przez henio12323 » 15/4/2013, 22:04
to nic... czy silnik pracuje tak czy inaczej to sie zuzywa. jak pracuje na niskich obrotach to ma gorsze smarowanie, a przy wyzszych biegach i niskich prędkosciach dodatkowo są wywierane duze siły na tłok który się "dociska" do cylindra, czy obciązenia dla korby. 2 sprawa to taka że wyczynówki jeżdza troche inaczej i nie da sie nimi jechac wolno. czy amator czy zawodnik to na prostej bedziesz odkręcał tak samo. to że robią co 3 lata to albo rzadko latają... albo mają duzo szczescia. pozatym zalezy jaka bo nie wierze że taka stara yamaha 450 wytrzyma 3 lata bez remontu... chyba ze stoi 3 lata w garazu. 426 to padliny. jak pisałem za tą kase trudno o zdrowe 4T dobij do 10tyśków żeby nie kupic trupa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW