Przesiadka z gs500 na FAZER czy BANDIT.
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Przesiadka z gs500 na FAZER czy BANDIT.
DOŚWIADCZENIE - 1rok Suzuki gs 500 ok 2-3tys km
Wiek, waga, wzrost, - 37lat,85kg,180cm
Do jakich celów chcesz używać motocykla -turystyka,czasem na codzień,miasto/trasa 50/50, asfalt,bez ścigania i sportów
Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? -5tys.
Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach- ciuchy mam , kasa ok 6-7tys.
Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie - jak najniższy (oleje, regulacje, typowe minimum)
Jakie motocykle Ci się podobają - naked, turystyk
Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? - YAMAHA FAZER 1998-2002 i bandit 1999-2004
Posiadam GS500, który jak już wam wiadomo idealnie nadaje się na pierwszy motor. Nadal go posiadam, ale planuje przesiadkę na niekoniecznie mocniejszy, ale wygodniejszy i nowszy motocykl. Główne minusy z aktualnie posiadanego motoru, to brak owiewek i mocno odczuwany pęd wiatru podczas jazdy. Dodatkowo niezbyt wygodna pozycja za kierownica i wygoda siedzenia też skłania mnie do poszukiwania następcy. Ostatnim z moich motywów to chęć zainwestowania gotówki i przeskoczenie na nowszy model, by w "sensowny" sposób ulokować troszkę pieniądza (nie dużo, ale zawsze coś) jednocześnie sprzedając posiadany motor za rozsądną cenę.
Pytań mam kilka, ale najpierw powiem o co mi generalnie chodzi.
Poczytałem o BANDIT i FAZER (hornet też poczytałem, ale coś mi nie pasuje w niej) i znam delikatne różnice (masa,wygoda, moc, prowadzenie).
Cały problem doboru moto to znalezienie złotego środka pomiędzy poszukiwaniem wygodnego pojazdu (siedzenie, pozycja, jazda), a działaniem czynników zewnętrznych (wiatr, nawierzchnia). Bardzo podoba mi się BANDIT ze względu na wygodę i silnik, który ma wygodna kanapę, dobrze umieszczoną kierownicę i silnik pracujący sprawnie na wysokich i niskich obrotach. Osłony i obudowy są dobrze skonstruowane, lecz sprawiają wrażenie ograniczających ruchy i manewrowanie. Do tego duża masa motocykla też nie napawa optymizmem.
FAZER w moim mniemaniu ma zalety w ładnej stylistyce, doborze skonstruowanym systemie osłon oraz wadze. Czytałem że z prowadzeniem nie jest za dobrze i nawet cięższy bandit jest przyjemniejszy w prowadzeniu.
Pytania:
1. Które owiewki dostarczają więcej korzyści (wygoda, wiatr, wpływ na zmęczenie, widoczność, reakcje na boczny wiatr, woda) BANDITa czy FAZERA
2. Który motor jest lepszy w prowadzeniu dla nowicjusza z małym doświadczeniem (prowadzenie, przyczepność, manewrowanie, biegi, silnik)
3. Główne różnice pomiędzy wymienionymi motorami, czyli BANDIT i FAZER
4. Proszę o poradę bez filozofowania, który z modeli , roczników byłby najlepszym wyborem.
Wiek, waga, wzrost, - 37lat,85kg,180cm
Do jakich celów chcesz używać motocykla -turystyka,czasem na codzień,miasto/trasa 50/50, asfalt,bez ścigania i sportów
Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? -5tys.
Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach- ciuchy mam , kasa ok 6-7tys.
Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie - jak najniższy (oleje, regulacje, typowe minimum)
Jakie motocykle Ci się podobają - naked, turystyk
Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? - YAMAHA FAZER 1998-2002 i bandit 1999-2004
Posiadam GS500, który jak już wam wiadomo idealnie nadaje się na pierwszy motor. Nadal go posiadam, ale planuje przesiadkę na niekoniecznie mocniejszy, ale wygodniejszy i nowszy motocykl. Główne minusy z aktualnie posiadanego motoru, to brak owiewek i mocno odczuwany pęd wiatru podczas jazdy. Dodatkowo niezbyt wygodna pozycja za kierownica i wygoda siedzenia też skłania mnie do poszukiwania następcy. Ostatnim z moich motywów to chęć zainwestowania gotówki i przeskoczenie na nowszy model, by w "sensowny" sposób ulokować troszkę pieniądza (nie dużo, ale zawsze coś) jednocześnie sprzedając posiadany motor za rozsądną cenę.
Pytań mam kilka, ale najpierw powiem o co mi generalnie chodzi.
Poczytałem o BANDIT i FAZER (hornet też poczytałem, ale coś mi nie pasuje w niej) i znam delikatne różnice (masa,wygoda, moc, prowadzenie).
Cały problem doboru moto to znalezienie złotego środka pomiędzy poszukiwaniem wygodnego pojazdu (siedzenie, pozycja, jazda), a działaniem czynników zewnętrznych (wiatr, nawierzchnia). Bardzo podoba mi się BANDIT ze względu na wygodę i silnik, który ma wygodna kanapę, dobrze umieszczoną kierownicę i silnik pracujący sprawnie na wysokich i niskich obrotach. Osłony i obudowy są dobrze skonstruowane, lecz sprawiają wrażenie ograniczających ruchy i manewrowanie. Do tego duża masa motocykla też nie napawa optymizmem.
FAZER w moim mniemaniu ma zalety w ładnej stylistyce, doborze skonstruowanym systemie osłon oraz wadze. Czytałem że z prowadzeniem nie jest za dobrze i nawet cięższy bandit jest przyjemniejszy w prowadzeniu.
Pytania:
1. Które owiewki dostarczają więcej korzyści (wygoda, wiatr, wpływ na zmęczenie, widoczność, reakcje na boczny wiatr, woda) BANDITa czy FAZERA
2. Który motor jest lepszy w prowadzeniu dla nowicjusza z małym doświadczeniem (prowadzenie, przyczepność, manewrowanie, biegi, silnik)
3. Główne różnice pomiędzy wymienionymi motorami, czyli BANDIT i FAZER
4. Proszę o poradę bez filozofowania, który z modeli , roczników byłby najlepszym wyborem.
- szaber
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 17/2/2013, 16:31
- Lokalizacja: HANYS
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Jechałem tym i tym. Prowadzenie, Fazi o wiele lepiej (ciastowate w Bandziorze) hamulce to generacja wyżej od Suzuki. Ochrona przed deszczem wieksza. Moc oraz wykonanie na plus dla Yamahy. Nie filozofuje tylko czasem się je naprawia czasem jedzie. Kanapa, to juz subiektywne odczucia ja na to nei patrze jak nie jade tym cąły dzień. Jak nie pasi to można sobie obszyć.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Fazerek jest ok. Pewny i niezawodny. jeżeli z pewnego miejsca, to masz dobry produkt.
Płynnie oddaje moc nie porywa , da sie jeździć spokojnie i dynamicznie bez stresu. Pisze o FZS jak i o FZ6 (inna kasa)
Sprzedałem ostatnio takiego
Co np z CBFem? upss ...inna kasa
Płynnie oddaje moc nie porywa , da sie jeździć spokojnie i dynamicznie bez stresu. Pisze o FZS jak i o FZ6 (inna kasa)
Sprzedałem ostatnio takiego
Co np z CBFem? upss ...inna kasa
Sumomoto Motocykle Kraków
-
Sumomoto - Świeżak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
Dziękuję za odpowiedzi. Dzieki wam zdecydowałem się na FAZER. Znalazłem ciekawe oferty i jak się ociepli jadę na oglądanie. Jak komuś ze śląska (Katowice,Tychy,Mysłowice, Sosnowiec i okolice) z fachowym okiem by się nudziło, to z chęcią wezmę go w roli fachowca do oceny (4pak w pakiecie)
Jeszcze jedno pytanie. Czy przebieg dla silnika FAZER to duży powód do zastanowienia? Jaki przedział uważa się za wysoki, nawet w sytuacji gdy dba się o silnik.
Kolejne pytanie, jakie opony polecacie do FAZERA?
Jeszcze jedno pytanie. Czy przebieg dla silnika FAZER to duży powód do zastanowienia? Jaki przedział uważa się za wysoki, nawet w sytuacji gdy dba się o silnik.
Kolejne pytanie, jakie opony polecacie do FAZERA?
- szaber
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 17/2/2013, 16:31
- Lokalizacja: HANYS
50-60 k km nie powinno zrobić na nim wrażenia ( wiadomo, coś tam zawsze bedzie nie tak ), za ładnego zadbanego i pewnego bedziesz musiał dać pewnie ok 8-8,5k zl. Niektóre przebiegi z allegro są fantastyczne :]
Ocony: np michelin pilot road 2ct - bedziesz Pan zadowolony: dobrze trzymają i przebiegi znaczne uczynisz
Ocony: np michelin pilot road 2ct - bedziesz Pan zadowolony: dobrze trzymają i przebiegi znaczne uczynisz
- stareRadio
- Świeżak
- Posty: 443
- Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
- Lokalizacja: Dębica
stareRadio napisał(a):
Ocony: np michelin pilot road 2ct - bedziesz Pan zadowolony: dobrze trzymają i przebiegi znaczne uczynisz
Własnie na te jako pierwsze się natknąłem. Wszędzie zachwalane i co to one nie są. Troszkę podejrzane mi to było, więc wolę popytać i porównać z innymi. Komplety chodzą po 500zl i tu mnie troszkę kieszeń boli. Wiem wiem... kupuje bezpieczeństwo, no ale czasem warto poszukać i popytać.
- szaber
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 17/2/2013, 16:31
- Lokalizacja: HANYS
Jeśli byłbyś zainteresowany to ja mam właśnie fazera do sprzedania, daleko bys nie miał bo jestem z zabrza no i jesli chodzi o opony to posiadam takie które Cie interesuja, zawsze możesz przyjechać i obejrzeć:) odezwij sie na priv jakbyś był zainteresowany:)
Lewy pas, gaz i płynę:)
- gizmo123
- Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 4/8/2011, 18:55
- Lokalizacja: Zabrze
Na allegro większość motocykli ma przebiegi do 30k należy je mnożyć przez dwa, a czasami przez trzy, więc nie sugerował bym się jakoś bardzo licznikami.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
W Holandii widzialem Fazera 600 chyba 2003r z przebiegiem 243 tys , ale byl na maksa dbany , dobre oleje , nie katowany , poprostu dbany. Gadalem z mechanikiem co sprawdzal tego Fazera i mowi ze jeszcze zrobi z 50 tysi.
Fazer to niezawodna jednostka , silnik sprawdzony i bardzo wytrzymaly nawet jesli sie go traktuje ciezka reka , nie bez powodu to taki popularny model.
Fazer to niezawodna jednostka , silnik sprawdzony i bardzo wytrzymaly nawet jesli sie go traktuje ciezka reka , nie bez powodu to taki popularny model.
Kawasaki ZX-14R '12.
-
MANIAK. - Świeżak
- Posty: 428
- Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
- Lokalizacja: jestes ?
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości