Cześć,
W XX14 jest minimalnie krótsze jarzmo, ale nie masz wyboru bo XX15 w PL nie ma. Bolec, alarm ten sam.
Alarm zacznie wyć na 10 sekund i masz dwie opcje: zatkać uszy i odczekać aż zamilknie i znowu się uzbroi, albo rozbroić kluczykiem.
Ze śrubokrętem nie próbowałem, ale tak: są bardzo czułe.
Z AC to stary temat. PZU wymagało kilku (nie pamiętam ilu) blokad żeby w ogóle ubezpieczyć AC. Aktualnie muszą być to blokady zamontowane na stałe w motocyklu, czyli nie disclock wyjmowany ze schowka i zakładany przez kierowcę. Wszystko też zależy od agenta i od tego na ile go zakręcisz.
Wejdź na sklep.scigacz.pl w dział zabezpieczenia, masz tam szablon, który się drukuje, wycina i przykłada do tarczy. Pokazuje on które modele będą pasować do Twojego sprzętu.