Wymiana łańcuszka rozrządu ZX6 99r
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Wymiana łańcuszka rozrządu ZX6 99r
Witam:)
Aktualnie posiadam zx6 99r (po wypadku, rama jest profesjonalnie zespawana-dlatego chcę dokonać napraw sam i uniknąć dodatkowych kosztów)
Interesuje mnie instrukcja wymiany łańcuszka rozrządu w zx6 99r i regulacja zaworów. Dokonywałem wielu napraw w starszych maszynach i tą udało mi się rozebrać do spawania a następnie złożyć i uruchomić Proszę o rady i wszelką pomoc w formia zdjęć i filmików
Dziękuję i pozdrawiam
Aktualnie posiadam zx6 99r (po wypadku, rama jest profesjonalnie zespawana-dlatego chcę dokonać napraw sam i uniknąć dodatkowych kosztów)
Interesuje mnie instrukcja wymiany łańcuszka rozrządu w zx6 99r i regulacja zaworów. Dokonywałem wielu napraw w starszych maszynach i tą udało mi się rozebrać do spawania a następnie złożyć i uruchomić Proszę o rady i wszelką pomoc w formia zdjęć i filmików
Dziękuję i pozdrawiam
- Grzegorz429
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 26/5/2012, 13:00
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Idzie ale jak jest odlany kołnierz jak w 636 to trzeba. Nie idzie włożyć łańcucha. W F4 jest odkręcany a w 636 to monoblok. Dodam tylko ze uszczelki jak oryginalne to nie są tanie. ~200-240pln na pod głowicę i pod cylindry bo mogą się zruszyć.
Did oferuje łańcuch rozrządu i chyba jest z zakuwką. Od 2003 roku wszystkie kawy maja ten sam łańcuch rozrządu i nie idzie kupić z zakuwką. Pewniejszy jednak jest single ended.
Na torach wyścigowych amatorzy często latają z pospawanymi ramami. Nie znaczy jednak ,że raz pospawana rama nie pęknie. Problem jest w tym ze rama później pęka obok spawu w strefie wpływu ciepła - naprężeń. Na ulicy bym tego nie próbował jazdy takim motocyklem, szczególnie ,że pewnie nie zostało zrobione badanie rentgenem w poszukiwaniu niedoskonałości spawów. Na torze wpadniesz w pułapkę piaskową na ulicy na latarnie.
Twój wybór i go szanuje ważne by nie zatajać przy sprzedaży.
Did oferuje łańcuch rozrządu i chyba jest z zakuwką. Od 2003 roku wszystkie kawy maja ten sam łańcuch rozrządu i nie idzie kupić z zakuwką. Pewniejszy jednak jest single ended.
rama jest profesjonalnie zespawana-dlatego chcę dokonać napraw sam
Na torach wyścigowych amatorzy często latają z pospawanymi ramami. Nie znaczy jednak ,że raz pospawana rama nie pęknie. Problem jest w tym ze rama później pęka obok spawu w strefie wpływu ciepła - naprężeń. Na ulicy bym tego nie próbował jazdy takim motocyklem, szczególnie ,że pewnie nie zostało zrobione badanie rentgenem w poszukiwaniu niedoskonałości spawów. Na torze wpadniesz w pułapkę piaskową na ulicy na latarnie.
Twój wybór i go szanuje ważne by nie zatajać przy sprzedaży.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Moze ktos to zle zrobil chociaz czynnosc nie jest skomplikowana. Moze przyczyna bylo cos innego- uszkodzony slizg, duzy luz? Obciazenia taki lancuch przenosi niezbyt duze. Jak bym mial rozbierac silnik to wolalbym zakuc.
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
łancuszka nigdy nie wymieniałem ale jesli producent dopuszcza zakuwanie to nie ma czym sie martwic , i to chyba logiczne ze wszystko trzeba zrobic jak trzeba , nie wiem po co o tym sie rozpisuja ' jesli tego nie robiłes popros kogos kto ma doświadczenie i zrób to z nim , nauczysz sie przy okazji , najważniejsze sa znaki na rozrzadzie przed rozebraniem maja byc tak jak po złozeniu , najlepiej porób foty i notatki przed a puzniej bedziesz miał o wiele mniej roboty , a masz do niego manuala jakby co? ,
gsxr 1100
10 sezon 32l
2 gleby
10 sezon 32l
2 gleby
- Voxx
- Świeżak
- Posty: 237
- Dołączył(a): 3/1/2010, 13:43
- Lokalizacja: Beskid Zywiecki
W saabie jakims kiedys wymienialen to rozcialem, zlaczylem oba, przekrecilem w kolo i zakulem nowy lancuch. Latwiejsze niz wymiana paska
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Problem moze sie pojawic od 03 roku gdy wszystkie maja lanuch zakuty w OEM a zaden producent nie robi zakuwanego. W tym wbrew temu co niektorzy sprzedawcy pisza DID nie robi lancucha do tych modeli od 03...
Tak wiec problem sie pojawia przy doborze zakowki. Tak mozna sie pokusic o dobranie zakowki w przypadku stuntu i malych predkosci tak w innym przypadku mysle ze jest to skrajny....zm. Samochod to juz raczej inna sprawa .
Tak wiec problem sie pojawia przy doborze zakowki. Tak mozna sie pokusic o dobranie zakowki w przypadku stuntu i malych predkosci tak w innym przypadku mysle ze jest to skrajny....zm. Samochod to juz raczej inna sprawa .
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Witam.Kolego jeżeli moto nie ma przejechane 40tyś,proponuje zakupić nowy napinacz rozrządu,zaoszczedzisz na kasie i czasie.A jeżeli chodzi o spawaną "prowesjonalnie "ramę, nie ma takiego pojęcia.Wartość stopu z którego została wykonana rama,nie odpowiada wartosci materialu którym było łaczone uszkodzenie.Dlatego w 9 kolegi wymieniłem mu na używaną zakupioną z dokumentami na Ebay,w tym przypadku zaoszczędzisz na zdrowiu.pozdrawiam.
- piotr_motoland
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
- Lokalizacja: polska
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości