R1 1999
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
R1 1999
Witam! Jakiś czas temu założyłem temat "R1 czy zx9r" został zamknięty z powodu braku mojej aktywnosci na tamtym temacie z powodu braku czasu niestety:/
Tak wiec kupiłem R1 z 1999 roku, niby 32tys przebiegu nie kopci biegi nie wypadają mocy ma pod dostatkiem na 3 biegu koło jeszcze lewituje.
http://w672.wrzuta.pl/obraz/7OuB9SPmR34/imag0268
Na tym zdjęciu akurat nie ma pługu bo wymieniałem olej. Pług cały biał odcien taki jak na zadupku.
Tutaj też mam kilka pytan:
1. Te malowanie wydaje mi sie ze nie jest oryginalne, jakie jest wasze zdanie? Plastiki nie są spawane bo przeglądałem.
2. Hamulec przedni działa tak jakoś "dziwnie" klamka pracuje tak jakby odcinkami nie moge płynnie dozowac tak jak w mojej XJ600 strasznie mnie to denerwuje bo dusze niby cos hamuje naciskam mocniej a klamka nagle skacze niżej
3. Ile wchodzi płynu w układ chłodzenia aktualnie jest wlany petrygo( petrygo jak dla mne nadaje sie do autobusów i innych mniej wymagających silników ale nie R1)
4. Mam spore wahania temperatury i nie wiem czy to normalne bo gdy jade 130-160km/h to spada aż do 60-70 stopni i nie wiem czy to normalne.
i takie całościowe zdjęcie
http://w672.wrzuta.pl/obraz/76UtmmTnYtA/imag0269
Tak wiec kupiłem R1 z 1999 roku, niby 32tys przebiegu nie kopci biegi nie wypadają mocy ma pod dostatkiem na 3 biegu koło jeszcze lewituje.
http://w672.wrzuta.pl/obraz/7OuB9SPmR34/imag0268
Na tym zdjęciu akurat nie ma pługu bo wymieniałem olej. Pług cały biał odcien taki jak na zadupku.
Tutaj też mam kilka pytan:
1. Te malowanie wydaje mi sie ze nie jest oryginalne, jakie jest wasze zdanie? Plastiki nie są spawane bo przeglądałem.
2. Hamulec przedni działa tak jakoś "dziwnie" klamka pracuje tak jakby odcinkami nie moge płynnie dozowac tak jak w mojej XJ600 strasznie mnie to denerwuje bo dusze niby cos hamuje naciskam mocniej a klamka nagle skacze niżej
3. Ile wchodzi płynu w układ chłodzenia aktualnie jest wlany petrygo( petrygo jak dla mne nadaje sie do autobusów i innych mniej wymagających silników ale nie R1)
4. Mam spore wahania temperatury i nie wiem czy to normalne bo gdy jade 130-160km/h to spada aż do 60-70 stopni i nie wiem czy to normalne.
i takie całościowe zdjęcie
http://w672.wrzuta.pl/obraz/76UtmmTnYtA/imag0269
- BraVo8
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 20/2/2012, 23:56
- Lokalizacja: Nowy Tomysl
Nie jest to oryginalne malowanie Co do hamulca może zmień płyn hamulcowy, być może ktoś już go zagotował i stracił co nieco swoich właściwości.
Ja lałem zawsze petrygo do swoich motocykli i żaden nie miał z tym problemu. Co do wahań temperatury też wygląda że wszystko jest okej.
Ja lałem zawsze petrygo do swoich motocykli i żaden nie miał z tym problemu. Co do wahań temperatury też wygląda że wszystko jest okej.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Re: R1 1999
BraVo8 napisał(a):2. Hamulec przedni działa tak jakoś "dziwnie" klamka pracuje tak jakby odcinkami nie moge płynnie dozowac tak jak w mojej XJ600 strasznie mnie to denerwuje bo dusze niby cos hamuje naciskam mocniej a klamka nagle skacze niżej
Pompa hamulcowa do regeneracji, albo tylko do czyszczenia, na niemalże 100%, więc od tego zacznij.
Możesz kupić zestaw naprawczy np. Tourmax'a za ~100zł, są też tańsze.
Najpierw rozbierz, wyczyść, nasmaruj, zalej nowym płynem, złóż i testuj.
Jak nie pomoże to używka (ale nie wiadomo co trafisz) albo zestaw naprawczy.
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Black-Ghost napisał(a):
Ja lałem zawsze petrygo do swoich motocykli i żaden nie miał z tym problemu. Co do wahań temperatury też wygląda że wszystko jest okej.
Jak można lać płyn samochodowy do motocykli? W moto przecież wiatrak załączą się przy ok 105 stopni, więc takie petrigo zanim wiatrak się załączy to ci się moto zagotuje i wywali płyn zbiorniczkiem a wiatrak się nie wlaczy. Musi być płyn o wyższej temperaturze wrzenia. Taki właśnie 130 stopni
R1 rn12 2004r+ , stunt honda+ AUDI A6 1,8T
- oskaarek
- Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 25/8/2008, 08:59
- Lokalizacja: Inowrocław
"Oskaarek" We wszystkich motocyklach które miałem wentylator włącza się przy 94C więc nie gadaj bzdur. Petrygo ma realną temperaturę wrzenia w okolicach 110-115C więc spokojnie można go lać. Płyn o wyższej temp wrzenia ma sens tylko jak łoisz motocyklem po torze
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
O ile mi wiadomo to na torze wlewa sie wode! Brat był na Slovakia Ring i tam wszyscy latają z wodą w chłodnicy, by w razie klepy nie zryktowac innym zawodnikom śliskiej nawierzchniBlack-Ghost napisał(a):"Oskaarek" We wszystkich motocyklach które miałem wentylator włącza się przy 94C więc nie gadaj bzdur. Petrygo ma realną temperaturę wrzenia w okolicach 110-115C więc spokojnie można go lać. Płyn o wyższej temp wrzenia ma sens tylko jak łoisz motocyklem po torze
- january25101984
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 5/11/2012, 23:13
- Lokalizacja: Nowy SÄ…cz
january25101984 napisał(a):O ile mi wiadomo to na torze wlewa sie wode! Brat był na Slovakia Ring i tam wszyscy latają z wodą w chłodnicy, by w razie klepy nie zryktowac innym zawodnikom śliskiej nawierzchniBlack-Ghost napisał(a):"Oskaarek" We wszystkich motocyklach które miałem wentylator włącza się przy 94C więc nie gadaj bzdur. Petrygo ma realną temperaturę wrzenia w okolicach 110-115C więc spokojnie można go lać. Płyn o wyższej temp wrzenia ma sens tylko jak łoisz motocyklem po torze
Bardziej chodziło mi o jakieś "Drack Day" i tego typu imprezy gdzie moto cały czas dostaje konkretnie po dupie. Czystej wody na pewno nie leją bo zostawia syf w chłodnicy + Osad z kamienia. Za pewne stosują jakieś koncentraty
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
A do jazdy po drogach Petrygo spokojnie wystarczy.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
a mi wiatrak w f3 wlaczyl sie raz, zrobilem wtedy z 20km ale raczej pałowałem, i co dziwne, włączył się, pochodził 5 sek i wyłączył, a normlanie przy 'trasach' 70km nic
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Re: R1 1999
Vergon napisał(a):BraVo8 napisał(a):2. Hamulec przedni działa tak jakoś "dziwnie" klamka pracuje tak jakby odcinkami nie moge płynnie dozowac tak jak w mojej XJ600 strasznie mnie to denerwuje bo dusze niby cos hamuje naciskam mocniej a klamka nagle skacze niżej
Pompa hamulcowa do regeneracji, albo tylko do czyszczenia, na niemalże 100%, więc od tego zacznij.
Możesz kupić zestaw naprawczy np. Tourmax'a za ~100zł, są też tańsze.
Najpierw rozbierz, wyczyść, nasmaruj, zalej nowym płynem, złóż i testuj.
Jak nie pomoże to używka (ale nie wiadomo co trafisz) albo zestaw naprawczy.
A mi się tak robiło jak na próbę założyłem bardzo tanie klocki hamulcowe. Sifftery czy jakoś tak. Po wywaleniu tego g**** problemy ustały.
Black-Ghost napisał(a):Płyn o wyższej temp wrzenia ma sens tylko jak łoisz motocyklem po torze
Płyn o wyższej temperaturze wrzenia w postaci wody destylowaniej
A zwykłe moto na torze się za cholerę nie przegrzeje, chyba że wytniesz część chłodnicy.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Black-Ghost napisał(a):"Oskaarek" We wszystkich motocyklach które miałem wentylator włącza się przy 94C więc nie gadaj bzdur. Petrygo ma realną temperaturę wrzenia w okolicach 110-115C więc spokojnie można go lać. Płyn o wyższej temp wrzenia ma sens tylko jak łoisz motocyklem po torze
94 to chyba trochę szybko Ci się załącza.. Ja tam jak jest gorąca w mieście mam non stop temp ponad 90* i wentylator milczy. Załącza się właśnie dopiero koło 105*, co jest chyba normalniejsze niż 94, bo 90 to niezła temperatura dla silnika.
Kawasaki ZX600 '04
- zdano133
- Świeżak
- Posty: 162
- Dołączył(a): 22/7/2012, 20:14
- Lokalizacja: Sochaczew, Teresin
BG pomyliło się chyba otwarcie termostatu z wiatrakiem. Termostat w moto otwierać powinien się między 90-96*C a wiatrak nawet w 112 stopniach w niektórych moto. W autach gdy termostat otwiera się przy 88 wiatrak załącza się powyżej 90.
-
mati22252 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 805
- Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
- Lokalizacja: Żagań/ Poznań
Nic mi się nie pomyliło. Termostat uchyla się przy 78-85 paru stopniach, wentylator włączał się w przy 94-104C w ZX-10R , CBR 900RR. Znajomemu jak w moto pokazało 115C to mu odcieło zapłon.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Uk%C5%82ad ... palinowego
http://pl.wikipedia.org/wiki/Uk%C5%82ad ... palinowego
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Klocki koles niby wymieniał przednie w tamtym sezonie... ale przy zakupie zapytałem sie ile dał za klocki ( bo ja do XJ dałem 118 zq SBS-a) a tu jednak sa dwie tarcze czyli ok 200-250zł ale odpowiedz mnie zadziwiła bo powiedział ze ok 100zł...
Pompka lepiej pracuje gdy gwałtownie nacisne hebel bo jak delikatnie to wtedy jest to odczuwalne.
Odpowie ktoś na temat amortyzatora skrętu?
Pompka lepiej pracuje gdy gwałtownie nacisne hebel bo jak delikatnie to wtedy jest to odczuwalne.
Odpowie ktoś na temat amortyzatora skrętu?
- BraVo8
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 20/2/2012, 23:56
- Lokalizacja: Nowy Tomysl
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości