Zobacz wątek - BENZYNA W SKRZYNI BIEGÓW - POMOCY!
NAS Analytics TAG

BENZYNA W SKRZYNI BIEGÓW - POMOCY!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

BENZYNA W SKRZYNI BIEGÓW - POMOCY!

Postprzez ZAGIEL89 » 14/12/2012, 10:51

Cześć , piszę do was i proszę o pomoc. Nie mogę nic znaleźć na temat mojego problemu.
Mam horneta 2001 i przejechane 34 000. Pod koniec sezonu zauważyłem że skrzynia mi się przycina i biegi nie wskakują przy niższych obrotach, przy wysokich zaś normalnie. Odkręciłem korek od oleju i okazuje się że olej jest bardzo blady i okropnie go czuć paliwem. Poziom oleju też się bardzo podniósł. :( Co się mogło stać i dlaczego ? Jak się pozbyć tej wady?
ZAGIEL89
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/7/2011, 20:09
Lokalizacja: Ochotnica / Kraków (małopolskie)


Postprzez MJR128 » 14/12/2012, 11:07

Sprawdzić układ - tłok - pierścienie - cylinder.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków


Postprzez ZAGIEL89 » 14/12/2012, 11:14

To na pewno przez nie szczelny układ?
ZAGIEL89
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/7/2011, 20:09
Lokalizacja: Ochotnica / Kraków (małopolskie)

Postprzez MJR128 » 14/12/2012, 11:20

Nie ma innej drogi przedostania się paliwa do oleju. Chyba, że sam go tam wlejesz.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez henio12323 » 14/12/2012, 11:23

nawet jak układ bedzie szczelny, a gaźniki maja np uszkodzone/zasyfione zaworki iglicowe to lejąca sie benzyna spoko moze przelać się przez tłoki. nie zalał ci sie nigdy ? jak stał nie ciekło paliwo z odpływów gaźnika ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez ZAGIEL89 » 14/12/2012, 11:27

Właśnie nie ciekło nigdy i nie zalewało go.
ZAGIEL89
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/7/2011, 20:09
Lokalizacja: Ochotnica / Kraków (małopolskie)

Postprzez MJR128 » 14/12/2012, 11:32

Proponuję opróżnić gaźniki z paliwa i zrobić pomiar ciśnienia bez oleju i z olejem.
Porównasz i zobaczysz stopień zużycia TCP.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez mirekm71 » 14/12/2012, 16:23

Tez stawiam na ktorys gaznik. Wymien zaworki iglicowe, olej i sie dowiesz.
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez toper-utl » 15/12/2012, 12:43

z gaznikami moze byc tak jak piszecie ale warto najpierw sprawdzic kranik paliwa, a dokladniej przewod podcisnienia czy z niego nie leje sie benzyna do kolektora dolotowego z ktorego brane jest podcisnienie do jego otwarcia, uszczelki w kraniku po tylu latach zazwyczaj sa do wymiany.
toper-utl
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 23/10/2008, 15:25

Postprzez mirekm71 » 15/12/2012, 18:18

Chyba zalezy od wysokosci zamontowania filtra powietrza jak i kranika. O kraniku zapomnialem bo sie go nie uzywa :-)
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez piotr_motoland » 16/12/2012, 11:26

Witam.Nie panikuj kolego.Problem tkwi w gaznikach.A więc po kolei,zdejmij gazniki,spóść ten olej z benzyną,będzie tego więcj niż się spodziewasz,zdejmi pokrywę zaworów i dobrze przeczyśc,pamiętaj o nowej uszczelce pod klawiaturą bo stara pewnie się już odksztalciłal.gaznik rozbieraj po kolei i delikatnie aby membran nie uszkodzić,każda iglicę wraz z membraną dobrze musza pracować aby się zacinały oraz każdą komore plywakową ,na każdym plywaku masz zawor otwierający -zamykający doplyw paliwa do gaznika sprawdz czy ktoryś z nich jest przyblokowany,znajdujące sie dysze przeczyc spręzonym p[owietrzem,wszystkie elementy ruchome =nasmaruj preparatem na bazie nafty,zalóż nowe uszczelki,filtr powietrza będziesz miał już do wymiany,zalej moto olejem i odpal niech się rozgrzej problem powinnien zniknąć.
piotr_motoland
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
Lokalizacja: polska



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê