Zobacz wątek - Cbr f4
NAS Analytics TAG

Cbr f4

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Cbr f4

Postprzez Hez » 30/1/2013, 14:27

Witam dziś przy wymianie filtra powietrza w cbr f4 zauważyłem w dolnej części gaźnika ze przy gumach na opasce uciskającej (Być może jest słabo dokręcona) tak jak by przepuszczał,pocił się ale podczas pracy silnika nic niepokojącego nie zobaczyłem wiec załączam parę fotek..Bardzo proszę o rady jaka może być przyczyna i czy to normalne.

http://imageshack.us/photo/my-images/83 ... 30658.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/54 ... 30855.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/26 ... 31118.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/25 ... 31412.jpg/
Hez
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 28/12/2012, 11:09


Postprzez melvin » 31/1/2013, 12:54

dokręć wyczyść i sprawdź za jakiś czas czy pomogło, układ nie powinien się nigdzie pocić i mieć nieszczelności.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Hez » 31/1/2013, 20:36

Dzieki za odp. z racji tego ze sam bym nie chciał grzebać bo z tego co widze jest bardzo ciulowe dojscie by dokrecić te obejmy a zauważyłem ze sa luźne..Wiec ile taka usługa w warsztacie może kosztować +\- lub tez jak najlepiej się tam dostać?
Hez
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 28/12/2012, 11:09

Postprzez melvin » 31/1/2013, 21:04

f4 nie rozbierałem ale pewnie jak w każdym moto, zdjąć bak boczki, airbox i jakoś się dopchać wkrętakiem...
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr