Przesiadka na turystyk. Suzuki GSXF 1100 - co o tym sÄ…dzicie
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Przesiadka na turystyk. Suzuki GSXF 1100 - co o tym sÄ…dzicie
Ubiegły sezon latałem na Firebladzie sc28, jednak to motocykl nie dla mnie. Przy dalekich trasach jest nie zbyt wygodny, a spalanie jest znaczne, zresztą jak na sporta przystało.
Celuję raczej w jakiegoś turystyka. Moje poszukiwania aktualnie stanęły przy Suzuki GSXF 1100, który jest dla mnie wygodny, a jego ostatnie lata życia są mi jak najbardziej znane (znajomy chce sprzedać). Oferta, którą mi zaproponował jest atrakcyjna, także naprawdę poważnie nad tym myślę.
Chciałem jednak poznać waszą opinię, dotyczącą tego modelu, plusy i minusy, na co przy nim uważać.
Możecie mi pomóc ?
Celuję raczej w jakiegoś turystyka. Moje poszukiwania aktualnie stanęły przy Suzuki GSXF 1100, który jest dla mnie wygodny, a jego ostatnie lata życia są mi jak najbardziej znane (znajomy chce sprzedać). Oferta, którą mi zaproponował jest atrakcyjna, także naprawdę poważnie nad tym myślę.
Chciałem jednak poznać waszą opinię, dotyczącą tego modelu, plusy i minusy, na co przy nim uważać.
Możecie mi pomóc ?
- szympek77
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 26/2/2013, 11:38
motocykl teraz coraz mniej popularny. Szukanie częsci nadwozia coraz gorsze. Spalanie jego to 8 litrów lekko. Ogumienie to rozmiar z przed dwóch dekad - w zakupie drogie i wyborze znacznei ograniczone
Fajnie ze sprawdzony z pewnego źródła ale czy nie ciekawiej jest wsiąść w Honde ST 1100 Pan European. Po 1994 roku maja ABS i TCS. Fajne kufry. Silnik wieczny. 100KM. Sprawi się w roli turystyka o wiele lepiej. Jak nie masz sianka na Pan European'a to ja latałem na RF 900 i jako turystyk dawał radę. Jest nowoczesniejszy od Katany. Dwie osoby plus kufer i szedł ostro. Osiągi lepsze niż w tym 1100. Spalanie 6 litrów jak pamietam.
Fajnie ze sprawdzony z pewnego źródła ale czy nie ciekawiej jest wsiąść w Honde ST 1100 Pan European. Po 1994 roku maja ABS i TCS. Fajne kufry. Silnik wieczny. 100KM. Sprawi się w roli turystyka o wiele lepiej. Jak nie masz sianka na Pan European'a to ja latałem na RF 900 i jako turystyk dawał radę. Jest nowoczesniejszy od Katany. Dwie osoby plus kufer i szedł ostro. Osiągi lepsze niż w tym 1100. Spalanie 6 litrów jak pamietam.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
okk, wezmę to pod uwagę, faktycznie dostępność części na średnim poziomie.
A czy ktoś mi może jeszcze powiedzieć jakie były generalnie różnice pomiędzy GSXR 1100 a GSXF 1100 z lat 90-tych ? Tzn chodzi mi o to, czy ewentualnie można by użyć części z jednego modelu do drugiego ? Na przykład przełożyć kompletne tylne zawieszenie.
A czy ktoś mi może jeszcze powiedzieć jakie były generalnie różnice pomiędzy GSXR 1100 a GSXF 1100 z lat 90-tych ? Tzn chodzi mi o to, czy ewentualnie można by użyć części z jednego modelu do drugiego ? Na przykład przełożyć kompletne tylne zawieszenie.
- szympek77
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 26/2/2013, 11:38
z podobnych masz jeszcze ZZR 1100 i CBR1000F, też nie jest ich może dużo, ale zawsze to szerszy krąg poszukiwań
CB600 Hornet `05 | http://bikepics.com/members/suchy558/
-
suchy558 - Bywalec
- Posty: 676
- Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
- Lokalizacja: Sandomierz
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości