Dylemat 110cc - czyli wszystko o chińskich wynalazkach
Posty: 64
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
raczej masz problem w silniku niż w umiejętności wrzucania biegu, nie oczekuj rewelacji od takiego sprzętu;)
pomiędzy jedynką a dwójką pewnie masz "luz" może jakiś problem z elektryką.
pomiędzy jedynką a dwójką pewnie masz "luz" może jakiś problem z elektryką.
http://przemek-motocykle13.blogspot.com/ | Mój blog-zapraszam
- przemeklewy2000
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 25/2/2011, 00:39
Przy lekkiej ekspoatacji nawet chińczyk może wytrzymać kilka lat, kwestia dbania i odrobiny farta w trafienie niezłego egzemplarza
klimatyzacja (otwórz link)
- Arkaszka.k
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 2/11/2010, 21:01
Często 110 po komuniach wracają do nas do serwisu, nie że się zepsuł ale że jest pogięty. Bo rodzice też próbują jeździć na małym quadzie
Zgadzam się z Arkaszka quad może jest wykonany wiemy jak, ale jak się dba o sprzęt, oleje wymienia się na czas sprawdza się napęd. To można kilka lat pojeździć.

Zgadzam się z Arkaszka quad może jest wykonany wiemy jak, ale jak się dba o sprzęt, oleje wymienia się na czas sprawdza się napęd. To można kilka lat pojeździć.

- Versaczi
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 12/9/2011, 19:43
- Lokalizacja: Otwock
Sam mam teraz 250 chińczyka, mój brat ma quadzika 110 na wzór bashana automat ze wstecznym.Jak dla mnie jest to słabe ale powiem że mając go przez rok czasu nic w nim nie zrobił, a dość często nim śmiga i w niektórych miejscach daje radę tam gdzie ja się zakopuję.A jeśli chodzi o dostępność części to jest wsio co chcesz(silnik stosowany w skuterach).
- Przemko789
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 31/1/2012, 19:16
chcesz mieć zabawe - kup biegówke. automaty są straszne
jedynie półautomat jeszcze daje rade, czyli biegi wrzucasz bez uzycia sprzegła. szczerze mówiąc wolałbym mieć 110 w biegach niz 200 w automacie
chociaz to jeszcze zalezy do czego sprzet ma byc uzytkowany. bo jak chcesz wozic marchewke z działki to i automat sie nada i bedzie mniej obsługowy

chociaz to jeszcze zalezy do czego sprzet ma byc uzytkowany. bo jak chcesz wozic marchewke z działki to i automat sie nada i bedzie mniej obsługowy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
tez chciałem na początek za 3 tys zł, zasięgałem opini i każdy odradzał taniego chińczyka. posłuchałem i kupiłem motor.
motorek YAMAHA TW 125 moze mocą nie poraża ale fajnie jeździ sie rekreacyjnie. zawsze to yamaha a nie jakiś bashan
motorek YAMAHA TW 125 moze mocą nie poraża ale fajnie jeździ sie rekreacyjnie. zawsze to yamaha a nie jakiś bashan
YAMAHA TW 125
- damian2481
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 1/4/2013, 11:49
- Lokalizacja: Myszków
przeczytaj wyzej - przeciez napisałem wyraźnie że manual jest lepszy w kazdych warunkach. automat to porażka jedynie jest wygodniejszy jak jeździsz mega rekreacyjnie albo dla dziecka które nie potrafi zmieniac biegów
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
w quadach masz 3 opcje
automat, półautomat i manual
w automacie - dajesz gazu jak w skuterze i on jedzie
w półautomacie - nie masz sprzęgła przy kierownicy, ale masz normalnie biegi dzwignia zmiany biegów jest połączona ze sprzęgłem i naciskając dzwignie zmiany biegów wysprzęglasz i zmienaisz bieg jednoczesnie.
i full manual - masz jak w motocyklu sprzęgłp przy kierownicy i biegi nodze, naciskasz sprzęgło i zmieniasz biegi.
automat, półautomat i manual
w automacie - dajesz gazu jak w skuterze i on jedzie
w półautomacie - nie masz sprzęgła przy kierownicy, ale masz normalnie biegi dzwignia zmiany biegów jest połączona ze sprzęgłem i naciskając dzwignie zmiany biegów wysprzęglasz i zmienaisz bieg jednoczesnie.
i full manual - masz jak w motocyklu sprzęgłp przy kierownicy i biegi nodze, naciskasz sprzęgło i zmieniasz biegi.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
wiem że nie dział sprzedazy ale wiele osób jak cos zagląda tutaj - sprzedam quada 110 półautomat, tanio. wiecej info na PW
zeby nie spamować tylko - o tym jakiego bashana poczytaj w istniejącyh tematach bo było o tym nie raz. i edytuj posty
zeby nie spamować tylko - o tym jakiego bashana poczytaj w istniejącyh tematach bo było o tym nie raz. i edytuj posty
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ja na początek bym nie odradzał chińczyka - tak jak ktoś napisał, tak jest i w mojej sprawie, że quad 110 chińczyk nie robi szału i nie jest może "na lata", ale przy takim wykorzystaniu jak u mnie (a zapewne też u większości) wystarczy w zupełności.
Pewnie, że szału nie ma, ale nie jeżdżę też na quadzie za często to i żal mi trochę kasy na porządniejszą maszynę. Łatwo przyszło, łatwo poszło
Wszystko zależy od potrzeb.
Pewnie, że szału nie ma, ale nie jeżdżę też na quadzie za często to i żal mi trochę kasy na porządniejszą maszynę. Łatwo przyszło, łatwo poszło

-
kaczmer - Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 22/9/2014, 09:45
- Lokalizacja: Warszawa
Ostatnio dostałem propozycje kupna keeway ATV 150 za śmieszne pieniądz niestety nim się zdecydowałem Quada nie było, gość zapewniał mnie że silnik się nie psuł prócz świec, co ciekawe po pierwszym zetknięciu z wodą elektryka zaczeła szaleć.
Do rzeczy:
-Jaki taka 150 ma v-max?
-Czy jest jakaś odczuwalna różnica pomiędzy 110/125/150?
-4t nie powinien się chyba często psuć więc co się psuje w takim Quadzie?
Z góry piszę że zdaję sobię sprawę że nie nadaję się to na żaden teren, mojej mamie spodobała się opcja podróżowania po okolicy takim ustrojstwem.
Do rzeczy:
-Jaki taka 150 ma v-max?
-Czy jest jakaś odczuwalna różnica pomiędzy 110/125/150?
-4t nie powinien się chyba często psuć więc co się psuje w takim Quadzie?
Z góry piszę że zdaję sobię sprawę że nie nadaję się to na żaden teren, mojej mamie spodobała się opcja podróżowania po okolicy takim ustrojstwem.
- ilovemaluch
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 29/3/2008, 17:37
1) jaki v max nie wiem ale zazwyczaj ciezko go uzyskać bo jest strach.
2) jest bo to calkiem inne typy silnka.
3) 4T jest bardziej zywotne ale chinczyk to chinczyk. co sie psuje - wszystko, i to zazwyczaj w dziwnych momentach
2) jest bo to calkiem inne typy silnka.
3) 4T jest bardziej zywotne ale chinczyk to chinczyk. co sie psuje - wszystko, i to zazwyczaj w dziwnych momentach

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Czemu strach? Na starym ogarze jeździłem sporo więcej (ogar z nie oryginalnym silnikiem, nie dowiarkom udowodnię) i nigdy nie było strachu że coś się urwię...
To najlepsza ta 150?Czy nie ma znaczenia , trzeba dobrze trafić by się nie psuł...
To najlepsza ta 150?Czy nie ma znaczenia , trzeba dobrze trafić by się nie psuł...
- ilovemaluch
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 29/3/2008, 17:37
Posty: 64
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości