Zobacz wątek - suzuki rmz 450 wymiana głowicy , remąt
NAS Analytics TAG

suzuki rmz 450 wymiana głowicy , remąt

Enduro, Cross
_________

suzuki rmz 450 wymiana głowicy , remąt

Postprzez seba seba » 6/4/2013, 08:01

Witam !! Jeśli to możliwe prosił bym o rade ?
Oddałem swoja rmz 450 do mechanika , bo cos mi w niej strzeliło że zablokowało ja od środka całkowicie . Mechanik stwierdził że poszła głowica, cylinder , tłok i zawory z czego powiedział mi ze głowicy niema zamiennika i że nie da sie jej już zregenerowac , koszt rzekomo takiej to 3800 zł . W sumie cały koszt remontu na wszystkich nowych cześciach ma mnie wyniesć około 9 tys zł . A ja nie mogę nigdzie znaleśc takiej głowicy zeby sprawdzić czy mnie nie chce oszukać :( , bo 9 tys to całkiem spora kwota .
Prosze o jakaś rade bo niewiem co robić ?????? Rmz z 2007 roku
seba seba
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10/11/2012, 10:44
Lokalizacja: myślenice


Postprzez Marcin1324 » 6/4/2013, 08:05

no mogło się tak stać że ci zawór pękł i narobił bałaganu, a głowicy no chyba nie ma zamienników jedynie sprowadzić z usa, ale żeby tak drogo nie wiem być może. możesz kupić jeszcze używaną głowice.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła


Postprzez seba seba » 6/4/2013, 08:23

no to pięknie za motor pół roku temu dałem 7000zł gość gadał ze po remoncie , a tu teraz jeszcze raz tyle dołożyć normalnie ręce opadają :(
seba seba
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10/11/2012, 10:44
Lokalizacja: myślenice

Postprzez Landryss25 » 6/4/2013, 08:33

Po 1 to jedź do kolesia i zobacz czy faktycznie taki bajzel. Porób zdjęcia głowicy i gładzi cylindra a później wrzuć je na forum do oceny.

Sądzę że jak było kopnięcie to głowica wygląda mniej więcej jak Hiroszima po Little boy'u. Jest szansa że cylinder nie dostał tak bardzo i wystarczy oddać go do hononowania albo jak są głębsze rysy zrobić regenerację nicasilu.

Głowicy musisz szukacz używanej na allegro, ebayu (nie tylko polskim) itp. Jak już gdzieś taką dorwiesz to na dzień dobry wymiana uszczelniaczy i docieranie zaworów.

Te 9000 to kosmiczna kwota i na pewno da się to zrobić dużo taniej tylko musisz się sam zorientować jak sprawa wygląda i szukać.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Marcin1324 » 6/4/2013, 09:14

Landryss25 wielka reaktywacja :D. A co do 7k to wątpie że motor z 2007 po remoncie kupił byś za 7k no chyba że okazja roku :P





Może nie reaktywacja ale czasem zaglądam. Przez pogodę nudy w pracy więc trzeba było odwiedzić stare miejsce :D Miło że jeszcze o mnie pamiętacie :) Pozdro Landryss
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez henio12323 » 6/4/2013, 09:14

ooo witamy starego kolege :)


który ma racje, pokaz fotki tej głowicy. jak jest popekana czy cos moim zdaniem bez sensu bawic sie w regeneracje. bo to nie stara WSK. kup gdzies uzywke. wymien na start zaworki i uszczelniacze jak kolega napisał. operacja bedzie znacznie tansza. a efekt praktycznie ten sam. cylinder jak ma jakiekolwiek zniszczenie tez od razu lepiej nówke brac... jak masz duzo gratów do kupienia to szukaj za granicą. jak chcesz to moge sciągnąc z USA bo czasami zamawiamy paczki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez seba seba » 6/4/2013, 12:21

dorwałem właśnie głowice po regeneracji , kompletna z nowymi zaworami za 1400 zł w miarę z pewnych rąk cylinder i tłoka wezme z jakichś zamienników także koszt nieco sie zmniejszy :) . Dzieki za info że używka też spełni swoją role ,bo bałem sie używanych cześci po regeneracji
seba seba
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10/11/2012, 10:44
Lokalizacja: myślenice

Postprzez Bostorn » 6/4/2013, 18:07

polecam brac cylinder albo oem po regeneracji w dobrej firmie albo nowy cylinder, żadne zamienniki typu psycho itp, tylko oem albo sprawdzone źródła, tłok też sprawdzonych marek

nie można tu oszczędzac bo przy takim remoncie jak coś będzie lepsza a cos gorsze i to 2gie się spier.. to znowu sieki narobi

jak robisz to konkretnie
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez seba seba » 7/4/2013, 10:23

a co sadzicie o firmie vertexa na forach piszą że firma dosyć dobra ?
Może faktycznie dorzucić te paru stów i mieć coś bardziej pewnego ?
seba seba
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10/11/2012, 10:44
Lokalizacja: myślenice

Postprzez Marcin1324 » 7/4/2013, 13:10

kumpel ma właśnie zestaw cylinder tłok w yzf 250 i nie narzeka.

PS. ten zestaw jest vertexa ;D
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez barek253 » 7/4/2013, 16:11

jak było pisane sam zobacz co się tam podziało
oglÄ…dnij pokaz fotki ocenimy
a nie na szybko zamawiaj kupuj. lepiej powoli ocenic co i jak na spokojnie....
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Bostorn » 7/4/2013, 19:48

jak cyl nie ma dużych rys to do honowania i do mierzenia, jeżeli jest zjeżdzony to albo nicasilowanie albo nowy cyl
tłok jak porysowany, uszkodzony itp też nowy
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez barek253 » 8/4/2013, 19:33

nie nicasilowałbym starego cylindra. bardziej opłacalne jest kupno nowego.
chyba że nadaje się do jeżdżenia to oddać do honowania.
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê