FZ6N konwersja na S - pytania
Posty: 5
• Strona 1 z 1
FZ6N konwersja na S - pytania
Witam,
nie dawno zmieniłem motocykl i zakupiłem FZ6N.
Po kilku trasach stwierdziłem, że golas "to nie to". Po prostu wieje.
Nie bardzo chciałbym się rozstać z nim, więc nie piszcie proszę: "sprzedaj, kup S".
Chciałbym założyć mu owiewki, więc mam parę pytań, gdyż wiadomości jest nie wiele.
1. Czy muszę mieć owiewki od wersji S czy może S2 też się nada?
2. Czy zna ktoś sklep, gdzie można kupić owiewki nieoryginalne (zamienne z ABSu)?
3. Jakie będą potrzebne mi części (poza wiadomymi: czasza, lampa, stelaż pod zegary i wypełnienie).
Pozdrawiam
nie dawno zmieniłem motocykl i zakupiłem FZ6N.
Po kilku trasach stwierdziłem, że golas "to nie to". Po prostu wieje.
Nie bardzo chciałbym się rozstać z nim, więc nie piszcie proszę: "sprzedaj, kup S".
Chciałbym założyć mu owiewki, więc mam parę pytań, gdyż wiadomości jest nie wiele.
1. Czy muszę mieć owiewki od wersji S czy może S2 też się nada?
2. Czy zna ktoś sklep, gdzie można kupić owiewki nieoryginalne (zamienne z ABSu)?
3. Jakie będą potrzebne mi części (poza wiadomymi: czasza, lampa, stelaż pod zegary i wypełnienie).
Pozdrawiam
- keisan
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 23/6/2012, 14:31
Witam
najprościej "puść od tyłu" http://www.youtube.com/watch?v=TFtClwCZb0E
Pozdrawiam
http://www.youtube.com/watch?v=Nf7MEpkc3GU cz II
http://www.youtube.com/watch?v=w1Xx76c3ABY czIII
najprościej "puść od tyłu" http://www.youtube.com/watch?v=TFtClwCZb0E
Pozdrawiam
http://www.youtube.com/watch?v=Nf7MEpkc3GU cz II
http://www.youtube.com/watch?v=w1Xx76c3ABY czIII
Wszystko jest trudne... nim, stanie siÄ™ proste
FZS 1000
FZS 1000
-
krzall - Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 19/1/2013, 21:43
keisan napisał(a):Wielkie dzięki bardzo mi pomógł ten film (w sumie zapomniałem zerknąć na Youtube pod tym kątem), lecz dalej mam pytanie odnośnie wersji. Mam motocykl z 2004r. czy od S2 z 2008 będą pasowały części?
Witaj
nie robiłem przekładek ale wystarczy podjechać do kogoś co ma rozłożoną S2 kę i pomierzyć sobie na swoim moto a później kupować po kolei graty jeśli będzie pasowało. Mocowania zawsze można "podpasować" ale trzeba dokładnie kostki od świateł - elektryki poprzeglądać może być inna wiązka na reflektor. Ale też da się ogarnąć.
Pozdrawiam
Wszystko jest trudne... nim, stanie siÄ™ proste
FZS 1000
FZS 1000
-
krzall - Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 19/1/2013, 21:43
S2 ma niektóre elementy inne.
Lepiej dokupić oryginalną akcesoryjną szybę - na początek wystarczy.
A z czasem i tak przyjdzie czas na zmianÄ™ motocykla.
FZ6 N spokojnie da się jechać do 180 bez szyby - owiewki.
Najlepiej poszukać parts manuala.
Oryginalne nowe części w ASO Yamaha nie należą do najdroższych, ale kupując nowe pewnie z 3500PLN, a używane z 2000PLN trzeba będzie wydać.
Nie licząc czasu potrzebnego na zorganizowanie wszystkich części łącznie z wiązką elektryczną.
Lepiej dokupić oryginalną akcesoryjną szybę - na początek wystarczy.
A z czasem i tak przyjdzie czas na zmianÄ™ motocykla.
FZ6 N spokojnie da się jechać do 180 bez szyby - owiewki.
Najlepiej poszukać parts manuala.
Oryginalne nowe części w ASO Yamaha nie należą do najdroższych, ale kupując nowe pewnie z 3500PLN, a używane z 2000PLN trzeba będzie wydać.
Nie licząc czasu potrzebnego na zorganizowanie wszystkich części łącznie z wiązką elektryczną.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości