Supemoto, KTM czy inny?
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Supemoto, KTM czy inny?
Witam wszystkich! Aby nie utrudniać życia komukolwiek od razu zastosuję się do wzoru na początek:
- Jakie masz doświadczenie? profesjonalistą nie jestem, jeździłem trochę na enduro małej pojemności, do niedawna na Z750, a teraz szukam supermoto
- Wiek, waga, wzrost? 20 lat, 75 kg, 180 cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla? jazda po mieście z kolegami (83,7%) / teren (16,3%)
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? myślę, że w tygodniu z 30 kilometrów zrobię na pewno
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? planuję wydać do 12tyś na motor
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? ciężko powiedzieć, zależnie jak z pracą ale mieszkania nie mam swojego ani opłat tak więc powinienem dać radę utrzymać moto
- Jakie motocykle Ci się podobają? KAŻDE! a teraz skupiam uwagę na supermoto
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? EXC 525, natomiast nie interesują mnie motory typu DRZ czy XTX
Chciałbym abyście mi pomogli w dokonaniu wyboru, czytałem dosyć dużo na temat 525 EXC, zdaję sobie sprawę, że to naprawdę mocne moto, jednak chciałbym spróbować i czuję się na siłach aby go okiełznać Grubo się zastanawiam nad tym motorem:
http://allegro.pl/ktm-525-exc-supermoto-i3244032317.html (otwórz link)
co o nim sÄ…dzicie?
- Jakie masz doświadczenie? profesjonalistą nie jestem, jeździłem trochę na enduro małej pojemności, do niedawna na Z750, a teraz szukam supermoto
- Wiek, waga, wzrost? 20 lat, 75 kg, 180 cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla? jazda po mieście z kolegami (83,7%) / teren (16,3%)
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? myślę, że w tygodniu z 30 kilometrów zrobię na pewno
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? planuję wydać do 12tyś na motor
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? ciężko powiedzieć, zależnie jak z pracą ale mieszkania nie mam swojego ani opłat tak więc powinienem dać radę utrzymać moto
- Jakie motocykle Ci się podobają? KAŻDE! a teraz skupiam uwagę na supermoto
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? EXC 525, natomiast nie interesują mnie motory typu DRZ czy XTX
Chciałbym abyście mi pomogli w dokonaniu wyboru, czytałem dosyć dużo na temat 525 EXC, zdaję sobie sprawę, że to naprawdę mocne moto, jednak chciałbym spróbować i czuję się na siłach aby go okiełznać Grubo się zastanawiam nad tym motorem:
http://allegro.pl/ktm-525-exc-supermoto-i3244032317.html (otwórz link)
co o nim sÄ…dzicie?
- kamil20s
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 17/5/2013, 11:32
na miasto EXC fajny sprzet. ale musiał byś sie liczyc z ogromnymi wydatkami latając często po mieście. sprzęt nie jest do tego stworzony. wiem co mówie bo mam 525 i ganiałem nim po miescie na uczelnie itp itd. od razu zaczął sie sypac rozrusznik itp itd. czesto odpalanie zimnego silnika też za zdrowe nie jest zwłąszcza dla wyczynówki. przez 3 lata wydałem na serwis grubo ponad 10 tysi. na pewno wiecej niz za niego dałem. co do wjazdu w teren na kółkach sm nawet nie ma co wjezdzac ;p co do aukcji - nawet nie otwieram bo jasnowidzem nie jestem. tak jak widzisz sprzet moze byc igiełka zadbany wyplakowany z nowymi plastikami za 300 zł..... a le i tak najwazniejszy jest silnik zawieszenie itp itd. remont silnika moze kosztować też kilka tysięcy, remonty zawieszenia to spore wydatki. nie chce cie zrażać do sprzętu. tylko nie chciałbym żebys kupił, i po kilku miesiącach go zgruzował bo nie masz kasy na porządny serwis. 30 km na tydzien to bardzo nei duzo.... ale uwierz mi że bedą leciały szybciej ;P
co do samego sprzetu jak pisałem to praktycznie wyczynówka i potrafi wiele u dobrego kierowcy. jak masz kase i 2-3 tysie na sezon w czesci to nie problem. to mozesz cos takiego szukać. z kolei ja bym sie rozejrzał na miasto włąsnie nad jakas lc4 itp. kolega miał lc4 na akrapie, gaźnik wiekszy ale ten sam model jak w EXC ( keihin FCR ) moto bardzo ładnie pracowało, po prostej drodze szło tak samo jak i EXC. ( choc eXC był drapieżniejszy ) mimo to lc4 mniej palił był duzo tanszy w eksplo. wygodniejszy i mozna było nim poleciec nawet w daleką trase.
co do samego sprzetu jak pisałem to praktycznie wyczynówka i potrafi wiele u dobrego kierowcy. jak masz kase i 2-3 tysie na sezon w czesci to nie problem. to mozesz cos takiego szukać. z kolei ja bym sie rozejrzał na miasto włąsnie nad jakas lc4 itp. kolega miał lc4 na akrapie, gaźnik wiekszy ale ten sam model jak w EXC ( keihin FCR ) moto bardzo ładnie pracowało, po prostej drodze szło tak samo jak i EXC. ( choc eXC był drapieżniejszy ) mimo to lc4 mniej palił był duzo tanszy w eksplo. wygodniejszy i mozna było nim poleciec nawet w daleką trase.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Odgrzeje temat, może znowu ktoś mi pomorze codziennie szukam po kilka godzin motoru, jeżeli jakiś zostanie dodany np na allegro, od razu o tym wiem. o ile znam się w miarę na motorach, wiem do czego służą modele typu EXC, SX, WR, YZ to w motocyklach Husaberg nie znam się kompletnie. Mógłby mi jakiś guru powiedzieć co nieco o motorku Husaberg FS650E? Wiem już, że FX650E to full cross i w miarę nie nadaje się na ulice, a jak jest z tym FS? Znalazłem dosyć ciekawą (moim zdaniem) ofertę właśnie na allegro, bardzo mi się spodobała, co myślicie o nim?
http://allegro.pl/husaberg-fs650e-ktm-supermoto-doinwestowany-i3264411254.html (otwórz link)
http://allegro.pl/husaberg-fs650e-ktm-supermoto-doinwestowany-i3264411254.html (otwórz link)
- kamil20s
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 17/5/2013, 11:32
ogólnie husabergi to takie nieco bardziej wypasione KTMy. i są identyczną klasa. jak są duze ktmy EXC to i są duze enduro w husabergu itp. późniejsze modele husaberga to w ogóle brat KTMa z jednej fabryki. husaberg to doskonały motocykl ale niestety jako nowsza sztuka. te sprzed 2005 roku to padliny. stosowali tam sporo patentów. np zamiast normalnego układu cylindra, były połówki i wymienna sama tuleja. co nie zawsze było idealnym rozwiązaniem. przez to te stare były wadliwe, sypliwe i drogie w eksploatacji bo za duzo tego nie ma, wiec ciezej z zamiennikami czy uzywkami. 650 moze jeszcze da rade z racji mniej wysilonej konstrukcji. ale osobiscie nie pchałbm sie w starego husaba
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości