piotr_motoland napisał(a):Witam.kriss2 absolutnie nie krytykuje marek BMW,ale ponieważ latałem Pegaso 650 z roku 1997,jak wiesz apriliia i BMW z tych lat posiadaly te same silniki austryjackie ROTAX rożniąca jedynie sie ksztaltem,stylistyką obudowy silnika ,wszystkie podzespoły posiadaly identyczne,dlatego częśći kupowałem od BMW650F w niemczech w roku 2008 koszt wynosił 115 euro w Polsce kolo 700PLN.To nie zależy od stanu technicznego,poprostu byly w poszczególnych egzedmplarzach wadą.
Piotrze, w zeszłym roku, w zależności od dealera, cena kształtowała się pomiędzy 370-380zł. Oryginalne BMW w serwisie w PL. Oczywiście mówimy o rolkach z koszyczkiem bez kół zębatych których to wymieniać nie trzeba a których koszt jest rzeczywiście spory. Ale nie tylko w BMW czy ogólnie silnikach Rotax-a sprzęgło rozrusznika jest problemem. Jeśli zajmujesz się mechaniką motocyklową to zapewne zdajesz sobie sprawę jaki jest koszt sprzęgła rozrusznika do Yamahowskiego DragStara 1100
I pewnie też wiesz jak częsta jest to usterka.
Wracając do tematu: XT660X to bardziej typowe enduro niż turystyczne enduro, turystyczny jest bardziej model XT660Z, z tym że cena już wyższa. Ale skoro podoba Ci się XT660X to silnikowo niczym się nie różnią.
Ogólnie: podane przez Ciebie modele zbytnio ani mocą, ani momentem od siebie nie odstają. Nie będą to na pewno zauważalne różnice. Powinieneś obejrzeć motocykle które są w kręgu Twoich zainteresowań, przymierzyć się, przejechać na każdym z nich, ocenić jak z wygodąą, jak z oddawaniem mocy, i wybrać co Ci najbardziej pasuje. A później znaleźć jakiś w jak najlepszym stanie, zakupić i cieszyć się jazdą. Moim zdaniem, bez różnicy na który z nich padnie Twój wybór, będziesz zadowolony.