Zobacz wÄ…tek - <i>[Honda CB500F]</i> Honda CB500F - Cebula 2.0
NAS Analytics TAG

[Honda CB500F] Honda CB500F - Cebula 2.0

Komentarze użytkowników
_________

[Honda CB500F] Honda CB500F - Cebula 2.0

Postprzez Åšcigacz » 5/3/2013, 15:26

Dyskusja na temat: Honda CB500F - Cebula 2.0
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CB500F - Cebula 2.0
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 5/3/2013, 15:26

napisze to jeszcze raz fajny sprzęt gdybym mial kase to pewnie bym sobie kupił 1 sztuke .<br><hr>sztik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 5/3/2013, 16:46

czekam z niecierpliwością na test mojego faworyta tj cb500x. Jeżdżąc obecnie cbf 500 jedynie wiekszy skok zawieszenia jest mi potrzebny bo tak to maszyna o naprawdę wielkim potencjale...<br><hr>Rebo2
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/3/2013, 19:22

Komentatorzy napisał(a):czekam z niecierpliwością na test mojego faworyta tj cb500x. Jeżdżąc obecnie cbf 500 jedynie wiekszy skok zawieszenia jest mi potrzebny bo tak to maszyna o naprawdę wielkim potencjale...<br><hr>Rebo2<br>
cbf 500 ma przeswit 14 cm skoki po 12 cm w cb500x bedzie przeswit 17 cm a skoki przod 14 wiec rózniica nie jest wielka ale jest jeszcze zalezy od zestrojenia całego systemu no i ma sporo regulacji ta cb500 x ,jednak jak na moie ma troche małe skoki pasiłoby cos koło 18cm i przeswit ze 20 cm <br><hr>sztik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/3/2013, 20:04

Nie lubię, kiedy piszecie, że wszystko jest na swoim miejscu w motocyklu, który ma przestawione kierunkowskazy i klakson. Zajmuje mi dwie sekundy zatrąbienie!<br><hr>Patryk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/3/2013, 20:29

Centralnie zalatuje tanią chińszczyzną.<br><hr>ojciecpio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/3/2013, 21:07

Komentatorzy napisał(a):Nie lubię, kiedy piszecie, że wszystko jest na swoim miejscu w motocyklu, który ma przestawione kierunkowskazy i klakson. Zajmuje mi dwie sekundy zatrąbienie!<br><hr>Patryk<br>
Zamiana pozycji sygnału akustycznego i kierunkowskazu wg mnie jest na plus, ponieważ w podobnym modelu CBF600N które posiadam, zdarza mi się za zachaczyć palcem o sygnał akustyczny po tym jak wyłączę kierunkowskaz (zadkość ale się zdarzyło)<br><hr>inżynier
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/3/2013, 07:22

cenę znam, zużycie paliwa też. Wiem już też, że w porównaniu do NC CB lubi wyższe obroty silnika. Lovtza, czy mógłbyś jeszcze dodać jak wygląda kwestia serwisu silnika - chodzi mi o częstotliwość przeglądów, wymianę oleju itd/itp. W serii NC podkreślano, że również pod tym względem ma być ekonomicznie.<br><hr>buu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/3/2013, 09:38

Komentatorzy napisał(a):cenę znam, zużycie paliwa też. Wiem już też, że w porównaniu do NC CB lubi wyższe obroty silnika. Lovtza, czy mógłbyś jeszcze dodać jak wygląda kwestia serwisu silnika - chodzi mi o częstotliwość przeglądów, wymianę oleju itd/itp. W serii NC podkreślano, że również pod tym względem ma być ekonomicznie.<br><hr>buu<br>
O ile dobrze kojarzę - standardowe interwały między przeglądowe (6000km), ale szczegółowych danych serwisowych niestety nie znam.<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/3/2013, 10:09

Komentatorzy napisał(a):cenę znam, zużycie paliwa też. Wiem już też, że w porównaniu do NC CB lubi wyższe obroty silnika. Lovtza, czy mógłbyś jeszcze dodać jak wygląda kwestia serwisu silnika - chodzi mi o częstotliwość przeglądów, wymianę oleju itd/itp. W serii NC podkreślano, że również pod tym względem ma być ekonomicznie.<br><hr>buu<br>
w NC interwały są co 12 tyś km więc w tym silniku wydaję mi się powinno być tak samo. <br><hr>ncek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/3/2013, 10:11

Mam nadzieję, że zagości w WORDach jako A2 zamiast stłamszonego do A2 Gladiusa. Razem z NC700 byłyby do egzaminowania z dostępnych na rynku najlepsze.<br><hr>Misiak
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/3/2013, 10:26

Komentatorzy napisał(a):Mam nadzieję, że zagości w WORDach jako A2 zamiast stłamszonego do A2 Gladiusa. Razem z NC700 byłyby do egzaminowania z dostępnych na rynku najlepsze.<br><hr>Misiak<br>
Nie do końca, zwróć uwagę na fakt że WORDy kupują na kategorię A Gladiusa i na A2 również Gladiusa. to jest bardzo dobry zabieg dla małych OSKów które kupią poprostu 1 szt i będą 2 kategorie a niej robić.<br><hr>kadziunt
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/3/2013, 14:12

Będąc przez dwa sezony 2007/2008 CBF500 57KM oceniam tego motka b pozytywnie. <br><hr>tadkos2
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/3/2013, 11:46

Komentatorzy napisał(a):cenę znam, zużycie paliwa też. Wiem już też, że w porównaniu do NC CB lubi wyższe obroty silnika. Lovtza, czy mógłbyś jeszcze dodać jak wygląda kwestia serwisu silnika - chodzi mi o częstotliwość przeglądów, wymianę oleju itd/itp. W serii NC podkreślano, że również pod tym względem ma być ekonomicznie.<br><hr>buu<br>
Komentatorzy napisał(a):w NC interwały są co 12 tyś km więc w tym silniku wydaję mi się powinno być tak samo. <br><hr>ncek<br>
jak jest w NC to już każdy wie, o ile jest zainteresowany tematem. A w CB czy jest tak samo wątpię, wyższe obroty, to z reguły większe ciśnienia i wyższe temperatury. Pytałem, bo można (przynajmniej teoretycznie) trochę pokombinować przy konstrukcji silnika, układzie smarowania i samym oleju. Poza tym, jak się już tak czepiać do końca tej ekonomiki, to właściwe pytanie brzmi jaki jest koszt interwału np. w przeliczeniu na 20tys. km (dla mnie dwa sezony). Zdarza się tak, że przeglądy robi się częściej, ale ich cena jest niższa.
W testach na ścigaczu brakuje mi jeszcze jednej kwestii. W pojazdach typu "wół roboczy do dojazdów do pracy" pomija się kwestie jakości/komfortu oświetlenia. Dla mnie to jest ważne, bo walkę o chleb powszedni zaczynam o 5.00 - z maszynek, które poznałem pod tym względem najsłabszy jest KLE500, a najfajniejsza majesty - zaznaczam, że nie uważam się za znawcę, parę kwestii jest dla mnie ważnych i na tym się koncentruję.<br><hr>buu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/1/2014, 11:10

Komentatorzy napisał(a):Centralnie zalatuje tanią chińszczyzną.<br><hr>ojciecpio<br>
Central nie zalatuje od ciebie chinszczyzna!!!!!!!!<br><hr>Ze
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê