przez madcap » 30/1/2013, 16:16
Zakres badania w pełnym zakresie powinien obejmować:
1.Sprawdzenie danych identyfikacyjnych w dowodzie ze stanem faktycznym, czyli numery ramy – uwaga, jeżeli stwierdzi niezgodność przekazuje dowód do WydziaÅ‚u Komunikacji!
2.Sprawdzenie stanu i danych na tablicy rejestracyjnej.
3.Sprawdzenie stanu opon motocykla.
4.Stan, ustawienie ii działanie świateł mijania i drogowych (w tym światłość świateł, czyli ile jest światła w światłach!).
5.Światła kierunkowskazów (stan i działanie).
6.ÅšwiatÅ‚a hamowania – stan, dziaÅ‚anie i rozmieszczenie.
7.ÅšwiatÅ‚a pozycyjne – stan i dziaÅ‚anie.
8.ÅšwiatÅ‚a dodatkowe – np. oÅ›wietlenie tablicy rejestracyjnej.
9.Światła odblaskowe.
10.Światła awaryjne.
11.Hamulec – dziaÅ‚anie, skok, oglÄ™dziny tarcz i klocków (maks nacisk na dźwigniÄ™ hamulca rÄ™cznego i nożnego do zablokowania koÅ‚a nie może przekraczać 40 daN).
12.UkÅ‚ad kierowniczy – stan, dziaÅ‚anie, luzy na Å‚ożyskach.
13.UkÅ‚ad amortyzatorów – dobicie, odbicie, luzy.
14.Rama – krzywizna, uszkodzenia.
15.Nadwozie – lusterka.
16.PrÄ™dkoÅ›ciomierz – stan, dziaÅ‚anie.
17.UkÅ‚ad wydechowy – oglÄ™dziny, pomiar haÅ‚asu.
18.SygnaÅ‚ dźwiÄ™kowy – dziaÅ‚anie.
Pamiętajcie też, że motocykle dwumiejscowe muszą posiadać podnóżki dla pasażera!
Światła stop i kierunkowskazy muszą mieć wszystkie motocykle dopuszczone do ruchu i wyprodukowane po 1980 roku
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.