silnik kompresja rozwiert s1000
Posty: 14
• Strona 1 z 1
silnik kompresja rozwiert s1000
Witam i prosze o nie banowanie.
Ze szwagrem zamierzamy wiercic ten piec od stysiaczka i teraz pytanie.Uzyc wiertla duzego czy moze lepiej mniejszego?? Szwagier sie boi, ze jak przedobrzy to spadnie kompresja? Co sadzicie i jakie sa wasze opinie, moze wspolnymi silami uda nas sie znalezc kompromis.
Wiosna tu tuz lewa w gore.
Ze szwagrem zamierzamy wiercic ten piec od stysiaczka i teraz pytanie.Uzyc wiertla duzego czy moze lepiej mniejszego?? Szwagier sie boi, ze jak przedobrzy to spadnie kompresja? Co sadzicie i jakie sa wasze opinie, moze wspolnymi silami uda nas sie znalezc kompromis.
Wiosna tu tuz lewa w gore.
- rysieksss
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 8/2/2013, 13:37
Siema Rysiu, dawno nie pisales, pewnie stuntowales w sniegu na s1000 :> ?
Mysle ze jak bys uzyl mlota pneumatycznego i rozpolowil silnik, to latwiej byloby ci pozniej mlotkiem i przecinakiem to zalatwic
Mysle ze jak bys uzyl mlota pneumatycznego i rozpolowil silnik, to latwiej byloby ci pozniej mlotkiem i przecinakiem to zalatwic
Ostatnio edytowano 8/2/2013, 14:39 przez Krmtzzz, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
-
Krmtzzz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2077
- Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
- Lokalizacja: Rudnik n/Sanem
ja wierciłem silnik koronka do betonu 45mm Bosch Hammer-em z udarem, w S1000 powinno sie tez udać, tylko pamiętaj, musisz najpierw zrobić prowadzenie mniejszym wiertłem (polecam 12mm) bo inaczej się ślizga koronka
mam nadzieję, że pomogłem i LWG rysiuuuuuuuu!
mam nadzieję, że pomogłem i LWG rysiuuuuuuuu!
CB600 Hornet `05 | http://bikepics.com/members/suchy558/
-
suchy558 - Bywalec
- Posty: 676
- Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
- Lokalizacja: Sandomierz
suchy558 napisał(a):ja wierciłem silnik koronka do betonu 45mm Bosch Hammer-em z udarem, w S1000 powinno sie tez udać, tylko pamiętaj, musisz najpierw zrobić prowadzenie mniejszym wiertłem (polecam 12mm) bo inaczej się ślizga koronka
mam nadzieję, że pomogłem i LWG rysiuuuuuuuu!
szwagier mowi,ze to moze sie udac i pozwoli osiagnac moc od samego dolu.ale czy uszczelniles jakos dodatkowo glowice np silikonem?? Bo ryzyko rozszczelnienia jest ogromne, nie chcemy zeby cos wybuchlo. I ost pytanie po zabiego zestroic to z nowym wydechem.Jaki zestaw polecacie atrapa a moze yoshichmura?
- rysieksss
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 8/2/2013, 13:37
guma do żucia dobrze uszczelnia moim zdaniem, ja tak układałem centralne ogrzewanie nawet i nie cieknie, więc w s1000 da radę
CB600 Hornet `05 | http://bikepics.com/members/suchy558/
-
suchy558 - Bywalec
- Posty: 676
- Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
- Lokalizacja: Sandomierz
suchy558 napisał(a):guma do żucia dobrze uszczelnia moim zdaniem, ja tak układałem centralne ogrzewanie nawet i nie cieknie, więc w s1000 da radę
Dzieki za rady mam nadzieje, ze po zabiegu mocy mi nie bedzie brakowalo.A brakuje jej ewidentnie w najnizszych partiach.w przyszlosci dam relacje moze nam sie uda nawet wystartowac w poznaniu lewa
- rysieksss
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 8/2/2013, 13:37
Hahahah posikałem się ze śmiechu...
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
mówię Ci, zrób tak, to żadne TDI Cię już nie objedzie!
LWG!
LWG!
CB600 Hornet `05 | http://bikepics.com/members/suchy558/
-
suchy558 - Bywalec
- Posty: 676
- Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
- Lokalizacja: Sandomierz
Jak chcesz mieć mocny dół to musisz połączyć silnik spalinowy z jakimś dużym elektrycznym. Zrobisz Hybrydę o niesamowitych osiągach
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości