Slicki na drodze
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Slicki na drodze
Jak to jest pany, ze slickami. wiem ze nie wolno latac w nich po drogach, ale jak bym mial, to pierwsza kontrola i dowod papa, czy moze by poweidzieli ze mam zmienic? probowal ktos takiego czegos?:D
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
jak będę miał moto w domu to wrzucę fotę opony, na jakiej miałem 2 kontrole (na jednej pytali czy nie ma mi zimno, wtf? na drugiej pytali o wydech,...) i która przeszła przegląd bez marudzenia;d
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
tak weim, żę na deszczu nie ma nawet co próbować, bo będzie motyw jak w bolidach f1 (podwozie na kałuży wodzie), poduszka wodna się to zwie fachowo?
no ale na naszych drogach jest też sporo syfu, więc też by było niefajnie
ale tylko czysto teoretycznie pytałęm
no ale na naszych drogach jest też sporo syfu, więc też by było niefajnie
ale tylko czysto teoretycznie pytałęm
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Raz jak wjechałem w koleinę z wodą (1-2cm) na d211to zaczęła się unosić na powierzchni
Ale to mało istotny szczegół, ja tam nie jeździłem na czystych slickach na ulicy to nie wiem, oczywiście rosiboj jak zwykle dramatyzuje, ale pewnie tak jak na torówkach z homologacją, jak są zimne to pewnie masz zerową przyczepność i głównie na to trzeba uważać, a jak są ciepłe, to mają nieprawdopodobną przyczepność i to nie tylko na idealnie czystym asfalcie. Jak Cyc przyjdzie to pewnie napisze więcej.

Ale to mało istotny szczegół, ja tam nie jeździłem na czystych slickach na ulicy to nie wiem, oczywiście rosiboj jak zwykle dramatyzuje, ale pewnie tak jak na torówkach z homologacją, jak są zimne to pewnie masz zerową przyczepność i głównie na to trzeba uważać, a jak są ciepłe, to mają nieprawdopodobną przyczepność i to nie tylko na idealnie czystym asfalcie. Jak Cyc przyjdzie to pewnie napisze więcej.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
invi jak slusznie zauwazyles, zimne sliki nie maja przyczepnosci a na zwyklej drodze ich nie nagrzejesz bo one sa robione do osiagania temperatur przy o wiele wiekszych silach na nie dzialajacych niz te jakie uzyskuje sie na drogach wiec nie jestes ich wstanie nagrzac , efekt jezdzisz na zimnych i nietrzymajacych sie niczego.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Popieram zdanie rosiboja. Miałem miesiąc założone w firebladzie jakieś slicki metzelera z niemiec kupione. I jeździło się jak po lodzie od tamtej pory mam jakieś zboczenie na temat bieżnika i drogowych opon. 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Dowod pewnie zabiora, ale nie raz mnie policja widziala na slikach czy lysej oponie i nic mi nie zrobili. Zalezy na kogo sie trafi, ale opona nie ma homologacji na droge wiec maja prawo zabrac dowod przy kontroli. Tyle ze u mnie nie tylko za opony moga zabrac
Co do samej jazdy. opony bardzo dobrze sie trzymaja, na sliskim wiadomo nie da sie poszalec, ale kiedys kumpel jechal obok sradem z pilot powerem 2ct, jemu sie slizgala, mi sie udalo nawet na kolo postawic
Nie wiem jak sie zachowuje slick z przodu, bo nigdy nie mialem. Zrobie test w tym sezonie.
Rosi piszesz ze opona na zwyklej drodze sie nie rozgrzeje. Mylisz sie i to bardzo. Opona szybko sie nagrzewa i klei sie lepiej od zwyklych opon typu wlasnie pilot power.

Co do samej jazdy. opony bardzo dobrze sie trzymaja, na sliskim wiadomo nie da sie poszalec, ale kiedys kumpel jechal obok sradem z pilot powerem 2ct, jemu sie slizgala, mi sie udalo nawet na kolo postawic

Rosi piszesz ze opona na zwyklej drodze sie nie rozgrzeje. Mylisz sie i to bardzo. Opona szybko sie nagrzewa i klei sie lepiej od zwyklych opon typu wlasnie pilot power.
929
-
cycu_rsko - Moderator
- Posty: 1145
- Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
- Lokalizacja: Radomsko
Ja tam na pilot powery nie narzekam. Ile ludzi tyle opinii.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Black-Ghost napisał(a):Ja tam na pilot powery nie narzekam. Ile ludzi tyle opinii.
jako, ze jesteś moderatorem,oczekuję od ciebie, ze potrafisz przynajmniej czytać (popatrz na nazwę tematu), nie pytam na jakich oponach jeździcie bo mnie to w ogóle nie obchodzi.
pytałem o slicksy, dostałem odpowiedź, temat zamknąć, a nie nabijać posty.
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Slickowe opony wyscigowe dzialaja poprawnie tylko, gdy sÄ… gorace, na optymalnym cisnieniu roboczym.
Stara zasada mowi, ze sliki pracuja najlepiej, gdy osiagaja temperature 100 C. Aczkolwiek temperatury 80C sa OK.
Nalezy tez pamietac ,ze sa rozne rodzaje slickow (rozne mieszanki skladnikow tak samo jak w zwyklych oponach)
Stara zasada mowi, ze sliki pracuja najlepiej, gdy osiagaja temperature 100 C. Aczkolwiek temperatury 80C sa OK.
Nalezy tez pamietac ,ze sa rozne rodzaje slickow (rozne mieszanki skladnikow tak samo jak w zwyklych oponach)
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości