przez Proti » 14/7/2013, 20:12
Witam, zarejestrowałem się na tym forum specjalnie po to aby wyrazić swoją opinie o tej firmie i przestrzec potencjalnych klientów.
Kupiłem u nich skuter dla żony, do przeglądu było wszystko ok, niestety podczas przeglądu zleciliśmy tuning (sam tuning im się udał sam nie wiem jakim sposobem) efektem czego odebraliśmy skuter z nieprzymocowaną wiązką elektryczną, nieprzykręconą obudową filtra powietrza (najpewniej uszkodzony gwint) dodatkowo ze zgłoszonych usterek nie udało im się wykonać absolutnie nic poza wymianą żarówki, przy której i tak ubrudzili smarem czy olejem klosz od wewnątrz i było mocno zdziwieni, że wymagam jego wyczyszczenia. Pominę już kwestię terminowości bo daliśmy im na ten przegląd aż tydzień.
Dodatkowo usłyszałem, że następny przegląd z powodu tuningu musi być za 300 nie za 700 km ale będzie kosztował mniej bo to sam silnik , czemu kategorycznie zaprzeczył nowy kierownik serwisu przy tymże drugim przeglądzie gdzie żona musiała się już wykłócać o swoje.
Dochodzimy do przeglądu numer 2. Ponownie zgłosiliśmy swoje uwagi (niedopatrzenia podczas poprzedniego przeglądu oraz kilka nowych tak jak piszczenia z przedniego koła czy unoszący się wszędzie dookoła skutera zapach benzyny) Kolejny przegląd i kolejne nerwy, oczywiście panowie zamocowali wiązkę, przykręcili puszkę filtra (na sztukę byle jaką śrubą) oraz wykonali podobno konieczne regulacje, a żona usłyszała cytuję " źle pani hamuje dlatego piszczą hamulce", ewentualne wycieki paliwa panowie sprawdzili w taki sposób, że żona wracała ciągnąc za sobą strugę paliwa. Paliwo nie wyciekało a lało się strumieniem spod skutera, a żona za każdym zatrzymaniem stała w kałuży paliwa, co zauważyliśmy dopiero pod domem.
Panowie na tak rażące zaniedbanie stwierdzili, że wyciek paliwa to w sumie taka sama usterka jak przebita opona i to nie ich wina tylko wypadek losowy, bo odebraliśmy skuter sprawny, a w ramach zadość uczynienia przysłali serwis mobilny za który wg nich powinienem zapłacić. Serwis przyjechał tradycyjnie spóźniony, a w trakcie naprawy zniszczył siodło.
Reasumując moje doświadczenia z tą firmą są takie nic nie zrobione na czas, nic nie naprawione jak być powinno, a dodatkowo użytkownik narażony na uszczerbek na zdrowiu, pomijając już stracony czas i nerwy.
Między bajki można wsadzić tłumaczenia Panów z tej firmy twierdzących że większość klientów jest zadowolona, spędziłem tam parę ładnych godzin czekając na swój skuter i ŻADEN podkreślam, żaden klient serwisu nie wyszedł bez "awantury".
Na zakończenie tego postu chciałbym tylko dodać że ja osobiście nie jestem się z panami porozumieć ponieważ wg kierownika serwisu "marnuje jego czas" wstępuję na drogę sąndową. Mam nadzieję że doczytaliście do końca i będzie omijać ich szerokim łukiem, i odpowiednio ostrzeżecie pozostałych potencjalnych klientów.
Pozdrawiam.
Marcin P.