Zobacz wątek - Naked do 7000zł.
NAS Analytics TAG

Naked do 7000zł.

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
ModerujÄ…: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Naked do 7000zł.

Postprzez snafer » 19/3/2013, 18:48

Witam,
zamierzam w najbliższym czasie kupić swój pierwszy motocykl.

- Jakie masz doświadczenie
Tylko kurs na prawo jazdy A i kilkanaście kilometrów Hondą shadow 750.
- Wiek, waga, wzrost
19, 65kg, 185cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla
Głównie jazda po mieście.
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
Do 7000 mogę przeznaczyć na motocykl.
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ…
Zdecydowanie nakedy.

Sporo internetów już przeszukałem w poszukiwaniu motocykla marzeń, ale nie znalazłem żadnej perełki. Znajdzie się coś możliwie jak najmłodszego?
snafer
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19/3/2013, 18:35


Postprzez Black-Ghost » 19/3/2013, 19:21

Standardowo Bandit, ZR7 i XJ600
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)


Postprzez snafer » 19/3/2013, 20:27

Z tego co słyszałem Bandit jest strasznie ciężki. XJ600 jest moim zdaniem po prostu brzydka. Jednak ZR7 wydaję się całkiem ciekawą opcją, dzięki :) Tylko czy 750cm to nie będzie za dużo na początek? A co myślicie o CBF500? Jest szansa, że znajdę coś takiego do 7000zł?
snafer
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19/3/2013, 18:35

Postprzez Skun18 » 19/3/2013, 20:49

Tak przykładowo pokazuje(dane wzięte z portalu Sciagcz.pl lub strony producenta)

Bandit 400 waga 196 kg z plynami 60 KM V- MAX 200 km/h .

bandit 600 waga 196 kg 78 KM V-MAX 215 km/h.

ZR7 masa: 210 kg 75KM V-MAX 205km/h

Honda CB500 Waga motocykla gotowego do jazdy 198.0 kg Moc maksymalna 57.00 KM. V-MAX 180 km/h

słynne R1 Waga motocykla gotowego do jazdy 205.0 kg Moc maksymalna 150.00 KM V-MAX 299+

a Teraz mi powiedz... czy czytając idiotyczne wypowiedzi ludzi którzy nigdy nie mieli styczności z jakim kolwiek motocyklem wierzysz że np Bandit jest ciężki a CB500 jest szybszy. ludzie nigdy moto na oczy nie widzieli przeczytali jeden durny artykuł kogos kto jeździ komarem i przekazują dalej... co do pytania jaki motor.?? popieram BLACK-GHOSTA

Standardowo Bandit, ZR7 i XJ600

Ja od siebie dorzucam gs500 i yamahe fz6
Avatar użytkownika
Skun18
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 7/2/2011, 14:17
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Starski » 19/3/2013, 21:19

Kolego Skun, waga wadze nie rowna, zreszta podales dwa z plynami, a reszte na sucho. Tutaj chodzi o odczuwanie tych kilogramow, czyli srodek ciezkosci i zwrotnosc. Autor tematu nie ma doswiadczenia i silaczem roku tez raczej nie jest, a takie polaczenie moze zle zaowocowac przy tych o 20-30kg ciezszych maszynach.

Ja bym proponowal cb500, er-5 i xj600, ewentualnie bandyte 600. Co do brzydoty xj600, moze patrzyles tylko na dywersje? Bo moim zdaniem naked jest bardzo ladny i nie odbiega niczym w wygladzie od wczesniej wspomnianych moto.
Odradzalbym natomiast gs500 bo to malenka maszyna (to moje widzimisie), a wzrost masz sluszny i przede wszystkim fazera rowniez bym skreslil, imo jest zbyt mocny na poczatek itp.
Moto na A2: GS 500, NX 650, XT 660, YBR 250, Ninja 250R
Avatar użytkownika
Starski
Świeżak
 
Posty: 349
Dołączył(a): 25/1/2013, 14:30

Postprzez Skun18 » 19/3/2013, 21:42

Starski napisał(a):Kolego Skun, waga wadze nie rowna, zreszta podales dwa z plynami, a reszte na sucho. Tutaj chodzi o odczuwanie tych kilogramow, czyli srodek ciezkosci i zwrotnosc. Autor tematu nie ma doswiadczenia i silaczem roku tez raczej nie jest, a takie polaczenie moze zle zaowocowac przy tych o 20-30kg ciezszych maszynach.



No nie... Bandity z płynami cb 500 i R1 z płynami nie wiem czy ZR7 podałem z plynami czy nie... ale tamte bankowo nawet masz napisane motcykle gotowe do jazdy.. czyli juz zalane:D chyba ze strony scigacz i producenta maja jakies błedy to zwracam honor. Tu bardziej chodzi o moment obrotowy. Zauważ że większa część motocykli ma wage ok. +- 200 kg
Avatar użytkownika
Skun18
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 7/2/2011, 14:17
Lokalizacja: Kraków

Postprzez jasnoksieznik » 20/3/2013, 00:51

A czytał ścigacza?

http://www.scigacz.pl/Uzywany,motocykl, ... 19971.html

http://www.scigacz.pl/Pierwszy,motocykl ... 13809.html -> tutaj idealnie by pasowal ER-5. Ja mam 183cm, wagi jestem co prawda słuszniejszej, ale nie mam problmów z gabarytami tego motocykla. Duży to on nie jest, ale póki się nie wyjedzie na autostradę, to jest zacny, wygodny, a i żwawiej pojechać umie.
Avatar użytkownika
jasnoksieznik
Stały bywalec
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
Lokalizacja: Monachium

Postprzez maciooo19 » 20/3/2013, 12:34

Miałem podobny dylemat niedawno :)
Wybierałem między Cebulką, GS 500, ER-5 i XJ 600N. Wybrałem XJ 600 dlatego, że najbardziej mi się podobała, 4 gary w rzędzie dają dźwięk o wiele ładniejszy niż w pozostałych motocyklach, 2 tarcze z przodu które dają motocyklowi "powagi". XJ'ka jest wygodna, dynamiczna, z elastycznym silnikiem, fakt - może troche ciężka, ale to pozwoli obyć Ci się z masą ;)
Napisz swoje opinie o pozostałej trójce...
CB 500 - kolega ma, dynamiczny silnik, dźwięk wiadomo... jak to 2 baniaki, motocykl mniejszy od XJ, CB w mieście będzie pewnie lepsza... Minusem który dostrzegłem to przednie koło z jedną tarczą, które wygląda "łyso".
ER-5 - z tego co słyszałem itp. to motocykl dynamiczny, lecz ma bardzo słabe hamulce.
GS 500 - przymierzałem się... i, musze stwierdzić, że w porównaniu np. do XJ 600, to GS jest rowerem... ja mam 180cm wzrostu, waże 75kg i GS 500 był dla mnie za mały, źle się na nim czułem... CB jest taka na styk, na XJ czuje się dobrze, bardzo dobrze nawet... Dodam, że przymierzałem się też do Suzuki GSX600F i np. tam pozycja była dla mnie beznadziejna, ręce wyprostowane, leżałem na baku... to nie dla mnie :D
maciooo19
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 23/8/2012, 20:32

Postprzez cysior » 20/3/2013, 20:06

Też mam obecnie podobny problem co autor zapytania.
Pozwolę się podzielić swoimi refleksjami..
Na początek 750 są za mocne - stwierdzenie przecież nie odkręcę - to jak mówienie sobie, że wychodzę tylko na jedno piwo...
A więc najładniejszy naked odpada czyli SUZUKI Inazuma, jak również niezawodna HONDA CB750.
W klasie 500 istnieją dla mnie dwa typy czyli GS500 - jest bardzo dobry do nauki, ale ja potrzebuję oprócz jazdy po mieście jeździć sprawnie w trasie (na miasto to 350ccm daje doskonale radę wśród osobówek).
Drugi w klasie to KAWASAKI Zephyr - motor o którym prawie nic się nie pisze, a ma bardzo klasyczny wygląd pięknego NAKEDA.
Ja osobiście celuję w coś pomiędzy czyli w 600...
I tutaj jest troszkÄ™ do wyboru: GSF, SV, XJ etc
Ja swój wywód skoncentruję na SUZUKI
SV650 - nie za duży motocykl - ale pozory mogą mylić! Kolega o wzroście ok 190cm jeździ i jest bardzo zadowolony. Mały lekki ale "narowisty" - tzn: dwa gary o potężnej sile hamującej, a po wkręceniu na obroty budzi się dobra stadnina.
Obecnie jestem zdecydowany na "najsłabszą" 600 w klasie czyli SUZUKI GSF 600N Bandit.
Motocykl o średniej wadze, trochę wybaczające błędy, który mam nadzieje sprosta moim oczekiwaniom.
Wszystkie te motocykle możesz kupić w założonych pieniążkach lub taniej, w dobrym stanie.
SÄ… podobne do siebie jak chodzi o prowadzenie. Waga - kwestia nauczenia siÄ™ i przyzwyczajenia.

LWG \n/.
cysior
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 31/7/2012, 13:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez theriddlen » 23/3/2013, 08:49

SV650 - nie za duży motocykl - ale pozory mogą mylić! Kolega o wzroście ok 190cm jeździ i jest bardzo zadowolony. Mały lekki ale "narowisty" - tzn: dwa gary o potężnej sile hamującej, a po wkręceniu na obroty budzi się dobra stadnina.


Trochę niedokładny opis. SV jest bardzo mocnym motocyklem z dołu, większość mocy jest w bardzo miejskim zakresie obrotów - a hamowania silnikiem, jak potrafisz nią jeździć, praktycznie nie czujesz (ale jest zawsze pod ręką, jeśli chcesz je wykorzystać). Mały i lekki niby tak, ale różnica to tylko parę kilogramów w porównaniu do innych. No i to "po wkręceniu na obroty"... to nie 600, tu nie masz wysoko położonego powerbanda. Moc jest od początku i rośnie liniowo, bez żadnego nagłego wzrostu - odkręcasz manetkę, masz natychmiastowo więcej mocy, proste.

Wydaje mi się że większość ludzi którzy mówią o SV tylko powtarzają opowieści innych ;)
SV 650
Avatar użytkownika
theriddlen
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 25/9/2012, 19:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Throttle » 23/3/2013, 14:37

CB 750 oddaje moc liniowo. Za 7 tys jak się dobrze poszuka znajdzie sztukę godną uwagi. Piec niezniszczalny, odchodzi regulacja zaworów, więcej kasy zostaje w kieszeni.
Avatar użytkownika
Throttle
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 1/3/2012, 12:35



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê