szlif
Posty: 17
• Strona 1 z 1
szlif
ponawiam temat "szlif" bo nie mgoe uzyskac odpowiedzi..
zaliczyłem szlifa yamaha R6...lekko obrysowana z lewej strony(plastki całe,nic nie urwane, nie popękane,nie wpływa na stan techniczny silnika ani jezdny) co proponujecie?malowanie czy zostawiąc ją w takim stanie jakim jest dla kupującego?
w linku sa zjdęcia uszkodzen..
http://przeklej.net/image_details/54288.html
jak pisałem wcześniej po szlifie nic nie urwane, nie popękane, nie ma wpływu na układ jezdny motocykla
zaliczyłem szlifa yamaha R6...lekko obrysowana z lewej strony(plastki całe,nic nie urwane, nie popękane,nie wpływa na stan techniczny silnika ani jezdny) co proponujecie?malowanie czy zostawiąc ją w takim stanie jakim jest dla kupującego?
w linku sa zjdęcia uszkodzen..
http://przeklej.net/image_details/54288.html
jak pisałem wcześniej po szlifie nic nie urwane, nie popękane, nie ma wpływu na układ jezdny motocykla
- Jaceeek17
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 17/12/2012, 20:14
Witam moim zdaniej najlepiej wystaw jaka jaka jest i dodaj w opisie że za opłatą możesz Ją zrobić do stanu wcześniejszego bo wiadomo za malowanie to kolejny wydatek a nowy włąściciel może ma własne wizje jak chce zrobić motocykl to szkoda pieniedzy chyba ze jakiś napaleniec bedzie chcial kupic po prostu zeby miec
- MuchaR1
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 4/2/2013, 19:53
- Lokalizacja: Pszczyna
http://przeklej.net/image_details/55007.html
a ten zbiorniczek jest do czego??i jaki w nim jest płyn?
a ten zbiorniczek jest do czego??i jaki w nim jest płyn?
- Jaceeek17
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 17/12/2012, 20:14
Że tak wejdę koledze w temat. Krótkie klamki są dogodne podczas szlifu, ale do jazdy moim zdaniem nie są odpowiednie. Można się przyzwyczaić, ale długa klamka zawsze będzie wygodniejsza. Jak widać producenci raczej ich nie stosują seryjnie. Alternatywa to klamka łamana, która przy szlifie i tak lekko oberwie zanim się złoży ;] Co do moto, to ja zrobiłbym ze 2 fotki i przemalował. Denerwowałoby mnie to... jeśli Ciebie nie drażnią rysy, to zostaw.
<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
a jeszcze pytanie, widziałem kiedyś na zdjęciu taki fajny tłumik był zamonotowany zaraz za kolektorami i on wogole nie przysłaniał koła tylko był schowany pod spodem silnika(nie moge znalesc tego zdjęcia)i czy takie tłumiki peodukują czy to ktos zrobił sobie prywatnie?
- Jaceeek17
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 17/12/2012, 20:14
To mają być rysy? Weź, to stary sport a nie czopek żeby wyglądał jak nie jeżdżony i pokryty warstwą wosku.
W starym fortepianie raczej nie zmieścisz wydechu pod silnikiem. A jak wciśniesz to będzie masakra bo przy atakowaniu krawężników to ja potrafię kolektorem przytrzeć, a co dopiero dużo grubszym wydechem.
Tam nie jednolity, pewnie jeden kolor lakieru na element, a reszta naklejki.
W starym fortepianie raczej nie zmieścisz wydechu pod silnikiem. A jak wciśniesz to będzie masakra bo przy atakowaniu krawężników to ja potrafię kolektorem przytrzeć, a co dopiero dużo grubszym wydechem.
power_bit napisał(a):Zostaw jak jest, malować można po zrobieniu fotek, ale kolor nie jednolity do tego naklejki więc trochę z kieszeni poleci.
Tam nie jednolity, pewnie jeden kolor lakieru na element, a reszta naklejki.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
-
power_bit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości