viewtopic.php?t=310&postdays=0&postorder=asc&start=720
Tu masz moją kawę a tam tego gościa. Tylko nie będę kłamał zdjęcia są lekko nieaktualne.
Zaznaczyłem miejsca gdzie oberwał na torze w Radomiu. Puściła mi tylna opona w mocnym złożeniu przy małej prędkości. Na torze byłem 2 razy. Za drugim razem zapomniałem upuścić cisnienia w tylnej oponce i przy slizgu miałem 2.9 atmosfery:
-Klamka Titaxa została zarysowana, spolerowałem ale jest w tym miejscu srebrna 0,2cm^2 (mam drugą do wymiany).
- crash pad Puig dostał i wymieniłem grzybek na nowy oryginalny
- ciężarek kierownicy został zarysowany spolerowałem i pomalowałem, ale trzeba lakier położyć, zamówiłem drugi z ebay, ale czekam i coś wolno idzie do znajomej.
-dźwignia hamulca Gillsa odłamał się ostatni stopień regulacji. Działa dobrze. Mam drugą tylko czarną nówkę, z nową końcówką.
- lekko obtarte prawe lusterko na krawędzi.
-do wymiany opaska na wydechu (obecnie jest bez) - ta przy wlocie z rury Å‚Ä…czÄ…cej
-kilka rysek na bocznej owiewce na samym dole. Gillse i crashe uratowały.
- mechanik na serwisie przy wymianie uszczelniaczy i oleju z przodu zbił mi lewe lusterko. Ma mi odkupić, ale że to rodzina to sam sobie szukam na ebay uk i niemieckim mam juz 2 upatrzone.
Odnośnie sprzedaży to ciężko mi powiedzieć. Myślec by sprzedać ale i nie wiem. Urodziło mi się 27 dziecko, ale to chyba nie powód do sprzedaży. Moto ma nowy aku Yasua jeszcze ni założone. Oponki z końca 2009 roku kupione 2 2011 roku może 3000km przejechane. Uszczelniacze nowe. Jak moto kupiłem było gole. Miało tylko szybkę MRA i nakładkę na siedzenie. Motocykl po hamowni 105.6 kuca na tylnym kole w tym ze z pełnym układem wyciągają około 110-114 w zależności co włożone.
Moto po zmianie ślizgów rozrządu, napinacza łańcucha rozrządu. Droga sprawa bo w tym moto trzeba rozpoławiać silnik by wymienić rozrząd. Wszystkie uszczelki oryginalne.
Dodam tylko ze amorek skrętu w Polsce to 2500 kupiłem nówkę z USA 1800pln.
Dodatki na 10.000pln.
To jest powód przez który mam dylemat odnośnie sprzedaży.