Zwinny, bezawaryjny motocykl do miasta (+-10k PLN).
Posty: 65
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
śmiać to się chce, jak ktoś nie ma żadnego doświadczenia z danym motocyklem, a wie o nim najwięcej
CB600 Hornet `05 | http://bikepics.com/members/suchy558/
-
suchy558 - Bywalec
- Posty: 676
- Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
- Lokalizacja: Sandomierz
suchy daj spokój. on ma repsolową 125, wie więcej o hornetach przecież niż ty.
skończmy tę polemikę, na temat spalania. ci co mają horneta mówią jedno, ci co gdzieś coś wyczytali mówią co innego. jedni się z drugimi nie zgodzą. niestety moto to nie tania zabawka. a czy 6l albo 7.5 to aż tak wielkiej różnicy nie ma imho.
skończmy tę polemikę, na temat spalania. ci co mają horneta mówią jedno, ci co gdzieś coś wyczytali mówią co innego. jedni się z drugimi nie zgodzą. niestety moto to nie tania zabawka. a czy 6l albo 7.5 to aż tak wielkiej różnicy nie ma imho.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Fincher/Suchy558/Kaai Polecam nie przegadywać się(spamować) na forum bo za to jest "warn" Ostrzegam po raz ostatni, ciebie Fincher w szczególności!!!
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
fincher napisał(a):Co wiesz to wiesz, ale jak ktoś pisze/mówi że SV czy Hornet ciśnięte na maksa nie spali 7.5l to aż się śmiać chce.
Znafca

Black-Ghost napisał(a): Fincher/Suchy558/Kaai Polecam nie przegadywać się(spamować) na forum bo za to jest "warn" Ostrzegam po raz ostatni, ciebie Fincher w szczególności!!!
+ 1
suchy558 napisał(a):aha, czyli jako użytkownik mojego motocykla wiem o nim mniej, niż ktoś kto coś tam słyszał i gdzieś czytałpoziom tego forum jest niestety coraz niższy, a ilość gimbazy coraz większa
+1
Ktoś na początku polecał mt03- no to moim zdaniem to... Co się komu podoba, ja nie lubię wibracji 1 cylindrowych moto i nigdy nie wziąłbym takiego moto, ale to moje widzimisie.
Ale napisałeś drogi autorze, że masz 10k zł, ale możesz kupić najwyżej używane ciuchy. Na poczatku kup ciuchy, na kask nie szczędź kasy, bo jednak szkoda czerepu. I lepiej kupić od razu lepsze ciuchy na dłużej niż mieć w szafie 2 zestawy- gorszy i ten lepszy, który kupiłeś po tym jak zobaczyłeś, że tanie ciuchy nie są takie dobre. I piszę to z własnego doświadczenia i mam więcej niż 15 lat

Dopiero jak będziesz mieć już jaki strój to tę kwotę, która Ci zostanie, przeznacz na motocykl.
I jeżeli chodzi o same 2 kółka- to taki hornet będzie mocny, ponad 100 koni daje we znaki, zanim zauważysz na liczniku będzie 120-140 i to nawet na 2jce

Patryk442 napisał(a):Moze Yamaha Fazer 600 ? (2002-2003 ) bo 2004 to juz trzeba dac minimum 12k.Sprzet zwinny , mocny i sprawdzony , i na trase tez spokojnie wylecisz.
Fajne moto, ale tak jak hornet mocne. Do tego dobra konstrukcja, solidna rama, mocne hamulce (te same co w r1) i np. luzy zaworowe co 42 k km. Dobre chłodzenie, to plus w mieście przy wysokich temperaturach za oknem. Bak pomieści te 18-20 litrów, jest wskaźnik poziomu, który pokazuje... ale mniejwięcej widać ile jest paliwa, zawsze pozostaje wskaźnik rezerwy

I co do spalania- jak jeździsz tak normalnie to koło 5 (co nie oznacza zamulania), jak dynamicznie to 6, a jak byś pałował przez 100 km to nie wiem ile by spalił, bo tak nie robiłem, ale raczej też jakoś nie dużo.
- drug0n
- Bywalec
- Posty: 529
- Dołączył(a): 11/9/2012, 19:35
Wibracje "singla" wcale nie są jakieś porażające z silnika pochodzącego z Yamaha Tenere 660.
Trzeba sobie po prostu popróbować na zywo. W miasto 4 cylindrowiec się ma nijak. Znowu Polska mentalność - przerost formy nad treścią. Tam gdzie się napędzi V2 czy singiel do obrotów użytecznnych, 4 rzedowa bedzie wołała o wiekszy airbox , dopiero po tym zacznie przyspieszac ale znów czerwone i stop. Jak to latanie może w miescie pow. 100tys. to kazdy wie jak to wygląda rzędówką. Mając dwie DR-y 650tki lepiej sie smigało mi niż Hornetem. CO się tyczy "łojenia to uwierz Hornet przy pałowaniiu spali 10/100 a jak ktoś piesz ze mniej to znaczy ze przyspieszył 3 x na maksa a reszte ze 100km zrobił na szóstce
Kto sypie z pełnej garści nie schodząc ponizej 7tys i to w miescie nie wyjezdzajac za rogatki to wie ze 10 to min .
Autor napisał miasto a to wazne.
Trzeba sobie po prostu popróbować na zywo. W miasto 4 cylindrowiec się ma nijak. Znowu Polska mentalność - przerost formy nad treścią. Tam gdzie się napędzi V2 czy singiel do obrotów użytecznnych, 4 rzedowa bedzie wołała o wiekszy airbox , dopiero po tym zacznie przyspieszac ale znów czerwone i stop. Jak to latanie może w miescie pow. 100tys. to kazdy wie jak to wygląda rzędówką. Mając dwie DR-y 650tki lepiej sie smigało mi niż Hornetem. CO się tyczy "łojenia to uwierz Hornet przy pałowaniiu spali 10/100 a jak ktoś piesz ze mniej to znaczy ze przyspieszył 3 x na maksa a reszte ze 100km zrobił na szóstce

Autor napisał miasto a to wazne.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Jeśli planuje jeździć tylko i wyłącznie po mieście to duży singielek może się świetnie sprawdzić to fakt. Ale teraz pytanie czy będzie tym jeździć tylko po centrum miasta? Za miastem R4 może w pełni rozwinąć skrzydła i powciąga Single i V2 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
skidmarks napisał(a): Znowu Polska mentalność - przerost formy nad treścią. Tam gdzie się napędzi V2 czy singiel do obrotów użytecznnych, 4 rzedowa bedzie wołała o wiekszy airbox , dopiero po tym zacznie przyspieszac ale znów czerwone i stop.
Bo na zachodzie latają tylko vkami po mieście, a faceci kopulują pomiędzy sobą i stąd się biorą dzieci

Stary (trochę śmiesznie to w tej rozmowie brzmi) próbujesz wszystkim wcisnąć jeden motocykl, bo ktoś Ci dał się nim raz przez chwilę przejechać, a Ty się zajarałeś, bo w końcu wsiadłeś na coś, co przyśpiesza. Jesteś takim fanboyem tej svki jak co niektórzy swoich moto i ogólnie swojego sprzętu, na pewno wiecie o kogo chodzi. Ale nie w tym rzecz, nie każdy chce mieć to samo moto co Ty! Uświadom to sobie. Jakoś na siłę nie wciskam każdemu fazera, mimo, że to całkiem porządne moto.
Swoją drogą dlaczego wszyscy patrzą na fundusz 10 k zł jako na ten na moto, skoro autor pisał, że musi kupić też ciuchy, a jak pisałem wcześniej wcale to tak mało nie jest.
Black-Ghost napisał(a):Jeśli planuje jeździć tylko i wyłącznie po mieście to duży singielek może się świetnie sprawdzić to fakt. Ale teraz pytanie czy będzie tym jeździć tylko po centrum miasta? Za miastem R4 może w pełni rozwinąć skrzydła i powciąga Single i V2
Wiesz, ale każdy lubi co innego, ile ja w Wawie widze r6/1, gsxr i ninji, jednemu się podoba dźwięk vki, drugi woli wiertarkę, która się wkręca tak na obroty jak bolidy f1.
- drug0n
- Bywalec
- Posty: 529
- Dołączył(a): 11/9/2012, 19:35
drug0n napisał(a):Wiesz, ale każdy lubi co innego, ile ja w Wawie widze r6/1, gsxr i ninji, jednemu się podoba dźwięk vki, drugi woli wiertarkę, która się wkręca tak na obroty jak bolidy f1.
Nie bardzo rozumiem twojego posta do mnie! I co w związku z tym że widzisz R1/R6 i ninje w centrum warszawy? Dobór silnika to oczywiście kwestia własnych upodobań!
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
użytkowniku "drug0n" dziękuje za opinię i pozwolę sobie na malutki offtop pytając Cie co masz na myśli mówiąc dobre ciuchy. Tj czy do miasta w gorące letnie dnie jest sens kupować skóre? Czy w razie jakieś mniejszej lub większej przewrotki kurtka tekstylna jest bardziej niebezpieczna niz skóra? I na jakie firmy zwracać uwagę? W moim mieście aktualnie sklep ogłosił promocje na dwa kombinezony : http://www.seba.bialystok.pl/promocje . Warte zainteresowania się?
btw apropo nie oszczedzania na kasku. instruktor w szkole mówił że nie ma pośrednich kasków. albo kupuje jakiś podstawowy za 300-400zł albo już wypasiony za 2k, że nie ma różnicy w bezpieczeństwie miedzy kaskiem za 300zł a 800zł kwestia komfortu, dopasowania się jego do głowy, wietrzenia itp. Takze są jakieś kaski dla mało wymagających?
Tj tanio i bezpiecznie niekoniecznie superkomfortowo za 2000zł 
btw apropo nie oszczedzania na kasku. instruktor w szkole mówił że nie ma pośrednich kasków. albo kupuje jakiś podstawowy za 300-400zł albo już wypasiony za 2k, że nie ma różnicy w bezpieczeństwie miedzy kaskiem za 300zł a 800zł kwestia komfortu, dopasowania się jego do głowy, wietrzenia itp. Takze są jakieś kaski dla mało wymagających?


- szakalikus
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 7/12/2012, 23:42
- Lokalizacja: Białystok
"mbied1" ugadaj się z autorem tematu. Pokaż mu sprzęt(Z750) a zapewne się zakocha a i przy okazji będziecie mieli o czym pogadać.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
szakalikus napisał(a):użytkowniku "drug0n" dziękuje za opinię i pozwolę sobie na malutki offtop pytając Cie co masz na myśli mówiąc dobre ciuchy. Tj czy do miasta w gorące letnie dnie jest sens kupować skóre? Czy w razie jakieś mniejszej lub większej przewrotki kurtka tekstylna jest bardziej niebezpieczna niz skóra? I na jakie firmy zwracać uwagę? W moim mieście aktualnie sklep ogłosił promocje na dwa kombinezony : http://www.seba.bialystok.pl/promocje . Warte zainteresowania się?
btw apropo nie oszczedzania na kasku. instruktor w szkole mówił że nie ma pośrednich kasków. albo kupuje jakiś podstawowy za 300-400zł albo już wypasiony za 2k, że nie ma różnicy w bezpieczeństwie miedzy kaskiem za 300zł a 800zł kwestia komfortu, dopasowania się jego do głowy, wietrzenia itp. Takze są jakieś kaski dla mało wymagających?Tj tanio i bezpiecznie niekoniecznie superkomfortowo za 2000zł
Nie wiem, skóry nie miałem, ale lepiej jest dać więcej niż mniej na ciuchy. Zależy też do czego chcesz, jazda do pracy/na uczelnie w kombi skórzanym to taki sobie pomysł, bo musisz mieć ciuchy na zmianę. Buty jeszcze zapakujesz w plecak, ale wszystkie ciuchy?
Wiesz, lepiej pytać się o to w specjalnym dziale, tam uzyskasz lepsza odpowiedź, od ludzi, którzy mieli to i owo na swoim garbie.
- drug0n
- Bywalec
- Posty: 529
- Dołączył(a): 11/9/2012, 19:35
mbied1 żaden ze znajomych nie sprzedaje czegoś w tym przedziale cenowym? Nie ukrywam, że najlepiej byłoby kupić coś na miejscu 

- szakalikus
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 7/12/2012, 23:42
- Lokalizacja: Białystok
SV już poleciliście, więc w tym temacie nie mam nic do dodania.
Co do kasku, to radzę nie patrzyć tak na cenę jako jedyny wyznacznik jakości - pieniądze często wtedy idą na aerograf, akcesoria, różne szczegóły. Czasem tani kask może być bezpieczniejszy od drogiego, szczególnie w sytuacji kiedy porównuje się wysoki model jakiegoś mniejszego producenta (np. LS2) z niskim modelem dużego. Pomimo że cena i tak jest generalnie wyższa u dużego producenta, to właśnie ten tańszy kask lepiej sprawdzi się w wypadku.
Zobacz sobie tÄ…Â stronÄ™: http://sharp.direct.gov.uk
Co do kasku, to radzę nie patrzyć tak na cenę jako jedyny wyznacznik jakości - pieniądze często wtedy idą na aerograf, akcesoria, różne szczegóły. Czasem tani kask może być bezpieczniejszy od drogiego, szczególnie w sytuacji kiedy porównuje się wysoki model jakiegoś mniejszego producenta (np. LS2) z niskim modelem dużego. Pomimo że cena i tak jest generalnie wyższa u dużego producenta, to właśnie ten tańszy kask lepiej sprawdzi się w wypadku.
Zobacz sobie tÄ…Â stronÄ™: http://sharp.direct.gov.uk
SV 650
-
theriddlen - Świeżak
- Posty: 144
- Dołączył(a): 25/9/2012, 19:13
- Lokalizacja: Warszawa
leff napisał(a):tak, wszyscy znaja sharpa ............
Czekamy na hejt na sharpa, bo przecież tam pracują idioci, którzy walą w kaski młotkami, a później losują wynik rzucając kostką

Co do kasku- jednak lepiej daj więcej, nie zawsze większa cena to lepsze bezpieczeństwo, ale np. lepsza aerodynamika, wentylacja czy jakieś dodatki. A to się przydaje. Szczególnie fajna jest osłona podbródka, jak jest zimno to Ci nie wieje po japie. Ponadto deflektor na nos- powietrze z ust nie wali na szybkę, co pomaga systemowi anifog. Co do hałasu to się nie wypowiadam, bo stosuję stopery i każdemu polecam.
- drug0n
- Bywalec
- Posty: 529
- Dołączył(a): 11/9/2012, 19:35
leff napisał(a):arai, jako jedyny producent testujacy kaski na przebicie tylko dla jednego modelu ma 5* ...
I co to ma do rzetelności testów sharpa? Wiem jak wygląda praca w takim instytucie badawczym, bo mam znajomych, którzy badają różne rzeczy i uwierz mi, że tam nie ma przypadkowych osób i przypadkowego zachowania. I pamiętaj, że każde dodatkowe badanie kosztuje i to nie mało, można przebadać każdy cm2 kasku, ale czy warto? Gdyby było to pewnie by tak robili, a skoro nie robią. Ponadto zazwyczaj krytykują ich te osoby, które zupełnie się na tym nie znają, a koronnym argumentem jest to, że kask za 400 zł ochrania lepiej niż jakiś za 2 tys.
- drug0n
- Bywalec
- Posty: 529
- Dołączył(a): 11/9/2012, 19:35
drug0n napisał(a):Bo na zachodzie latają tylko vkami po mieście, a faceci kopulują pomiędzy sobą i stąd się biorą dzieciRozumiem, że tata jeździ dieslem i każdy kto nie łoi wozu na torze, a jeździ benzyną (i to tym bardziej z turbo) to debil? Bo przecież diesel lepiej idzie z dołu, ma dużo momentu.
Stary (trochę śmiesznie to w tej rozmowie brzmi) próbujesz wszystkim wcisnąć jeden motocykl, bo ktoś Ci dał się nim raz przez chwilę przejechać, a Ty się zajarałeś, bo w końcu wsiadłeś na coś, co przyśpiesza. Jesteś takim fanboyem tej svki jak co niektórzy swoich moto i ogólnie swojego sprzętu, na pewno wiecie o kogo chodzi. Ale nie w tym rzecz, nie każdy chce mieć to samo moto co Ty!
Mój czternasty motocykl to 167KM maszyna wiec nie wiem gdzie tu miałbym się jarać dospieszeniem singla. Swoje propozycje staram sie odnieść do kogoś na jego potrzeby i umiejętności. Nie pisze o tym co mi się podoba.
Wyładowywanie frustracji zawodowej w internecie to nei najlepsza droga . Wiesz są psycholodzy oraz telefony zaufania. Spróbuj
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Posty: 65
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości