[biblioteka] Najlepsze silniki motocyklowe...
Posty: 57
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
[biblioteka] Najlepsze silniki motocyklowe...
Dyskusja na temat: Najlepsze silniki motocyklowe ostatnich lat
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Najlepsze silniki motocyklowe ostatnich lat
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Najlepsze silniki motocyklowe ostatnich lat
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja bym dodał jeszcze dziesięciozaworowego twina z TRX/TDM i ogromny piec z pierwszego Vmaxa. Pierwszy za brzmienie i niezawodność, a drugi bo jest absurdalny <br><hr>juzeg
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dobrych piecow jest co nie miara dla kazdego prawdziwego milosnika motoryzacji to chyba najwazniejsza czesc pojazdu a napewno dla mnie konstruktorzy bududjac silnik maja na celu to zeby dobrze sie sprawdzal w danym typie motocykla wiec najpierw nalezy sie przyjac w jakich kryteriach chcemy to oceniac moje typy to : triumph rocket 3 za potęzną moc przy niskich obrotach dzieki pojemnosci przede wszytkim 2.3litra, bmw k1600 gt za 6 cylindrow i wyzsza moc niz w gold wingu o 30% ,bmw 1000rr za niewiarygodny szczyt mocy jak na motocykle produkowane seryjnie w momencie debiutu ten piecyk zdeklasowal wszystkie inne podczas testow na hamowniach jako 1 seryjny motocykl z klasycznym silnikiem spalinowym przekroczyl bariere 200 km w testach było 200-201 km wsrod singli oczywiscie ktm 690 wsrod soft enduro supermoto itp z silnikami jednocylidrowymi ma najwyzsza moczaleznie od wersji 65-75km , pod wzgledem trwalosci na rpzestrzeni lat ludzie chwala silniki vfr, silnik hayabusy jest imponujacy ma bardzo duzo mocy juz od najnizszych obrotow i plynnnie rosnie az do 10 tys i mozna by jeszcze sporo wymieniac .<br><hr>sztik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie ma V2 Hondy, ( africa , transalp, vt, deauville, ntv, dn-01 ) W artykule się znalazły silniki z BMW 1600 i Ducata 1199, które oprócz nowatorskich rozwiązań nic nie wniosły do motoryzacji motocyklowej, nie zdążyły jeszcze zasłynąć z bezawaryjności - ciekawe ile wyżej wspomniane firmy zapłaciły za miejsce w rankingu.....<br><hr>sędzią
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Silnik Valkyrie - <a href="http://www.youtube.com/watch?v=-CV_IJIPasM" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=-CV_IJIPasM</a><br><hr>DarekF6C
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Warto też wspomnieć o suzuki rp68. Silnik osiągami miażdży każdą konkurencję.<br><hr>arek25087
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
przecież pierwsze rzędowe 6 montowała Honda w CBX1000 w 1978r, czy Kawasaki KZ1300 w 1979r. , czyli 30 lat przed BMW!!!
Zabrakło 6-o cylindrowego boksera (1500 i 1800) który kulturą pracy rozkłada wszystkie R4
PS1
trwalszy silnik od olejaka to ten z CBR'ki F4, tylko niestety nie jest już tak urodziwy jak ten. Stary piec z olejaka jest jednym z najładniejszych silników.
PS2
co do S1000RR to niestety poza wysoką mocą i elektronicznymi fajerwerkami może pochwalić się wysoką awaryjnością silnika, zwłaszcza modele z pierwszych lat produkcji.
Jedyne sprawdzone (latami) i bardzo trwałe silniki beemki to boksery starej generacji (1100 i 1150) oraz słynne cegły k75, k100 oraz stary K1200RS/gt(ten z leżącym silnikiem i wałem kobowym wzdłuż) one robiły przebiegi które mogą zawstydzić niejedno auto. <br><hr>samozwańczy znawca tematu:)
Zabrakło 6-o cylindrowego boksera (1500 i 1800) który kulturą pracy rozkłada wszystkie R4
PS1
trwalszy silnik od olejaka to ten z CBR'ki F4, tylko niestety nie jest już tak urodziwy jak ten. Stary piec z olejaka jest jednym z najładniejszych silników.
PS2
co do S1000RR to niestety poza wysoką mocą i elektronicznymi fajerwerkami może pochwalić się wysoką awaryjnością silnika, zwłaszcza modele z pierwszych lat produkcji.
Jedyne sprawdzone (latami) i bardzo trwałe silniki beemki to boksery starej generacji (1100 i 1150) oraz słynne cegły k75, k100 oraz stary K1200RS/gt(ten z leżącym silnikiem i wałem kobowym wzdłuż) one robiły przebiegi które mogą zawstydzić niejedno auto. <br><hr>samozwańczy znawca tematu:)
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Silnik od S1000RR to potęga wśród Rzędowych czwórek. Zarówno konstrukcyjnie jak i osiągami. Szkoda że artykuł jest bardzo rozbieżny. Raz silniki z przełomu lat 70/80 a raz z obecnych czasów. <br><hr>Black-Ghost
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czy to artykuł o silnikach które muszą przejechać tyle co przeciętny Diesel? :-/ Dla takich ludzi jak ty odnoszę wrażenie że powinni montować długo wieczne diesle w moto. <br><hr>Black-GhostKomentatorzy napisał(a):przecież pierwsze rzędowe 6 montowała Honda w CBX1000 w 1978r, czy Kawasaki KZ1300 w 1979r. , czyli 30 lat przed BMW!!!
Zabrakło 6-o cylindrowego boksera (1500 i 1800) który kulturą pracy rozkłada wszystkie R4
PS1
trwalszy silnik od olejaka to ten z CBR'ki F4, tylko niestety nie jest już tak urodziwy jak ten. Stary piec z olejaka jest jednym z najładniejszych silników.
PS2
co do S1000RR to niestety poza wysoką mocą i elektronicznymi fajerwerkami może pochwalić się wysoką awaryjnością silnika, zwłaszcza modele z pierwszych lat produkcji.
Jedyne sprawdzone (latami) i bardzo trwałe silniki beemki to boksery starej generacji (1100 i 1150) oraz słynne cegły k75, k100 oraz stary K1200RS/gt(ten z leżącym silnikiem i wałem kobowym wzdłuż) one robiły przebiegi które mogą zawstydzić niejedno auto. <br><hr>samozwańczy znawca tematu:)<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Muszą-wtedy są dobre.<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):przecież pierwsze rzędowe 6 montowała Honda w CBX1000 w 1978r, czy Kawasaki KZ1300 w 1979r. , czyli 30 lat przed BMW!!!
Zabrakło 6-o cylindrowego boksera (1500 i 1800) który kulturą pracy rozkłada wszystkie R4
PS1
trwalszy silnik od olejaka to ten z CBR'ki F4, tylko niestety nie jest już tak urodziwy jak ten. Stary piec z olejaka jest jednym z najładniejszych silników.
PS2
co do S1000RR to niestety poza wysoką mocą i elektronicznymi fajerwerkami może pochwalić się wysoką awaryjnością silnika, zwłaszcza modele z pierwszych lat produkcji.
Jedyne sprawdzone (latami) i bardzo trwałe silniki beemki to boksery starej generacji (1100 i 1150) oraz słynne cegły k75, k100 oraz stary K1200RS/gt(ten z leżącym silnikiem i wałem kobowym wzdłuż) one robiły przebiegi które mogą zawstydzić niejedno auto. <br><hr>samozwańczy znawca tematu:)<br>Komentatorzy napisał(a):Czy to artykuł o silnikach które muszą przejechać tyle co przeciętny Diesel? :-/ Dla takich ludzi jak ty odnoszę wrażenie że powinni montować długo wieczne diesle w moto. <br><hr>Black-Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
oceniajac dany silnik trzeba poprostu okreslic kryteria najwazniejsze według mnie to : moc jednostkowa tu najwyzsze osiagaja motocykle klasy supersport 600 ,elastycznosc ,dżwięk ktory tez w dużej mierze zalezy od wydechu ,trwałość ,kultura pracy oraz masa jednostki napędowej no i mozna jeszcze dodac do tego kryterum jakiegos przełomowego rozwiazania jak na swoia epoke w ktorej dana jednostka powstała .<br><hr>sztik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
potwierdzam, brakuje v2 Hondy:)Komentatorzy napisał(a):nie ma V2 Hondy, ( africa , transalp, vt, deauville, ntv, dn-01 ) W artykule się znalazły silniki z BMW 1600 i Ducata 1199, które oprócz nowatorskich rozwiązań nic nie wniosły do motoryzacji motocyklowej, nie zdążyły jeszcze zasłynąć z bezawaryjności - ciekawe ile wyżej wspomniane firmy zapłaciły za miejsce w rankingu.....<br><hr>sędzią <br>
kulturą pracy przewyższa ducati (jesli można mówić o kulturze w v2)
nie zapomnÄ™ przejazdzki VTR SP1 <br><hr>kingBRUCEleeKARATEmistrz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Oj, coś mi się zdaje, że w Apriliach Pegaso 650 to nie był stosowany singiel 660 Yamahy tylko 650 Rotaxa...<br><hr>nik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A dlaczego nie? Od skutera się zaczyna miłość do motocykli. A silnik kultowy. Sam mam jego kopię w Bzyczku.<br><hr>kKomentatorzy napisał(a):minarelli 50 ccm w takim zestawieniu. no prosze was<br><hr>przemo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komentatorzy napisał(a):Oj, coś mi się zdaje, że w Apriliach Pegaso 650 to nie był stosowany singiel 660 Yamahy tylko 650 Rotaxa...<br><hr>nik
W Pegaso 1 gen był Rotax, ten co w BMW G650GS, a w Pegaso 2 gen jest ten sam silnik co w Yamasze XT660.
-
test1uci - Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 12/5/2011, 08:46
Posty: 57
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości