SV 650, czyli V2 ma charakterystykę zbliżoną do 2 cylindrowej rzędówki w ER6 ? Jedyne co mają zbliżone to chyba tylko pojemność i moc.
Pozwolę sobie zacytować ,,Boczo"
W zasadzie moglibyÅ›my zamknąć tÄ… sekcjÄ™ zdaniem „SV650 ma lepszy silnik. Do widzenia”. MaÅ‚y, uroczy widlaczek SV jest silnikiem tak dobry, że w ciÄ…gu 13 lat istnienia na rynku w zasadzie siÄ™ nie zmieniÅ‚. Pierwsze gaźnikowe modele sÄ… pod wzglÄ™dem dynamiki fascynujÄ…ce. Kiedy odkrÄ™cisz gaz, a później bÄ™dziesz go odkrÄ™caÅ‚ odważniej, nie uwierzysz w osiÄ…gi tego maleÅ„stwa. Co wiÄ™cej, SV majÄ…c sześć biegów na ostatnim z nich przyspiesza jakby miaÅ‚o pojemnoÅ›ci dwa razy wiÄ™cej. Genialne. SÄ… wady, ale eskalować je bÄ™dÄ… głównie ci z brakami w technice jazdy. SV650 jest jednym z mocniej hamujÄ…cych silnikiem motocykli. O ile w trasie spokojnie można zrezygnować z używania hamulców, o tyle w zakrÄ™cie, nie daj Panie mokrym, trzeba uważać. Bo czym tak naprawdÄ™ hamujemy hamujÄ…c silnikiem? Zblokowanie koÅ‚a w apeksie zakrÄ™tu nie jest fajne. I tutaj z pomocÄ… przychodzi Kawasaki ER-6. Silnik nie ma tak zacnego buta w dolnym i Å›rednim zakresie obrotowym, ale jest o wiele pÅ‚ynniejszy i lizusowsko przyjazny. OczywiÅ›cie, radosna energia tutaj jest, ale na SV bÄ™dziesz weselszy. Silniki – remis z dość wyraźnym wskazaniem na Suzuki.
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.