może się też zdarzyć, że kupisz motocykl, który do wymiany łańcuszka rozrządu lub alternatora będzie potrzebował rozbiórki całego silnika (tak jak to jest w moim przypadku) a komplet uszczelek silnika będzie kosztował 700 pln ((tak jak to jest w moim przypadku)zamienników brak !!!) takie niespodzianki strasznie wypompowują kieszenie
to tylko taki przykład.. dobrze obczaić przed zakupem koszt części, czy jest dużo zamienników (choć wielu mechaników nie preferuje zamienników) no i obadać forum poświęcone danemu motocyklowi, można się często wiele rzeczy dowiedzieć i przewidzieć w przybliżeniu ewentualny koszt remontu... no i ważne jest, żeby osoba, z którą będziesz jechał na oględziny, "znała" się na tym konkretnym modelu, który oglądasz, a nie tak, że się "zna" bo jeździ lub pracuje w warsztacie (jeszcze nie spotkałem mechanika, który ogarniałby wszystkie modele moto)
Pzdrooo!!!