Zobacz wÄ…tek - cb 500 , er5 i gs 500 do oceny
NAS Analytics TAG

cb 500 , er5 i gs 500 do oceny

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

cb 500 , er5 i gs 500 do oceny

Postprzez caly_marcin » 11/2/2013, 16:39

to tak.. szukam moto ;)

ten oglądałem...
http://tablica.pl/oferta/honda-cb-500-C ... 971;r:11;s:
motocykl Å‚adny itd. ale ma kilka wad.
1. właściciel nie ma go zarejstrowanego na siebie tylko dowód poprzedniego właściciela?! ciągłość umówi itd. jest no ale... :?
2. lekko krzywa kierownica, w jezdzie zbytio nie przeszkadza ale jest małe wgniecenie na baku w miejscu styku. najprawdopodobniej kiedyś tam była wywrotka i tak już zostało. motocykl wg mnie nie posiada większych wad wynikających z kolizji
3. pocÄ…ca siÄ™ laga
4. nie wiem czy właściciel do końca ogarnia motocykle bo mówi, że jeździ na moto ale przy mnie się wyje*** jak z podwórka wyjeżdżał na oględziny. wtf?! :D spotkaliście się kiedyś z czymś takim? :P

a tych nie oglądałem ale mam w okolicy:
http://tablica.pl/oferta/kawasaki-er5-C ... 971;r:11;s:
przez tel. wnioskuje, że właściciel nie ma dużo do ukrycia. mówi ze nie działa licznik :/

a moze celowac w gs 500 roczniki ok 98' albo xj 600?

http://otomoto.pl/suzuki-gs-500-zadbany-M3515635.html

pozdr! ;]
caly_marcin
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 19/11/2011, 15:49
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez general2003 » 12/2/2013, 11:05

Co człowiek to inna opinia :) wiec kupuj to co Ci się najbardziej podoba, wszystkie te motocykle są tej samej klasy.
Moim skromnym zdaniem, a miałem wszystkie 3 modele (prócz xj600) to tak: Kawa ma zbyt słabe hamulce, a ten tylny bęben jakoś na mnie działa odpychająco, Suzi fajny sprzęt, mało awaryjny, jeśli o mnie chodzi jest ciut za wąski, taki zbyt smukły, ale to moje wrażenie. Z tych 3 moim faworytem jest Hondzinka, silnik mruczy najładniej, pozycja za kierownicą, moc, awaryjność wszystko na plus.
Jeśli chodzi o egzemplarz jaki pokazałeś to pamiętaj że jeśli laga cieknie to może być krzywa, szczególnie że jedna. Zazwyczaj uszczelniacze się wycierają w podobnym czasie.
pozdrawiam
Avatar użytkownika
general2003
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 12/1/2013, 20:28
Lokalizacja: Jelenia Góra


Postprzez caly_marcin » 12/2/2013, 21:29

eh no widzisz... ja mam właśnie dylemat czy kupić gs 500 bez zadnych usterek jak oceniłem czy moze cb 500 z ww wymienionymi... bardziej ciągnie mnie do hondy bo ładniejsza i wygląda bardziej porzadnie jednak mam stracha, że niby z małej usterki wyniknie coś powaznego i będe się z tym bujał niewiadomo ile :P chyba wiesz o co mi chodzi.. :]
caly_marcin
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 19/11/2011, 15:49
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez caly_marcin » 12/2/2013, 21:36

no i jeszcze jedna kwestia!
tak jak pisałem w pierwszym poście moto (cb 500) ma lekko krzywą kiere + ta delikatnie pocąca się laga (tylko właśnie nie pamiętam z której strony) + koleś sierota, który zrobił glebe u siebie na podwórku :D składając te fakty można dojść do wniosku, że moto leżało nie raz (albo raz a porządnie) z tym właścicielem czego w sumie nie widać po innych detalach ale ryzyko jest, że maszyna była bardziej uszkodzona ?!
kurcze jestem chyba zbytnio zapobiegliwy no ale właśnie taki urok kupna moto bo oglądam w przeciągu zimy już chyba 6 egzemplarz... :P

zapoznaj sie z regulaminem forum i uzywaj opcji edytuj a nie piszesz post pod postem - warn - leff
caly_marcin
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 19/11/2011, 15:49
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez general2003 » 12/2/2013, 21:48

Kolego nie wiem co Ci napisać :( zrobisz jak uważasz. Myślę tylko że cieknąca laga to nie jest żadna usterka, uszczelniacze, nowy olej i po kłopocie. Raptem 200 zł jak sam zrobisz, a i tak bedziesz musiał to zrobić wcześniej czy później.
Kiera kosztuje tyle co bak paliwa, to chyba też nie majątek :) wazne aby nic poważnego nie było uszkodzone, czyli aby ta laga była prosta bo prostowanki to nic miłego :(
Avatar użytkownika
general2003
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 12/1/2013, 20:28
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez caly_marcin » 12/2/2013, 21:52

masz rację :D jeszcze ostatnie pytanie.. po czym rozpoznać, że laga jest krzywa/ mogła być prostowana / albo jest z nią coś nie tak? pamiętam, że oglądałem ją uważnie (co prawda bez specjalistycznego sprzętu :P) i śladów braku geometrii nie wykryłem ani innych niejednorodności powierzchni itp :) (no chyba, że jednak nawet zwykła miarka wystarczy :D)
caly_marcin
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 19/11/2011, 15:49
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez general2003 » 12/2/2013, 22:03

Myślę że miarką nic nie zdziałasz, jeśli na oko nic nie widać to chyba jedynym wyjściem jest rozebrać lagi i turlać po szybie :) ;) niestety nie pomogę wiecej.
ps:
Zauważyłem, zastrzegam że to moje spostrzeżenie, że lagi w motocyklach zaczynają ciec jak jest zimno, czyli poniżej zera. Im mroźniej tym większe prawdopodobieństwo pocenia się. Myślę że jak uszczelniacze są już nieświeże to w czasie mrozu twardnieją na tyle mocno że nie trzymają oleju. Miałem kilka takich przypadków, ale może zbieg okoliczności.
Avatar użytkownika
general2003
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 12/1/2013, 20:28
Lokalizacja: Jelenia Góra



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê