Zobacz wÄ…tek - Kawasaki KX 80 - problem z wchodzeniem na wys obroty
NAS Analytics TAG

Kawasaki KX 80 - problem z wchodzeniem na wys obroty

Enduro, Cross
_________

Kawasaki KX 80 - problem z wchodzeniem na wys obroty

Postprzez Rojbercik123 » 6/5/2013, 18:19

Witam, mam od pewnego czasu, ba, może nie od pewnego a od kupna tego kx'a problem.
Jak daje manetkę na full to moto chwile idzie później zaczyna się dławić i czasami, choć nie zawsze zaskoczy i pociągnie dalej, próbowałem już przestawiać iglice, sprawdzałem elektryke, grzebałem w gaźniku, problem ciągle ten sam. Zauważyłem, że w gaźniku, tam gdzie pływaki są jest strasznie dużo paliwa, próbowałem podginać blaszkę, aby pływaki zamykały dopływ paliwa, ale wtedy okazuje się, że nawet jak pływaki są na dole to paliwo już wcale nie leci.
Dodam jeszcze, że jak jest końcówka paliwa, czyli zostaje praktycznie w samych wężykach moto nagle się odblokowuje i nie dławi. Gdzie jest problem?
Rojbercik123
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6/5/2013, 16:49
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski


Postprzez Marcin1324 » 6/5/2013, 19:17

a może tłok się już kończy ?
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła


Postprzez MJR128 » 6/5/2013, 19:26

Sprawdzałeś stan zaworka iglicowego?
Co znaczy duży poziom paliwa?
Na jaką odległość jest ustawiony pływak?
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Rojbercik123 » 9/5/2013, 16:46

Nie wiem dokładnie jak wygląda sytuacja z tłokiem, cross był w serwisie, nic nie mówili o tłoku, powiedzieli że jest dobra kompresja, więc remont silnika nie jest wymagany.

Jak sprawdzić ten stan zaworka iglicowego?
Jak rozbieram gaznik, to paliwo w tej "miseczce" jest do około 3/4 wysokości.
Rojbercik123
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6/5/2013, 16:49
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Postprzez Bostorn » 13/5/2013, 10:46

ehh... chłopak nie znasz się i robisz krzywdę sobie i motocyklowi

w komorze pływakowej paliwa musi byc do pełna prawie, jak się nie wylewa przewodem to jest wszystko ok

obstawiam że przez swoje kombinacje rozregulowałeś gaźnik i maszyna chodz jak by chciała a nie mogła

sprawdził bym jeszcze filtr powietrza i kolor świecy, ale do rzeczy:

- gruntowne czyszczeni filtra, dobre jego nasÄ…czenie
- dokladne przedmuchanie, czyszczenie gaźnika
- regulacja gaźnika, najpierw sewrwisowo a później pod kolor swiecy
- i dopiero można jeździc
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê