przez henio12323 » 18/12/2012, 19:48
zalezy jeszcze czy ma byc to sprzet supermoto sportowe, czy na codzień ale z ostrym zacięciem
DRZ - kolega startował tym nawet w zawodach, i przy amatorskim smiganiu czasem miewał szanse na podium nawet. wiec da sie sporo wykrzesac. teraz zakupił KTMa SX i wsadza koła i mówi że niebo a ziemia w porównaniu z DRZ. DRZ stosunkow jest bardziej ocięzała, gorzej ją przerzucać z boku na bok, gorsze hamulce, zawieszenie...
oczywiscie alternatywą dla SXa, jako enduro/sm jest KTM EXC co do tej mocy, nie chce wprowadzać w błąd, ale wydaje mi sie jakby delikatnie poddusić 525 to mozna było by ganiac na A2 ( mój ma w dowodzie 30 KW, kilka przeróbek, plus troche zabawy z urzedami i dało by rade wbić legalne 35 KW ) ( o ile jeszcze nie ma jakiegos limitu moc/masa ) taki sprzet na supermoto jest idealny. bardzo mocny, super oddaje moc ( nie chodzi o głupie zrywanie przyczepnosci przy byle dodaniu gazu ) zawieszenie fabryczne pozwala fajnie posmigać w supermoto. hamulce też dają radem oczywiscie z duzą tarczą z przodu. tylko niestety EXC to sa duzo wieksze koszta utrzymania niż taka DRZ w wersji ulicznej.
wiec jeszcze przydało by napisać ile masz kasy na sezon na utrzymanie takiego potworka. ja o swoje moto dbam. ale przy katowaniu non stop - to jest mój jedyny środek lokomocji wiec sporo ganiam po mieście, co weekend albo czasem w tygodniu wypady w teren i tor motocrossowy. rocznie średnio mi szło 6 tyś zł. z tym że sporo z tej kasy szło na doprowadzenie maszyny do odpowiedniego stanu po poprzednim włascicielu. od pół sezonu nie zmieniłem nic prócz oponek i akumulatora. ale tak czy siak koszta są spore, ale i zabawy co nie miara ;d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW