CBR F4 grzeje siÄ™. pomocy...
Posty: 5
• Strona 1 z 1
CBR F4 grzeje siÄ™. pomocy...
witam. jeśli powielam - wybaczcie, szukałem i nie znalazłem. mój problem wygląda następująco:
jestem posiadaczem hondy cbr f4, rok 2000, model na gaźniku. moto jak to większosc w przeszłości leżało, ale nic poważnego sądząc po śladach. jednak motocykl moim zdaniem nadto sie grzeje. jadąc wieczorem potrafi w czasie jazdy załączyć wentylator (temp. na zewnątrz ok 12 st.C wiec raczej chłodno). w sumie dzieje sie tak prawie zawsze. najpierw moto odpala, jedziemy i wszystko jest ok, poźniej temperatura rośnie (z reguły jest na ok 60% wskaźnika, czyli dalej niż w połowie gdzie być powinna), ostatnio doszła aż pod czerwone pole. co ciekawe - im większa prędkośc, tym bardziej rośnie temperatura, gdy zatrzymuje sie - temperatura wraca ladnie na środek wskaźnika. termostat jest juz założony nowy, płyn chłodzący wymieniony.chłodnica nagrzewa sie równomiernie. nie było nigdy tak aby sie zagotowała, ale z tego co czytałem i rozmawiałem z innymi posiadaczami to honda powinna trzymac idealnie na środku, a wiatrak powinienem usłyszec dopiero kiedy stoje w korku w upale 35st.C. jeśli sie mylę - wyprowadźcie mnie z blędu. a jeśli macie pomysł co to może być - piszcie prosze. każda koncepcja jest dobra bo mi powoli kończą sie pomysły.
maciek
jestem posiadaczem hondy cbr f4, rok 2000, model na gaźniku. moto jak to większosc w przeszłości leżało, ale nic poważnego sądząc po śladach. jednak motocykl moim zdaniem nadto sie grzeje. jadąc wieczorem potrafi w czasie jazdy załączyć wentylator (temp. na zewnątrz ok 12 st.C wiec raczej chłodno). w sumie dzieje sie tak prawie zawsze. najpierw moto odpala, jedziemy i wszystko jest ok, poźniej temperatura rośnie (z reguły jest na ok 60% wskaźnika, czyli dalej niż w połowie gdzie być powinna), ostatnio doszła aż pod czerwone pole. co ciekawe - im większa prędkośc, tym bardziej rośnie temperatura, gdy zatrzymuje sie - temperatura wraca ladnie na środek wskaźnika. termostat jest juz założony nowy, płyn chłodzący wymieniony.chłodnica nagrzewa sie równomiernie. nie było nigdy tak aby sie zagotowała, ale z tego co czytałem i rozmawiałem z innymi posiadaczami to honda powinna trzymac idealnie na środku, a wiatrak powinienem usłyszec dopiero kiedy stoje w korku w upale 35st.C. jeśli sie mylę - wyprowadźcie mnie z blędu. a jeśli macie pomysł co to może być - piszcie prosze. każda koncepcja jest dobra bo mi powoli kończą sie pomysły.
maciek
- maciek_yzf
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 28/12/2008, 12:05
- Lokalizacja: bielsko-biała
układ byl odpowietrzany 3 razy, wszystko zgodnie z serwisówka i poradami kolegów. ide sprawdzić pompe wody, przy okazji zrzucę chłodnicę i bezie płukana. później już chyba pozostanie tylko grzebanie w silniku....
- maciek_yzf
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 28/12/2008, 12:05
- Lokalizacja: bielsko-biała
pompa sprawna, chłodnica wypłukana i odkamieniona, wszystkie węże sprawdzone, korek ciśnieniowy także. ale moto już zrobione, po pierwszej jeździe chyba wszystko jest ok. powodem grzania sie była chłodnica delikatnie przesunieta w strone kolektorów (zagiete mocowanie-dystans). im wieksze obroty, tym cieplejsze kolektory co analogicznie sprawiało że było cieplej na chłodnicy. jeśli pogoda dzisiaj dopisze to prostaram sie przegonić moto gdzieś dalej aby wszystko dokładnie sprawdzić. dziekuje wszystki za pomoc:)
- maciek_yzf
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 28/12/2008, 12:05
- Lokalizacja: bielsko-biała
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości