Nauka Stuntu
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Nauka Stuntu
Siema , mam 16 lat i jeżdżę na RS50. :P Chciałbym spróbować swoich sił w Stuncie.
Prosilbym o Porady jak zmodyfikowac moja rs'ke zeby dobrze mi sie nia stuntowało .
Narazie zdjęte są wszystkie plastiki to wszystko.
. Czy oplaca mi sie robic klatke?.
Jak zmienic moj system napedowy .?
z Gory dzieki , i pozdrawiam.
Jesli jest Ktos z okolic Kielc,ktos kto pomogl by mi sie nauczyc stuntu to piszcie na gg
43103377 . Elo.;>
Prosilbym o Porady jak zmodyfikowac moja rs'ke zeby dobrze mi sie nia stuntowało .
Narazie zdjęte są wszystkie plastiki to wszystko.
. Czy oplaca mi sie robic klatke?.
Jak zmienic moj system napedowy .?
z Gory dzieki , i pozdrawiam.
Jesli jest Ktos z okolic Kielc,ktos kto pomogl by mi sie nauczyc stuntu to piszcie na gg
43103377 . Elo.;>
;>>>
- DajcuStunt
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 12/10/2012, 15:44
- Lokalizacja: Kielce
Co się opłaca a co nie to zależy od ciebie. Ja 50 do stuntu wcale bym nie przerabiał bo i tak zbyt wiele na tym nie zrobisz, zbyt słaby dół, ale można próbować. Jak chcesz to na początek zdejmij plastiki i wszystko co można rozwalić przy upadku, zmień zębatki na jakieś inne na moc. A tak poza tym to wychodzi Ci coś już na tym?
- Mateusz250
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19
Jeśli zmienisz Rs50 pod stunt przez zębatki to licz sie z tym że V-max bedziesz miał na poziomie skuterków z tesco Znajomy kiedyś przerobił TZR 50 na stunt to jechała nie całe 60km/h ale na gume wstawała...
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Black-Ghost
nie chodzi mi o predkosc bo parking mam blisko ;D .
Mateusz250
Wychodzi mi jazda na gumie troche . tak pozatym to nic wiecej
nie chodzi mi o predkosc bo parking mam blisko ;D .
Mateusz250
Wychodzi mi jazda na gumie troche . tak pozatym to nic wiecej
;>>>
- DajcuStunt
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 12/10/2012, 15:44
- Lokalizacja: Kielce
50 ciężko się nauczyć. Ale sam od niej zaczynałem, co prawda tylko latanie na kole. Raczej zainwestuj w zębatki. Jeżeli masz więcej kasy, to klatka, bo chyba szkoda plastików, i ramy, prawda ? Jeżeli jeszcze więcej kasy - hb. Ale przede wszystkim, zainwestuj w dobrą, siatkową zbroję, i ochraniacze. To podstawa.
Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
hej mam pytanko zeby troszke postuntować na jakiejs 600 ktos kto w tym temacie niema praktyki rozmyslalm nad nieco slabszym czyms na podtrenowanie i opanowanie sie z moto
i tak sobie szperalem i wopadlem na pomysl triala jakies sherco czy gasgas ok 250/280cm dosc lekkie to jest ok 70/80kg wazy moto tylko czy na tym bedzie dobrze potrenowac ?? jest to 2suw wiec ta praca moto troche szarpana moze byc ale chyba w miare sporo mocy z dolu i szybki kop powinien byc ewentualnie zmienic oponki na jakies szosowe dolozyc pare pierdolek coby bylo przydatne a pozniej przesiasc sie na nieco mocniejsze cos jak jzu troszke sie oswoje
narazie to zwyczajne latanie na 600 typu sv itp ale cos mnie naszlo zeby troszke cos ciekawego sie pouczyc
bede wdzieczny za rady czy taka trialowka to nie strzal w kolano w tej kwesti
i tak sobie szperalem i wopadlem na pomysl triala jakies sherco czy gasgas ok 250/280cm dosc lekkie to jest ok 70/80kg wazy moto tylko czy na tym bedzie dobrze potrenowac ?? jest to 2suw wiec ta praca moto troche szarpana moze byc ale chyba w miare sporo mocy z dolu i szybki kop powinien byc ewentualnie zmienic oponki na jakies szosowe dolozyc pare pierdolek coby bylo przydatne a pozniej przesiasc sie na nieco mocniejsze cos jak jzu troszke sie oswoje
narazie to zwyczajne latanie na 600 typu sv itp ale cos mnie naszlo zeby troszke cos ciekawego sie pouczyc
bede wdzieczny za rady czy taka trialowka to nie strzal w kolano w tej kwesti
czesci do Typer
swapy b18c/k20/k24
784-933-899
swapy b18c/k20/k24
784-933-899
-
Cień696 - Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 3/1/2011, 00:05
- Lokalizacja: Zamość
trial to trial nie stunt ;P jazda na gumie na trialu to częsc takiej jazdy a nie zabawy w stuntowanie ;P moim zdaniem żeby nauczyc sie na trialu i siadac na 600 to bezsens. bo to są całkowicie 2 rózne sprzety juz chociazby na to że jest to 2T. po 2 masa. siądziesz na 600 i bedziesz sie od nowa uczył jeździc. jedynym plusem masz opanowaną jakąs równowagę, ale w tym przypadku równie dobrze mozesz kupic rower i na rowerku polatac na gumie - tak samo albo i lepiej wytrenujesz równowagę i balans ciałem jak dla mnie najlepszym moto na początek do stuntu jest jakies enduro w 4T 125 ccm. jest mega tanie, nie do zarżnięcia, po zmiane napędu samo gumuje praktycznie, no i mozna sie nauczyc wielu rzeczy. w przypadku wyyyzej wymienionej RSki, co najwyzej mozesz robic wheelie i stoppie ;P inne tricki są trudne do wykonania na takim sprzecie. z kolei takie enduro np honda XL R 125 albo cos pdobnego to duzo lepsze wprawienie sie w typowy stunt.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
na początek do stuntu kupuje się f2 i tyle, żadna dłubanina w popierdułki nie ma większego sensu bo i tak szybko zabraknie możliwości. wystarczy trochę cierpliwości i ogarniesz 600ccm.
Szafa kręcił cyrkle na dt125 bo wszystko można ale po co się męczyć?
Szafa kręcił cyrkle na dt125 bo wszystko można ale po co się męczyć?
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
dzieki za odpowiedzi moze zeczywiscie lepiej kupic raz i sie powoli wjezdzac w moto
w sumie tak mialem z autami ze jk jezdzielm jednym to najlepiej go ogarnialem pozniej na zawodach bo wczuty itd
tylko teraz kwestia w f2 isc? troche juz stare boje sie ze zaraz bedzie po kolei sie sypac moze juz lepiej te f3
wogle to myslalem bardziej cos poszukac po jakims niewielkim slizgu jakas f4i bo tak posiedzialem na forum to chwala ze bezawaryjna na wtrysku lub 636 tylko tam boje sie troche o ta skrzynie ze niby te 2 biegi leca niewiem jak to kosztowo pozniej wyglada ale wychodze z zalozenia ze moze lepiej kupic cos deczko mlodszego zeby troche jezdzic a nie siedziec i ustawiac gazniki i cos dlubac
moze cos jeszcze ktos wniesie do tematu nad moto ?
w sumie tak mialem z autami ze jk jezdzielm jednym to najlepiej go ogarnialem pozniej na zawodach bo wczuty itd
tylko teraz kwestia w f2 isc? troche juz stare boje sie ze zaraz bedzie po kolei sie sypac moze juz lepiej te f3
wogle to myslalem bardziej cos poszukac po jakims niewielkim slizgu jakas f4i bo tak posiedzialem na forum to chwala ze bezawaryjna na wtrysku lub 636 tylko tam boje sie troche o ta skrzynie ze niby te 2 biegi leca niewiem jak to kosztowo pozniej wyglada ale wychodze z zalozenia ze moze lepiej kupic cos deczko mlodszego zeby troche jezdzic a nie siedziec i ustawiac gazniki i cos dlubac
moze cos jeszcze ktos wniesie do tematu nad moto ?
czesci do Typer
swapy b18c/k20/k24
784-933-899
swapy b18c/k20/k24
784-933-899
-
Cień696 - Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 3/1/2011, 00:05
- Lokalizacja: Zamość
chlopaki chyba mi odpowiedzieli a nie autorowi tematu bo troszke sie dokleilem z pytaniami ale niechcialem smiecic i zakladac nowego tematu
wracajac do tematu to jak patrzylem to ciezko jest znalesc cos ponizej 5k za f2/f3 coby jeszcze chciala palic
a 636 czy f4i po jakis slizgach co tam jakies pierdolki pouszkadzaly sie tylko nie mowie o jakis powaznych dzwonach to czasami w okolicy 5/6k mozna cos trafic a jak ma byc do nauki jakis podstaw stuntu poszalenia to i tak mi te owiewki niepotrzbene a jakies rysy to tez nieprzeszkadzaja bo pewnie dojdzie wiecej kierownice pewnie i tak by trzeba wymieniac i stad moje rozmyslania ale jesli ma byc takie f2/f3 duzo odporniejsze i polecacie lepiej na poczatek w to zainwestowac to przemysle to jeszcze na spokojnie
wracajac do tematu to jak patrzylem to ciezko jest znalesc cos ponizej 5k za f2/f3 coby jeszcze chciala palic
a 636 czy f4i po jakis slizgach co tam jakies pierdolki pouszkadzaly sie tylko nie mowie o jakis powaznych dzwonach to czasami w okolicy 5/6k mozna cos trafic a jak ma byc do nauki jakis podstaw stuntu poszalenia to i tak mi te owiewki niepotrzbene a jakies rysy to tez nieprzeszkadzaja bo pewnie dojdzie wiecej kierownice pewnie i tak by trzeba wymieniac i stad moje rozmyslania ale jesli ma byc takie f2/f3 duzo odporniejsze i polecacie lepiej na poczatek w to zainwestowac to przemysle to jeszcze na spokojnie
czesci do Typer
swapy b18c/k20/k24
784-933-899
swapy b18c/k20/k24
784-933-899
-
Cień696 - Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 3/1/2011, 00:05
- Lokalizacja: Zamość
zle mnie zrozumiales f2/f3 po lekich slizgach nie widuje zeby miala byc atrakcyjnie cenowo jak jest tansza to juz po ogloszeniu i fotach trzeba inwestycji zeby polatoalo troche a f4i/636 po slizgach widuje i w pl i w szwajcarii i w uk i juz znacznie cena ich spada i chodzi oto ze dokladajac te ok 2k moznaby miec cos nowszego a na wizualu i tak strasznie mi niezalezy wiec w sam raz tylko czy jest sens jednak dokladac czy lepiej szukac ladnej zadbanek f2/f3
czesci do Typer
swapy b18c/k20/k24
784-933-899
swapy b18c/k20/k24
784-933-899
-
Cień696 - Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 3/1/2011, 00:05
- Lokalizacja: Zamość
aaa, no tak. ja za f3 dałem 8k, leżała na prawej stronie, i widać tyle, że tylko ja weim, że leżała, więc też sporo. w prawdzie 1st rejestracja kwiecien 99, ale z f3 jest chyba tak, ze konkrety zaczynaja sie 7-8k, a jak ktos raczej mocno rozwali swoja, to przerabiaja na stunty wlasnie, a 636 na stunt jest malo = ludzie czesciej naprawiaja, ale to tylko moje odczucia, moge sie mylic ocztwiscie
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości