[Motocykle egzotyczne - spostrzeżenia] Böhmerland - fabry
Posty: 4
• Strona 1 z 1
[Motocykle egzotyczne - spostrzeżenia] Böhmerland - f
Dyskusja na temat: Böhmerland - fabryczna taksówka
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Böhmerland - fabryczna taksówka
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Böhmerland - fabryczna taksówka
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Bardzo ciekawy materiał, ale czegoś nie rozumiem. Autor pisze, że lite koła były koniecznością ze względu na stan dróg. Dziś, jeśli się wymaga od motocykla dobrych własności w terenie, nieodzowne są koła szprychowe. Czy chodzi o to, że teren jest miękki, a szprychy na nierównym, twardym bruku pękają? W tamtych czasach te koła to protoplaści felg z lekkiego stopu, ale czy to rzeczywiście była konieczność, czy raczej innowacyjne myślenie? W innych markach motocykli tamtych czasów stosowano chyba wyłącznie szprychy.<br><hr>dawid
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja to bym sie nie czepiał do autora, bo art jest ciekawy, założę się że większość czytelników jak i ja gdyby nie ten tekst nie wiedziało by o takim motocyklu:) może redakcjo poznamy jeszcze jakieś nietuzinkowe i nieznane motocykle?;)<br><hr>ciekawskiKomentatorzy napisał(a):Bardzo ciekawy materiał, ale czegoś nie rozumiem. Autor pisze, że lite koła były koniecznością ze względu na stan dróg. Dziś, jeśli się wymaga od motocykla dobrych własności w terenie, nieodzowne są koła szprychowe. Czy chodzi o to, że teren jest miękki, a szprychy na nierównym, twardym bruku pękają? W tamtych czasach te koła to protoplaści felg z lekkiego stopu, ale czy to rzeczywiście była konieczność, czy raczej innowacyjne myślenie? W innych markach motocykli tamtych czasów stosowano chyba wyłącznie szprychy.<br><hr>dawid<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Autor artykułu nie wyraził się zbyt ściśle. Pisząc "lite koła" miał na myśli opony. Lite opony - czyli pełne, wykonane w całości z gumy, bez dętek. Same koła (felgi) - jak widać na zdjęciach nie są lite, czyli pełne.<br><hr>TomekKomentatorzy napisał(a):Bardzo ciekawy materiał, ale czegoś nie rozumiem. Autor pisze, że lite koła były koniecznością ze względu na stan dróg. Dziś, jeśli się wymaga od motocykla dobrych własności w terenie, nieodzowne są koła szprychowe. Czy chodzi o to, że teren jest miękki, a szprychy na nierównym, twardym bruku pękają? W tamtych czasach te koła to protoplaści felg z lekkiego stopu, ale czy to rzeczywiście była konieczność, czy raczej innowacyjne myślenie? W innych markach motocykli tamtych czasów stosowano chyba wyłącznie szprychy.<br><hr>dawid<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości