YAMAHA YZF 400 odbija z kopniaka, problemy z gaznikiem
Posty: 11
• Strona 1 z 1
YAMAHA YZF 400 odbija z kopniaka, problemy z gaznikiem
Witam, mam problem z moją yamahą odbija mi z kopnika i wolno zchodzi z obrotów, po rozebraniu gaznika okazało sie ze w obudowie gaznika te koleczka plastikowe zrobiły dosyc spore rowki i cala prowadnica z iglicą i przepustnicą ma luzy czy to moze byc przyczyna odbijania i falowania obrotów i co ja mam zrobic z tymi rowkami w obudowie gaznika?
Z góry bardzo dziękuje za odpowiedz.
Pozdrawiam.
Z góry bardzo dziękuje za odpowiedz.
Pozdrawiam.
Michal
- michalex123
- Świeżak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 20/5/2013, 18:33
pokaz fotke z rowkami bo nie mam pojecia o jakie ci chodzi.
ale na pewno stare FCRy nie bedą pozwalały silnikowi pracowac idealnie, przepustnice po kilku latach sie juz wyrabiaja
ale na pewno stare FCRy nie bedą pozwalały silnikowi pracowac idealnie, przepustnice po kilku latach sie juz wyrabiaja
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
fotki moge wrzucic dopiero wieczorem, ale chodzi mi o to ze przepustnica jest zamocowana na tzw. wozeczku ktory jest na kóleczkach takich małych i te koleczka zrobiły juz rowki w obudowie gaznika od srodka oczywisci ale foki wrzuce pokaze o co chodi tylko wieczorem.
Michal
- michalex123
- Świeżak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 20/5/2013, 18:33
- michalex123
- Świeżak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 20/5/2013, 18:33
edytuj posty, a nie piszesz jeden pod drugim.
no niestety jak sie gaźnik zuzył... to albo wymiana, albo wymiana samej przepustnicy,,, ale szukanie uzywanegoi gaźnika. bo luzy na przepustnicy tym sie charakteryzują. choc mozna pobawic sie regulacją składu
no niestety jak sie gaźnik zuzył... to albo wymiana, albo wymiana samej przepustnicy,,, ale szukanie uzywanegoi gaźnika. bo luzy na przepustnicy tym sie charakteryzują. choc mozna pobawic sie regulacją składu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
- michalex123
- Świeżak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 20/5/2013, 18:33
skoro odbija - to ma za duzo powietrza. tutaj mozna albo obnizyc przepustnice ( pokrętło ręczne ) ale najpierw trzeba zacząc od rozebrania gaźnika i ustawieniu pod serwisówke. czyli iglica pewnie na środek. sprawdzic czy dysze nie sa jakies kombinowane. potem składem regulujesz sobie ( od spodu pokrętło ) tak jak serwisówka mówi, i zobacz jak maszyna bedzie sie zachowywała.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
- michalex123
- Świeżak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 20/5/2013, 18:33
napisałem juz - to jest opisane w serwisówce. dla kazdego moto jest inaczej. ten gąźnik był montowany w 80% crossówek i enduro w 4T... dla mnie jest np 1.25 obrotu a dla ciebie moze byc 2.5 obrotu. nie bede strzelał.... a sprawdzać mi sie tak samo chce, jak tobie wkręc na maxa wykręc na 1.5 obrotu mniej wiecej i od tego próbuj ustawiać. bo serwisówka podaje tylko wyjsciowe ustawienie... od teog ustawienia dopiero sie ustawia pod dane warunki. wystarczy spora zmiana pogody czy cisnienia i teoretycznie powinno sie skłąd przestawic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Gaznik ustawiłem moto chodził jak powinien, ale teraz mam następny problem zrobiłem po ustawieniu około 6 km (cały czas chodził) podjechałem do mechanika zeby posłuchał silnika jak chodzi chodził na wolnych kazał mi dac gazu dałem zszedł z obrotów coś nie głosno strzeliło i zgasł. Silnik zablokowany do tyłu się przekreci troche i w góre idzie do pewnego momentu i stoi. Narazie jeszcze nie rozbierałem moto i dlatego pytam czy moze ktos z was tak nie miał, bo mechganik mowi ze przyczyn moze byc wiele dodam ze łancuszek rozrządu zawory i korba były nie dawno wymieniane tłok i cylinder w bdb stanie nie było potrzeby robic.
Michal
- michalex123
- Świeżak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 20/5/2013, 18:33
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości