Cześć, to mój drugi temat w tym dziale, byłem zmuszony stworzyć drugi, gdyż dotyczy on innej kwestii
Chciałbym aby mi ktoś rozjaśnił sytuacje.
Sporo jest fajnie wyglądających ofert motocykli "bez możliwości rejestracji" (na przykład podajmy GS500). Cena niska, stan dobry, jedyny minus to to, że motocykl prawdopodobnie jest kradziony lub "przemycany" aby obejść opłaty -> tak czy siak nielegalny w Polsce.
Spotkałem się ze stwierdzeniem, że "wystarczy zakupić ramę z kompletem papierów za 200 zł, podmienić i można rejestrować/przerejestrować".
Więc jestem ciekawy czy w praktyce to jest takie proste jak się wydaje?
Wystarczy kupić taką sprawną i zadbaną GS500 za 2,5 tyś (bez papierów), dokupić ramę za 250zł i zawieźć to do mechanika aby przerzucił bebechy i mamy powiedzmy 1000 zł zaoszczędzone?
Czy to jest tylko głupi wymysł handlarzy aby pozbyć się sprzętu i części?
Jak taka sytuacja wyglÄ…da w praktyce?
Z góry dzięki za odpowiedzi i przepraszam jeśli ten temat lepiej pasowałby w innym dziale.
Pozdrawiam