Zobacz wÄ…tek - Yamaha FZR 600
NAS Analytics TAG

Yamaha FZR 600

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Yamaha FZR 600

Postprzez klucznik » 27/3/2013, 15:40

Witam, przymierzam się do kupna motocykla podanego w temacie, jednak znaleziony przeze mnie motocykl został sprowadzony z Szwajcarii, z czego wynika to, iż ma ograniczoną moc do 50Km . Czy ktoś kiedykolwiek spotkał się /słyszał o blokadach w tym modelu, ponieważ chciałbym się dowiedzieć czy zdjęcie takowej jest dużym kosztem, czy raczej niewielkim.
klucznik
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27/3/2013, 15:27


Postprzez fzr » 27/3/2013, 16:30

Blokady FZR to dość powszechny temat, zwłaszcza sprowadzone z UK, temat blokad w tym modelu już był wałkowany...
tutaj masz link do manuala,
http://www.fzrarchives.com/fzr600/600_m ... zr600r.pdf
poszukaj co i jak , odnośnie blokad - mogą być zwężone króćce paliwowe, mniejsze dysze paliwowe, dławiki w gaźnikach - możliwości jest mnówsto. Zadzwoń do serwisu Yamahy, podaj vin, i ci przedstawią historię motocykla, czy był fabrycznie ograniczony czy w serwisie.
Avatar użytkownika
fzr
Bywalec
 
Posty: 504
Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
Lokalizacja: Parczew


Postprzez klucznik » 8/4/2013, 18:45

Zakupiłem motocykl i teraz mam trochę inne pytanie:
Czy w tym motocyklu jest tylko jedno światło mijania, czy powinny się oba palić tak jak przy długich?
klucznik
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27/3/2013, 15:27

Postprzez nabudi » 8/4/2013, 21:02

mialem ale juz nie pamietam... ale chyba oba...
Avatar użytkownika
nabudi
Bywalec
 
Posty: 600
Dołączył(a): 10/3/2013, 17:52

Postprzez klucznik » 8/4/2013, 22:12

No właśnie bo chciałbym wiedzieć na pewno bo na przegląd będę musiał jechać i żeby wiedzieć, czy coś kombinować, wymieniać, czy nic nie robić.
klucznik
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27/3/2013, 15:27

Postprzez Trax » 8/4/2013, 23:26

jak masz model z 2 "oczami" to jedno to mijania a 2 długie jak masz włączone tylko mijania to pali się jedno :)
Trax
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 28/9/2011, 11:39
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Postprzez klucznik » 9/4/2013, 19:34

Bardzo dziękuję, o taką wypowiedź mi chodziło.
klucznik
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27/3/2013, 15:27

Postprzez klucznik » 23/4/2013, 20:55

Na mojej motocyklowej drodze pojawiły się nowe wątpliwości:
-czy wymieniając olej w silniku muszę go spuszczać korkiem z lewej, do którego jest dojście dopiero po zdjęciu przewodu chłodniczego, czy mogę to zrobić tym umieszczonym z prawej strony silnika?
-jeśli nalewam nowy olej to ile go wlać, tak aby całe okienko było zalane, gdy motocykl trzymam w pionie?
-czy w modelu który posiadam nie ma filtra oleju?
Dodam jeszcze iż jest to 1990 rocznik.
Proszę o odpowiedzi i z góry dziękuję.
klucznik
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27/3/2013, 15:27

Postprzez fzr » 24/4/2013, 17:54

Kolego a więc :
1. ja spuszczałem olej korkiem który znajduje się z prawej strony w najniższym położeniu, musiałem przchylić motocykl do przodu i w prawo i wszystko zeszło/
2. ja do FZR wlałem 2900, zalecane jest 2700
3. musi być filtr oleju 8) to taki czarny bąbel w kształcie walca, umieszczony na przodzie, taki jakby czopek wystający, nad kolektorami .
Avatar użytkownika
fzr
Bywalec
 
Posty: 504
Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
Lokalizacja: Parczew



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê