[Ducati Hyperstrada] Ducati Hyperstrada - lekka turystyka
Posty: 19
• Strona 1 z 1
[Ducati Hyperstrada] Ducati Hyperstrada - lekka turys
Dyskusja na temat: Ducati Hyperstrada - lekka turystyka
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati Hyperstrada - lekka turystyka
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati Hyperstrada - lekka turystyka
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Pod lewą dłonią kierowcy do dyspozycji jest 110KM oraz bardzo zacne 89 Nm. Pod prawą chyba;p<br><hr>kadziunt
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Boczo ma unikalny sprzęt z rollgazem pod lewą dłonią <br><hr>k0b13rKomentatorzy napisał(a):Pod lewą dłonią kierowcy do dyspozycji jest 110KM oraz bardzo zacne 89 Nm. Pod prawą chyba;p<br><hr>kadziunt<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powiedzcie mi ile będzie wart ten motocykl po szlifie? Czy on ma jakiś czujnik który wyłącza silnik w momencie szlifu?<br><hr>samonek4
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bardzo wymęczone osiągi ,skoki zawieszenia 150 , spalanie nieznane ,mozna go oceniac w kategorii supermoto ,porównanie do F800 Gs to nieporozumienie , cena zarąbista ,przewidywana sprzedaż w Polsce 10szt. ale ładny jest <br><hr>Stefan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zbiornik paliwa 16 litrow?
Przy spalaniu... hmm... nie podano ale pewnie 5,5 - 6,0 to bedzi norma.
To ma byc turystyczny motocykl???
I jeszcze do F800GS chcecie to porownywac???
Jakos sobie nie wyobrazam tego motocykla na Mongolskich szutrach.
Spodziewalem sie wiele wiecej.<br><hr>Kris2k
Przy spalaniu... hmm... nie podano ale pewnie 5,5 - 6,0 to bedzi norma.
To ma byc turystyczny motocykl???
I jeszcze do F800GS chcecie to porownywac???
Jakos sobie nie wyobrazam tego motocykla na Mongolskich szutrach.
Spodziewalem sie wiele wiecej.<br><hr>Kris2k
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Niestety, eko-zieloni rządzą, i dlatego chłodzony powietrzem DS musi odejść w zapomnienie, Hyperstrada wg. mnie kreowana jest właśnie na następce Hypermotarda, jednak z paroma dodatkami w postaci większej mocy, większego zbiornika, lepszej( nie znaczy, że doskonałej) przyjazności dla użytkownika motocykli Ducati, czy mi się podoba, powiedzmy średnio- szału nie ma, a wydech, będzie chyba pierwszym elementem do wymiany na akcesoryjny...
Ciągle brakuje w ofercie Ducati następcy Ducati RT 450 z lat 70-tych, małego silnego enduro nadającego się do bliskiej i przy odrobinie dobrej woli dalekiej turystyki po dziurach...Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta
Ciągle brakuje w ofercie Ducati następcy Ducati RT 450 z lat 70-tych, małego silnego enduro nadającego się do bliskiej i przy odrobinie dobrej woli dalekiej turystyki po dziurach...Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Będzie wart tyle co każdy inny po szlifie. Jak każdy motocykl z EFI ma czujnik przechyłu zatrzymujący pompę paliwa i odcinający zapłon. Rozrusznik też wtedy nie działa.<br><hr>HieronimAnonimKomentatorzy napisał(a):Powiedzcie mi ile będzie wart ten motocykl po szlifie? Czy on ma jakiś czujnik który wyłącza silnik w momencie szlifu?<br><hr>samonek4<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
czytajcie ze zrozumieniem tekst. Cena to 54900 brutto Hiperstrady. W tekście jest cena Multistrady i to na dużym fabrycznym wypasie. Na szczęście Ducati kupują ludzie co nie mają takich dylematów jak spalanie i inne pierdoły. I całe szczęście. Jak komuś się nie podoba to niech kupi przestarzałego GS czy niech idzie do Hondy i nie męczy. <br><hr>alphamale
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Niestety, ale wolałbym multistradę 820. Hyperstrada ma bardzo małe zastosowanie turystyczne. Mała szyba, małe kufry, pojedyncza lampa. Niestety to odpowiednik KTMa SM T, nic więcej.<br><hr>gość
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
następca hipka to nowy hipek.Komentatorzy napisał(a):Niestety, eko-zieloni rządzą, i dlatego chłodzony powietrzem DS musi odejść w zapomnienie, Hyperstrada wg. mnie kreowana jest właśnie na następce Hypermotarda, jednak z paroma dodatkami w postaci większej mocy, większego zbiornika, lepszej( nie znaczy, że doskonałej) przyjazności dla użytkownika motocykli Ducati, czy mi się podoba, powiedzmy średnio- szału nie ma, a wydech, będzie chyba pierwszym elementem do wymiany na akcesoryjny...
Ciągle brakuje w ofercie Ducati następcy Ducati RT 450 z lat 70-tych, małego silnego enduro nadającego się do bliskiej i przy odrobinie dobrej woli dalekiej turystyki po dziurach...Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta<br>
Hyperstrada to zgoła inny motocykl.
"Dodatek w postaci większej mocy"??? i że "eko zieloni" przyczynili się do zakończenia ery poprzedniej jednostki??
Co za bzdury rodem z koniobijczych forów. Ani to dodatek ani skutek norm ekologocznych. To po prostu wymóg rynku i naturalna ewolucja modelu.
Pomijam że opiniowanie motocykla po zdjęciach zakrawa na żart jakiś<br><hr>tj
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A co musi mieć żebyś był usatysfakcjonowany? Ile razy w tygodniu odwiedzasz " Mongolskie szutry"?Komentatorzy napisał(a):Zbiornik paliwa 16 litrow?
Przy spalaniu... hmm... nie podano ale pewnie 5,5 - 6,0 to bedzi norma.
To ma byc turystyczny motocykl???
I jeszcze do F800GS chcecie to porownywac???
Jakos sobie nie wyobrazam tego motocykla na Mongolskich szutrach.
Spodziewalem sie wiele wiecej.<br><hr>Kris2k<br>
Ach Ci nasi krajowi malkontenci <br><hr>Darek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Spójrz nieco dalej niż własna piaskownica, a nic się nie dzieje bez przyczyny..., nie tylko DS został skasowany, ale i czeka to jeszcze wiele innych chłodzonych powietrzem motocykli...Komentatorzy napisał(a):Niestety, eko-zieloni rządzą, i dlatego chłodzony powietrzem DS musi odejść w zapomnienie, Hyperstrada wg. mnie kreowana jest właśnie na następce Hypermotarda, jednak z paroma dodatkami w postaci większej mocy, większego zbiornika, lepszej( nie znaczy, że doskonałej) przyjazności dla użytkownika motocykli Ducati, czy mi się podoba, powiedzmy średnio- szału nie ma, a wydech, będzie chyba pierwszym elementem do wymiany na akcesoryjny...
Ciągle brakuje w ofercie Ducati następcy Ducati RT 450 z lat 70-tych, małego silnego enduro nadającego się do bliskiej i przy odrobinie dobrej woli dalekiej turystyki po dziurach...Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):następca hipka to nowy hipek.
Hyperstrada to zgoła inny motocykl.
"Dodatek w postaci większej mocy"??? i że "eko zieloni" przyczynili się do zakończenia ery poprzedniej jednostki??
Co za bzdury rodem z koniobijczych forów. Ani to dodatek ani skutek norm ekologocznych. To po prostu wymóg rynku i naturalna ewolucja modelu.
Pomijam że opiniowanie motocykla po zdjęciach zakrawa na żart jakiś<br><hr>tj<br>
Lobby zielonych rzÄ…dzi i to jest akt, a nie bzdura..
<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
?!?! w jakim świecie ty żyjesz?!?!Komentatorzy napisał(a):Niestety, eko-zieloni rządzą, i dlatego chłodzony powietrzem DS musi odejść w zapomnienie, Hyperstrada wg. mnie kreowana jest właśnie na następce Hypermotarda, jednak z paroma dodatkami w postaci większej mocy, większego zbiornika, lepszej( nie znaczy, że doskonałej) przyjazności dla użytkownika motocykli Ducati, czy mi się podoba, powiedzmy średnio- szału nie ma, a wydech, będzie chyba pierwszym elementem do wymiany na akcesoryjny...
Ciągle brakuje w ofercie Ducati następcy Ducati RT 450 z lat 70-tych, małego silnego enduro nadającego się do bliskiej i przy odrobinie dobrej woli dalekiej turystyki po dziurach...Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):następca hipka to nowy hipek.
Hyperstrada to zgoła inny motocykl.
"Dodatek w postaci większej mocy"??? i że "eko zieloni" przyczynili się do zakończenia ery poprzedniej jednostki??
Co za bzdury rodem z koniobijczych forów. Ani to dodatek ani skutek norm ekologocznych. To po prostu wymóg rynku i naturalna ewolucja modelu.
Pomijam że opiniowanie motocykla po zdjęciach zakrawa na żart jakiś<br><hr>tj<br>Komentatorzy napisał(a):Spójrz nieco dalej niż własna piaskownica, a nic się nie dzieje bez przyczyny..., nie tylko DS został skasowany, ale i czeka to jeszcze wiele innych chłodzonych powietrzem motocykli...
Lobby zielonych rzÄ…dzi i to jest akt, a nie bzdura..
<br><hr>Janek Testastretta<br>
co ma piernik do wiatraka? co mają zieloni do silników chłodzonych powietrzem?
przecież to że jeździmy na (powiedzmy) aluminiowych kołach i oponach zamiast okręgów wykutych ze skały to kwestia rozwoju, a nie sprawa "zielonych"<br><hr>tj
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mało wiesz, i mało się interesujesz..ot co..Poczytaj trochę mądrych książek, napewno wyjdzie Ci na dobre..a ja na tym kończę...<br><hr>Janek TestastrettaKomentatorzy napisał(a):Niestety, eko-zieloni rządzą, i dlatego chłodzony powietrzem DS musi odejść w zapomnienie, Hyperstrada wg. mnie kreowana jest właśnie na następce Hypermotarda, jednak z paroma dodatkami w postaci większej mocy, większego zbiornika, lepszej( nie znaczy, że doskonałej) przyjazności dla użytkownika motocykli Ducati, czy mi się podoba, powiedzmy średnio- szału nie ma, a wydech, będzie chyba pierwszym elementem do wymiany na akcesoryjny...
Ciągle brakuje w ofercie Ducati następcy Ducati RT 450 z lat 70-tych, małego silnego enduro nadającego się do bliskiej i przy odrobinie dobrej woli dalekiej turystyki po dziurach...Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):następca hipka to nowy hipek.
Hyperstrada to zgoła inny motocykl.
"Dodatek w postaci większej mocy"??? i że "eko zieloni" przyczynili się do zakończenia ery poprzedniej jednostki??
Co za bzdury rodem z koniobijczych forów. Ani to dodatek ani skutek norm ekologocznych. To po prostu wymóg rynku i naturalna ewolucja modelu.
Pomijam że opiniowanie motocykla po zdjęciach zakrawa na żart jakiś<br><hr>tj<br>Komentatorzy napisał(a):Spójrz nieco dalej niż własna piaskownica, a nic się nie dzieje bez przyczyny..., nie tylko DS został skasowany, ale i czeka to jeszcze wiele innych chłodzonych powietrzem motocykli...
Lobby zielonych rzÄ…dzi i to jest akt, a nie bzdura..
<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):?!?! w jakim świecie ty żyjesz?!?!
co ma piernik do wiatraka? co mają zieloni do silników chłodzonych powietrzem?
przecież to że jeździmy na (powiedzmy) aluminiowych kołach i oponach zamiast okręgów wykutych ze skały to kwestia rozwoju, a nie sprawa "zielonych"<br><hr>tj<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
i dobrzeKomentatorzy napisał(a):Niestety, eko-zieloni rządzą, i dlatego chłodzony powietrzem DS musi odejść w zapomnienie, Hyperstrada wg. mnie kreowana jest właśnie na następce Hypermotarda, jednak z paroma dodatkami w postaci większej mocy, większego zbiornika, lepszej( nie znaczy, że doskonałej) przyjazności dla użytkownika motocykli Ducati, czy mi się podoba, powiedzmy średnio- szału nie ma, a wydech, będzie chyba pierwszym elementem do wymiany na akcesoryjny...
Ciągle brakuje w ofercie Ducati następcy Ducati RT 450 z lat 70-tych, małego silnego enduro nadającego się do bliskiej i przy odrobinie dobrej woli dalekiej turystyki po dziurach...Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):następca hipka to nowy hipek.
Hyperstrada to zgoła inny motocykl.
"Dodatek w postaci większej mocy"??? i że "eko zieloni" przyczynili się do zakończenia ery poprzedniej jednostki??
Co za bzdury rodem z koniobijczych forów. Ani to dodatek ani skutek norm ekologocznych. To po prostu wymóg rynku i naturalna ewolucja modelu.
Pomijam że opiniowanie motocykla po zdjęciach zakrawa na żart jakiś<br><hr>tj<br>Komentatorzy napisał(a):Spójrz nieco dalej niż własna piaskownica, a nic się nie dzieje bez przyczyny..., nie tylko DS został skasowany, ale i czeka to jeszcze wiele innych chłodzonych powietrzem motocykli...
Lobby zielonych rzÄ…dzi i to jest akt, a nie bzdura..
<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):?!?! w jakim świecie ty żyjesz?!?!
co ma piernik do wiatraka? co mają zieloni do silników chłodzonych powietrzem?
przecież to że jeździmy na (powiedzmy) aluminiowych kołach i oponach zamiast okręgów wykutych ze skały to kwestia rozwoju, a nie sprawa "zielonych"<br><hr>tj<br>Komentatorzy napisał(a):Mało wiesz, i mało się interesujesz..ot co..Poczytaj trochę mądrych książek, napewno wyjdzie Ci na dobre..a ja na tym kończę...<br><hr>Janek Testastretta<br>
proponuję pojeździć trochę, a nie pitolić jak potłuczony forumowy guru<br><hr>tj
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na 3 szt. Ducati naraz nie dam rady, nie sklonuję się, a i pogoda u nas mocno zimowa... może czas na sanie motorowe z silnikiem Ducati hahahha<br><hr>Janek TestastrettaKomentatorzy napisał(a):Niestety, eko-zieloni rządzą, i dlatego chłodzony powietrzem DS musi odejść w zapomnienie, Hyperstrada wg. mnie kreowana jest właśnie na następce Hypermotarda, jednak z paroma dodatkami w postaci większej mocy, większego zbiornika, lepszej( nie znaczy, że doskonałej) przyjazności dla użytkownika motocykli Ducati, czy mi się podoba, powiedzmy średnio- szału nie ma, a wydech, będzie chyba pierwszym elementem do wymiany na akcesoryjny...
Ciągle brakuje w ofercie Ducati następcy Ducati RT 450 z lat 70-tych, małego silnego enduro nadającego się do bliskiej i przy odrobinie dobrej woli dalekiej turystyki po dziurach...Pozdr.<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):następca hipka to nowy hipek.
Hyperstrada to zgoła inny motocykl.
"Dodatek w postaci większej mocy"??? i że "eko zieloni" przyczynili się do zakończenia ery poprzedniej jednostki??
Co za bzdury rodem z koniobijczych forów. Ani to dodatek ani skutek norm ekologocznych. To po prostu wymóg rynku i naturalna ewolucja modelu.
Pomijam że opiniowanie motocykla po zdjęciach zakrawa na żart jakiś<br><hr>tj<br>Komentatorzy napisał(a):Spójrz nieco dalej niż własna piaskownica, a nic się nie dzieje bez przyczyny..., nie tylko DS został skasowany, ale i czeka to jeszcze wiele innych chłodzonych powietrzem motocykli...
Lobby zielonych rzÄ…dzi i to jest akt, a nie bzdura..
<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):?!?! w jakim świecie ty żyjesz?!?!
co ma piernik do wiatraka? co mają zieloni do silników chłodzonych powietrzem?
przecież to że jeździmy na (powiedzmy) aluminiowych kołach i oponach zamiast okręgów wykutych ze skały to kwestia rozwoju, a nie sprawa "zielonych"<br><hr>tj<br>Komentatorzy napisał(a):Mało wiesz, i mało się interesujesz..ot co..Poczytaj trochę mądrych książek, napewno wyjdzie Ci na dobre..a ja na tym kończę...<br><hr>Janek Testastretta<br>Komentatorzy napisał(a):i dobrze
proponuję pojeździć trochę, a nie pitolić jak potłuczony forumowy guru<br><hr>tj<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości