Supermoto na przyszły rok :)
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Supermoto na przyszły rok :)
Witam. Tym razem uderzam do Was z zapytaniem które z supermoto do 15 tys będzie dla mnie najlepsze. Zależy mi na tym żeby mocą mieścił się w nieszczęsnej kategorii A2, ponieważ czasami użytkował będzie młodszy braciak. Doświadczenie (CBR F4i/GSXR 600 k6/ kiedyś yamaha dt 125) Mam 198 wzrostu i 101 na wadze widnieje. Nie chodzi mi o jakąś tam wyczynową jazdę ale czerpanie czystego fun'u w granicach rozsądku. Mam nadzieje, że mi pomożecie. Od razu mówię, że nie mam żadnych uprzedzeń typu:"KTM nie bo częsci drogie itd takie pierdoły". Pozdrawiam
-
Nepri - Świeżak
- Posty: 191
- Dołączył(a): 9/3/2011, 18:30
- Lokalizacja: Warszawa
zalezy jeszcze czy ma byc to sprzet supermoto sportowe, czy na codzień ale z ostrym zacięciem
DRZ - kolega startował tym nawet w zawodach, i przy amatorskim smiganiu czasem miewał szanse na podium nawet. wiec da sie sporo wykrzesac. teraz zakupił KTMa SX i wsadza koła i mówi że niebo a ziemia w porównaniu z DRZ. DRZ stosunkow jest bardziej ocięzała, gorzej ją przerzucać z boku na bok, gorsze hamulce, zawieszenie...
oczywiscie alternatywą dla SXa, jako enduro/sm jest KTM EXC co do tej mocy, nie chce wprowadzać w błąd, ale wydaje mi sie jakby delikatnie poddusić 525 to mozna było by ganiac na A2 ( mój ma w dowodzie 30 KW, kilka przeróbek, plus troche zabawy z urzedami i dało by rade wbić legalne 35 KW ) ( o ile jeszcze nie ma jakiegos limitu moc/masa ) taki sprzet na supermoto jest idealny. bardzo mocny, super oddaje moc ( nie chodzi o głupie zrywanie przyczepnosci przy byle dodaniu gazu ) zawieszenie fabryczne pozwala fajnie posmigać w supermoto. hamulce też dają radem oczywiscie z duzą tarczą z przodu. tylko niestety EXC to sa duzo wieksze koszta utrzymania niż taka DRZ w wersji ulicznej.
wiec jeszcze przydało by napisać ile masz kasy na sezon na utrzymanie takiego potworka. ja o swoje moto dbam. ale przy katowaniu non stop - to jest mój jedyny środek lokomocji wiec sporo ganiam po mieście, co weekend albo czasem w tygodniu wypady w teren i tor motocrossowy. rocznie średnio mi szło 6 tyś zł. z tym że sporo z tej kasy szło na doprowadzenie maszyny do odpowiedniego stanu po poprzednim włascicielu. od pół sezonu nie zmieniłem nic prócz oponek i akumulatora. ale tak czy siak koszta są spore, ale i zabawy co nie miara ;d
DRZ - kolega startował tym nawet w zawodach, i przy amatorskim smiganiu czasem miewał szanse na podium nawet. wiec da sie sporo wykrzesac. teraz zakupił KTMa SX i wsadza koła i mówi że niebo a ziemia w porównaniu z DRZ. DRZ stosunkow jest bardziej ocięzała, gorzej ją przerzucać z boku na bok, gorsze hamulce, zawieszenie...
oczywiscie alternatywą dla SXa, jako enduro/sm jest KTM EXC co do tej mocy, nie chce wprowadzać w błąd, ale wydaje mi sie jakby delikatnie poddusić 525 to mozna było by ganiac na A2 ( mój ma w dowodzie 30 KW, kilka przeróbek, plus troche zabawy z urzedami i dało by rade wbić legalne 35 KW ) ( o ile jeszcze nie ma jakiegos limitu moc/masa ) taki sprzet na supermoto jest idealny. bardzo mocny, super oddaje moc ( nie chodzi o głupie zrywanie przyczepnosci przy byle dodaniu gazu ) zawieszenie fabryczne pozwala fajnie posmigać w supermoto. hamulce też dają radem oczywiscie z duzą tarczą z przodu. tylko niestety EXC to sa duzo wieksze koszta utrzymania niż taka DRZ w wersji ulicznej.
wiec jeszcze przydało by napisać ile masz kasy na sezon na utrzymanie takiego potworka. ja o swoje moto dbam. ale przy katowaniu non stop - to jest mój jedyny środek lokomocji wiec sporo ganiam po mieście, co weekend albo czasem w tygodniu wypady w teren i tor motocrossowy. rocznie średnio mi szło 6 tyś zł. z tym że sporo z tej kasy szło na doprowadzenie maszyny do odpowiedniego stanu po poprzednim włascicielu. od pół sezonu nie zmieniłem nic prócz oponek i akumulatora. ale tak czy siak koszta są spore, ale i zabawy co nie miara ;d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
@henio
Zawsze coś doradzisz. na utrzymanie potworka mam około 5/6tysi na rok bo jeszcze gixxerekiem się opiekuję. Czy skomplikowana jest procedura "podduszania" do wymagań A2 ?:D. Kiedyś szykowałem się na zakup KTM'a LC4 ale jego kastrować do kat A2 to by była profanacja
Będzie to alternatywa dla gixerka. A nie wykluczam czasami sobie poszaleć czysto dla fun'u bo do tego to te sprzęty nadają się jak mało co.
Zawsze coś doradzisz. na utrzymanie potworka mam około 5/6tysi na rok bo jeszcze gixxerekiem się opiekuję. Czy skomplikowana jest procedura "podduszania" do wymagań A2 ?:D. Kiedyś szykowałem się na zakup KTM'a LC4 ale jego kastrować do kat A2 to by była profanacja
Będzie to alternatywa dla gixerka. A nie wykluczam czasami sobie poszaleć czysto dla fun'u bo do tego to te sprzęty nadają się jak mało co.
-
Nepri - Świeżak
- Posty: 191
- Dołączył(a): 9/3/2011, 18:30
- Lokalizacja: Warszawa
hmm tak sądze że kilku letnie 525 z fabryczną mocą około 50 kucy, nie bedzie juz miało tej fabrycznej mocy bo pewnie zgineły smiercią naturalną i byc moze wystarczy moto dac na hamownie i zobaczyc co wyjdzie. chociaż jak na 525 wątpie żeby samo z siebie te 45 kucy uzyskało bo troche biednie by było ;D ale jakims niewielkim wkładem udalo by sie go wykastrować. jestem ciekaw czy np zablokowanie rolgazu zeby moto sie nie wkręcało nadawało by sie na blokade. ew zawsze jeszcze mozna kupic mniejsza pojemnosc 450 mocowo bedzie praktycznie to samo, 400 z kolei juz powinna sie łapac. lc4 też dobre moto spoooro tansze w utrzymaniu, ale kolega po przesiadce tez z lc4 na ktma 520, nie wsiadłby z powrotem na lc4 ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Blokady do większości motocykli są dostępne na niemieckim ebayu.
Są to homologowane blokady - najczęściej zwężki które umieszczone w krućcach ograniczają przepływ mieszanki paliwo/powietrze do silnika.
Koszt to około 50-100E
Ograniczenie na rollgazie też się nadaję, tylko zę nie spotkałem nigdzie do kupienia tego typu blokady wiec musieli by Ci to zrobić w ASO i wystawić stosowny dokument.
Są to homologowane blokady - najczęściej zwężki które umieszczone w krućcach ograniczają przepływ mieszanki paliwo/powietrze do silnika.
Koszt to około 50-100E
Ograniczenie na rollgazie też się nadaję, tylko zę nie spotkałem nigdzie do kupienia tego typu blokady wiec musieli by Ci to zrobić w ASO i wystawić stosowny dokument.
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
-
fincher - Bywalec
- Posty: 822
- Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45
Myślałeś nad Husqvarną SM510R? Bardzo dobre moto, zadbane, dobre heble, zawiecha. Osiągi świetne i części dobrej jakości. Bardzo łatwo dostać zamienniki itp. Do 2 tyg. maksymalnie można czekać na część. Pomyśl tylko nad pojemnością. Waży tylko 125kg, więc leciutki. Tyle, że ma 58KM, ale zblokujesz 10KM i po sprawie Polecam.
http://www.youtube.com/user/PawlakMX | Zapraszam!
-
Ciastuś <3 - Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
- Lokalizacja: EPI
A może Yamaha Wr 450 ? Zobacz sobie profil supermototrolls na face Daninkena i chłopaków co lataja w pl jeden przelatał na wr 450 bez remontu 3 sezony dopiero teraz włożył w nią 2,5k i silnik znowu igiełka jak to zobaczyłem to byłem w kompletnym szkoku ale cóż
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
mozna tak powiedziec o kazdej marce jak WR tyle zniosła, to pomysl co by zniósł EXC 525 który jest wytrzymalszy...
huska też spoko sprzęt, ale nie odbiega od innych wiec polecenie go od tak, bo mi sie podoba. bez konkretnych argumentów , za tym sprzetem. jest bezsensowne.
huska też spoko sprzęt, ale nie odbiega od innych wiec polecenie go od tak, bo mi sie podoba. bez konkretnych argumentów , za tym sprzetem. jest bezsensowne.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 77 gości