Zobacz wątek - Silnik leżący a stojący
NAS Analytics TAG

Silnik leżący a stojący

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Silnik leżący a stojący

Postprzez kaczy17 » 20/3/2013, 17:03

Witam.
Które silnik są bardziej wytrzymalsze i ogólnie lepsze, silnik stojący czy silnik leżący ?
chodzi mi głównie o crossa diabolini 125 z silnikiem stojącym.




dział mechanika to nie tylko niesprawności.
problem który poruszyłeś jest strikte mechaniczny.
na przyszły raz proponuję pomyśleć czego dotyczy temat, który chcesz poruszyć i umiescić w stosownym dziale.
m.
kaczy17
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 25/5/2012, 16:50


Postprzez leff » 20/3/2013, 17:37

masz dwa dzialy, jeden dla moto do pojemnosci 125, drugi dla crossow ale Ty musiales wybra zupelnie inny ......
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Duriv » 20/3/2013, 18:07

myślę że odśrodkowo obrotowy skierowany na południowy wschód w stronę centralnej polski.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez kris514 » 20/3/2013, 18:12

Durtiv ale on się pyta poważnie :D Wiem że silniki w chińskich sprzętach są nie najgorsze, gorzej z ramą ale biorąc pod uwagę to że grawitacja przyciąga tłok wybrałbym ten z cylindrem w górę. Ale wcześniej spojrzał bym czego jest więcej w tej pojemności (a z tego co pamiętam to z cylindrem do przodu). A i tak jak kupisz chinola to będziesz narzekał na wszystko oprócz silnika :D
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez kaczy17 » 20/3/2013, 18:21

Dzięki za odpowiedź
kaczy17
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 25/5/2012, 16:50

Postprzez henio12323 » 20/3/2013, 20:44

kris - niestety. te z pionowym to padaki totalne. te leżace są genialne jak na to że są chinskie. mam taki i są na prawde mocne, fakt oryginalnie to syf z masłem. ale po przeróbkach mozna fajny silnik mieć :) własnie robie mały projekt enduro z tym silnikiem leżącym w planach jest montaż podkręconej 140stki. miło bedzie oglądać wiekszość 500-600 cm obstawianych ze swiateł :D

kazdy silnik chinski ejst na bazie jakiegos japonca. ale te pionowe słabo im wychodziły zwłaszcza te tanie. te drozsze np cieczaki wiem że są nieco wytrzymalsze. a te na popychaczach w oryginale japonskim nie do zabicia, w chińszczyźnie porażka
i z tego co sie orientowałem to częsci są tansze do leżaka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez RUTRA.RD » 24/3/2013, 22:07

nie ma to znaczenia - zależy jak został zaprojektowany
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez henio12323 » 24/3/2013, 23:53

tu nie chodzi o konstrukcje - która lepsza, bo to wiadomo jak napisałes zalezy od konstrukcji

tylko o konkretne w zasadzie 2 możliwe silniki chinskie bazowane na japoncach. masz do wyboru albo leżący z hondy cub itp... albo z suzuki jak pamietam stojący.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr