by się zreanimować kranik, czasami są to "metryczne' kraniki, i uszczelki mogą pasować wymiennie z chociazby jakiś chinskich motorowerków itp, wiec mogło by się dobrać jakąs uszczelke tak żeby nie ciekło i wszystko działo jak trzeba. ew zaleznie skąd cieknie moze mechanik miałby jakis patent
2) zobaczyc mocowanie do baku, moze to jest też zwykły gwint metryczny, i mozna by dopasować z czegokolwiek o tym samym rozmiarze gwintu ( tutaj znów chinskie sprzety mogą byc pomocne, bo tam jest kilka rozmiarów gwintów, kraniki kosztują po 15 zł wiec kosztów nawet nie odczujesz w porównaniu z pkt 3
3) zamówić w ASO kawasaki kranik

4) też oddać moto do mechanika. ale żeby wykombinować tak by kranik nie ciekł a był ciągle otwarty ( np wywalenie bebechów, i docięcie blaszki na kranik i wtopienie TIgiem, albo podobny patent. i zastosowanie kranika przelotowego który kosztuje też kilkanaście zł. moze nie bedzie tak praktyczne jak kranik sztywno na baku. ale opcja jest wiec dopisuje


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości