Wizzard90 napisał(a):Jeszcze mam kilka pytań co awaryjności i mniej wiecej kosztów eksploatowania tej maszynki. Czy części są drogie? Trudno dostępne? No i jak ze spalaniem nie chciałbym wchodzić w granice 7-8l bo to już dużo jak na kieszeń 18 latka
Silnik GS-a jest pancerny jak Niemiecki Tygrys, koszty eksploatowania, na pewno serwis 2 cylindrów będzie Cię kosztował odczuwalnie mniej niż czterech
wiadomo, olej, hamulce i ogólna konserwacja, nic za darmo, ale GS jest prosty jak budowa cepa i tam nie ma za bardzo się nawet co zepsuć
, nawet jakby to części do GS-a jest jak lodu, jest to tak popularny sprzęt, że części możesz szukać i w warzywniaku
. Z tymi 8 litrami spalania to trochę popłynąłeś
tyle nie palą nawet 4 cylindrowe 600-ki, przy umiejętnej obsłudze manetki gazu
, GS, średnio jak na 500-kę przystało w 4,5-5l/100km spokojnie się zamknie.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"