regulator napiecia? help
Posty: 4
• Strona 1 z 1
regulator napiecia? help
Witam. Jako ze nie udlugo juz bedzie mozna smigac po naszych drogach, wzialem sie za motocykl:) Akumulator naladowalem do konca, podlaczylem, odpalil bez problemu po zimowej przerwie. Podlaczajac miernik wskazywalo 12,9 , oczywiscie byly to na poczatku wieksze obroty. Gdy motocykl "uspokoil sie" , temperatura sie zwiekszyla, zostalo na okolo 11 V . Znacznie spadlo i nie szlo do gory. Kumpel mowi ze to regulator napiecia, lecz nie chce na darmo tego kupowac i chce tu Was sie poradzic. Czy to to ?
Dodam, ze pisalem nawet tutaj, mialem problem ze gasnie mi motocykl w trakcie jazdy np na wolnych predkosciach , na skrzyzowaniach gdy skrecam itp, teraz pomyslalem ze to mialo z tym powiazanie. Motocykl nie mial ladowania i tyle.
Prosze o porady
Dodam, ze pisalem nawet tutaj, mialem problem ze gasnie mi motocykl w trakcie jazdy np na wolnych predkosciach , na skrzyzowaniach gdy skrecam itp, teraz pomyslalem ze to mialo z tym powiazanie. Motocykl nie mial ladowania i tyle.
Prosze o porady
- spik3r
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 25/9/2012, 16:31
na to wygląda. zdrowy regulator powinien podawać troche ponad 12V. nawet samo 12V to jest mało.... 11V to zdecydowanie za mało
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
1. Jaki motocykl (patrz regulamin pisania na forum - pytania dział mechanika) .
Prawidłowe napięcie ładowania to 13,7 do 14,5V przy 5000rpm.
Na obrotach biegu jałowego powinno być wyższe niż napięcie spoczynkowe akumulatora.
W trakcie rozruchu nie powinno spadać poniżej 10,5V.
Bardziej wyglÄ…da na zwarcie w uzwojeniu alternatora.
Dobry elektryk motocyklowy pomoże.
Albo jak masz pojęcie to pomierz opór na uzwojeniu, czy ma przebicie na masę oraz napięcia międzyfazowe uzwojenia.
Prawidłowe napięcie ładowania to 13,7 do 14,5V przy 5000rpm.
Na obrotach biegu jałowego powinno być wyższe niż napięcie spoczynkowe akumulatora.
W trakcie rozruchu nie powinno spadać poniżej 10,5V.
Bardziej wyglÄ…da na zwarcie w uzwojeniu alternatora.
Dobry elektryk motocyklowy pomoże.
Albo jak masz pojęcie to pomierz opór na uzwojeniu, czy ma przebicie na masę oraz napięcia międzyfazowe uzwojenia.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości