Zobacz wÄ…tek - Przesiadka z GSXR 600 K1 na nowszy
NAS Analytics TAG

Przesiadka z GSXR 600 K1 na nowszy

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Przesiadka z GSXR 600 K1 na nowszy

Postprzez coupe21 » 20/11/2012, 01:04

Latam gsxr 600 K1 2 sezon i w następnym 3 sezonie na moto też chcę kupić gixera ale nowszego myślałem o K4-K5, K6-K7 600 lub 750.
Chciałbym się dowiedzieć czy pomiędzy K1 a K4 niech będzie obie 600tki jest jakaś duża przepaść technologiczna która jest korzystniejsza odczuwalna dla kierowcy, tak samo porównanie między K1 a K6?

Pytanie takie bo zastanawiam się czy rozglądać się za K4-K5 czy dozbierać na K6-K7. Nie mam w okolicy takich motocykli, żeby od tak się przejechać dlatego proszę o opinie może akurat ktoś ma porównanie.

Od siebie dodam, że słyszałem o pękających ramach w nowych gsxr a ponoć najmocniejszą ramę w gixach ma srad i k1-k3?
Avatar użytkownika
coupe21
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 22/10/2012, 11:31


Postprzez Invi » 20/11/2012, 09:05

Jeśli porównywać fabryczne ustawienia to jest spora różnica w prowadzeniu, ale też nie jest to jakaś nowa jakość. 20W do amorka skrętu, lagi z półek, 180/60R17 i masz równie zwrotne K1 co te nowsze. Chociaż pewnych rzeczy się nie przeskoczy, USD jest jednak fajne ;)

moim zdaniem sensu nie ma, chyba że na 750, a najlepiej byłoby wziąć 1000 K3-K4 :D

K4-K5 szału nie robił, K6-K7 też nie, nie jest to zły motocykl, ale wolałbym 636 2005-2006 ;) Chyba że K4-K5 chodzą taniej, bo przyznam że się nie interesowałem i nie wiem jak stoją ich ceny.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12


Postprzez coupe21 » 20/11/2012, 13:18

600etka to był taki przykład dla mnie, żeby łatwiej było mi zobrazować nowszy model do K1 600.
Będę szukał 750 lub 1000 z nastawieniem bardziej na 1000,
to może czym się różni K1-K2 od K3-K4 a K5-K6 1000
Chcę po prostu wiedzieć jaki motocykl będzie z tych najlepszy, oczywiście odpowiednią gotówkę na następny sezon się nazbiera, z drugiej strony K1-K2 najmniej mnie interesuje ale z ciekawości chciałbym zobaczyć porównanie. Czy warto dopłacać do nowszego modelu.
Kawasaki mi się nie podoba chociaż nie mówię, że ten motocykl jest zły, jak już to R1 można dodać do porównania z gsxr bo ten też mi się podoba.
Avatar użytkownika
coupe21
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 22/10/2012, 11:31

Postprzez Seba_ER5 » 20/11/2012, 14:09

k1-k4 to ostatnie kuloodporne gixy. Znajomy mial k1 k2 i k4 dwie. Najchetniej wrocilby na k2, ale te z niskimi przebiegiemi jak to on mowi lalki za granica kosztuja krocie :).

K5-K6 sobie odpusc awaryjne i no i przesadzili z odchudzaniem ramy.

R1 02/03 przy k3/4 to rower.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Repsol » 20/11/2012, 15:51

Ja latałem wcześniej K1 600, a teraz obecnie K5 750.

Przy moim wzroście (188) K5 jest sporo wygodniejsza od K1. Ponadto zawiecha UPS oczywiście na plus, radialna pompa również na plus, ale niewielki, oświetlenie drogi w nocy słabe zarówno w K1 jaki i K5. Generalnie cała reszta jeden pieron. Porównywanie mocy 750 i 600 jest wg. mnie bez sensu więc tutaj nie będę się rozpisywał.

Jeśli masz jekieś konkretne pytania - pytaj.
2 x ZX6R
Avatar użytkownika
Repsol
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19

Postprzez Invi » 20/11/2012, 21:36

coupe21 napisał(a):to może czym się różni K1-K2 od K3-K4 a K5-K6 1000


K1-K2 było sporo mniej poręczne, K3 ma zaciski 4 tłoczkowe, K1-K2 6-cio, sprowadza się to do tego że K1-K2 ma strasznie drogie klocki.

K3-K4 niby coś tam miał z wytrzymałością sprzęgła, ale szło jakoś to poprawić, szczegółów nie pamiętam.

K5-K6 w ogóle bym nie rozpatrywał, piękny jest, ale wolałbym K3-K4 ;)


Dla mnie K3-K4 to najdoskonalsza forma sportowego litra. UrodÄ… nie grzeszy ale kogo to obchodzi.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez coupe21 » 21/11/2012, 12:01

Okej dzięki mniej więcej wszystko zostało wyjaśnione w temacie.
Zastanawiam się w takim razie bo K3-K4 to takie już trochę starsze moto chociaż nie skreślam go z listy zainteresowań czy nie kupić jeszcze nowszego ale trochę później?
Czy K7-K8 czymś wywyższa się od poprzedników czy może yamaha r1 rn19?
Mam zamiar tym motocyklem pojeździć co najmniej kilka sezonów więc mogę więcej zapłacić, będę szukał coś do 22tyś i moje kryteria są takie, że ma być tak jak K1 w klasie 600 do 10tyś najlepszym motocyklem tak samo chcę jakiś 1000ca najlepszego do 20-22tyś, interesuje mnie typowy sport turystyką nie jestem zainteresowany.
Avatar użytkownika
coupe21
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 22/10/2012, 11:31

Postprzez Grzesku » 21/11/2012, 16:57

za taką kasę już wyrwiesz zx10 2008. Bezkonkurencyjny z cała resztą powyżej. Najeździłem się wszystkim i jak Kawasaki wzielo się za siebie, to na prawdę robią robotę:D
560 SMR
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Seba_ER5 » 22/11/2012, 09:55

taaa takie rzeczy tylko w Polsce ale najlepsze jest to ,że ciągnięte z zachodu, gdzie dobra 10 z 2008 kosztuje około 30k.
k7-k8 dobrze lata na kole fabrycznie ma tak zrobiony silnik, że smarowanie jest w pionie, ale to info z 2 reki. Bardzo druga 1 do 180km/h. Wydaje mi się jednak ,że dobra k7 to rząd 28-30k.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Grzesku » 22/11/2012, 17:15

Jest po sezonie i dobrą dychę 2008 można mieć za 23-25k. Za 30 k kupuje się 2010r.
560 SMR
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez coupe21 » 23/11/2012, 00:58

Jak coś max 22tyś i ani grosza więcej chociaż wolałbym mniej bo na razie jeszcze tak bogaty nie jestem i musiałbym odłożyć trochę kasy lub w najgorszym wypadku poczekać do nowego sezonu ;) Dlatego pytam, w tej kasie chce kupić najlepszego sporta i przyznam że gsxrk7-k8 i r1 rn19 mi się najlepiej podobają, jakoś kawasaki nie wiem nie mam przekonania ale nie neguję, mój młodszy brejdak ma i robi ze starego gpx stunta i silnik tyle co dostał w palnik to żyleta więc o czymś to znaczy ale szczerze powiedziawszy wolałbym dowiedzieć się więcej o gsxr k-7 k-8 1000 i o r1 rn19, bo jak czytam o pękających ramach w k5-k6 to mi się w to w głowie nie mieści jak można w ogóle takie coś sprzedawać... nie mówiąc już o tych zestawach naprawczych na śrubkę i "poxyline".
Avatar użytkownika
coupe21
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 22/10/2012, 11:31

Postprzez Kaai » 23/11/2012, 01:46

słuchaj seby. pewnie, że kupisz i za 20k, ale do tego dolicz kolejne 8k bo ci coś zacznie wyskakiwać. black ghost dał za swoją dychę z 2004 coś koło 20k i tylko jeździ. kupiłby za 14k to by do teraz naprawiał.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Black-Ghost » 23/11/2012, 13:08

Tak jak napisał Kaai. Ja za swoją 10 z 2004 roku dałem 20tyś zł ale wszystko było full oryginał i papierami na wszystko. A mogłem kupić z allegro za 15 tyś zł o dołożyć drugie tyle. (przeżyłem to na przykładzie fireblada SC33) . Co do Gixa 1000 k7/k8 to również pękały ramy: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=gsx ... DRBaWEgbAI / Nie wiem jak w najnowszym gixie od k9. Może zmienili materiał do produkcji ram. Yamaha R1 Rn19 jezdziłem i w porównaniu do mojej dziesiątki z 2004roku ma bardzo słaby dolny i średni zakres obrotów. Charakterystyka podobna do R6 gdzie moto jedzie tylko w górnej parti obrotów, w okolicach 4-7tyś rpm można pić kawe i palić szluga. Najlepsze motocykle z tych roczników to CBR 1000RR SC 59 i ZX-10R 2008rok. Jeśli ci sie kawy nie podobają to musisz kupić niestety cos gorszego. Ja ci powiem przejedz sie jakąs ZX-10R a zakochasz sie w tym motocyklu. 8) ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Grzesku » 23/11/2012, 15:31

kurde bez przesady spokojnie można coś dobrego znaleźć w normalnych pieniądzach. 20 k za pierwszą dychę? Tak to 3 k za dużo, chyba, że kupiłeś ją dłuższy czas temu. Jak nie masz na 2008, to weź model starszą 06/07 też zajebiście latają,osobiście wole 10 od rn19 i od 1000rr
560 SMR
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Black-Ghost » 24/11/2012, 12:39

Grześku nie pytam w jakim stanie jest twoja zx10r skoro kupiłes ja po tak okazyjnej cenie :D Popatrz po allegro że dobre zx10r z roczników 04-05 kosztują przynajmniej 18tyś zł w góre. Ja dałem 19tyś + dodatki 1000zł. Można kupić i za 15tyś ale wtedy moto malowane z nieznaną przeszłoscią i nigdy nie wiesz co za kota w worku kupujesz, tak samo jest z nowszymi modelami i ich dziwnie śmiesznymi cenami. Pokaż mi tą 2008rok za te śmieszne pieniądze a ja ci powiem po samych zdjeciach ile to ma z oryginału ;) model 06-07 jest gorszy od 04-05. Widze mało chyba siedzisz w temacie zx-10r.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Grzesku » 24/11/2012, 15:15

kupiłem ją z przebiegiem 4000 od gościa który kupił ją w salonie. Mam wszystkie kwity z serwisu i fakturę zakupu. Dałem 24 000, wystawiona była za 26 000. Z oryginału ma wszystko, nawet tragiczne mocowanie na tablicę. Kapcie, klocki oryginał, więc co mi wmawiasz, że nie da się dobrego motocykla kupić w normalnych pieniądzach ? Wcześniejsza moja zielona 10 znana z mojekawasaki forum na którym siedzisz kupiona od Pawła za 20 000 mocno doinwestowana i porobiona, też trup ? Nie każdy musi płacić 130% wartości motocykla, żeby dobrze latał.
560 SMR
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Black-Ghost » 26/11/2012, 10:49

Widać masz wielkie szczęście w życiu. Z tym że nie każdy je ma! ;) Ja wolałem zapłacić i mieć spokój!
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Black-Ghost » 26/11/2012, 11:21

Tutaj też dochodzą kwestie estetyczne! Jak ktoś nie jest estetą to nie drażnią go rysy na zadupku czy tam inne dolegliwosci wizualne, więc kupi sprzet za mniejszą cene ale sprawny technicznie. A mnie to drażni i koniecznie chciałem żeby moto wyglądało jak nowe. Mimo że lakier wyglądał bardzo dobrze to nie obyło sie bez polerki. teraz to sie świeci jak psu jajca 8)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez suchy558 » 26/11/2012, 11:34

Black-Ghost napisał(a): Popatrz po allegro że dobre zx10r z roczników 04-05 kosztują przynajmniej 18tyś zł w góre. Ja dałem 19tyś + dodatki 1000zł. Można kupić i za 15tyś ale wtedy moto malowane z nieznaną przeszłoscią i nigdy nie wiesz co za kota w worku kupujesz

cłopak mojej siostry kupił w sierpniu za 15,5k z 2004 roku dychę z nowym napędęm, wydechem LeoVince, i paroma drobniejszymi dodatkami, nic nie malowane i w naprawdę bardzo dobrym stanie, więc się da. a skąd Ty znasz przeszłość swojej? widziałeś ją codziennie od kiedy wyjechała z salonu?
Avatar użytkownika
suchy558
Bywalec
 
Posty: 676
Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez Black-Ghost » 26/11/2012, 12:22

Mam wszystkie niemieckie papiery przetłumaczone. Wiem co i kiedy było serwisowane, wymieniane itp itd Po zakupie w nastepnym tygodniu rozebrałem motocykl do ramy i sprawdzałem sobie wszystko. Suchy558 pokaż zdjęcia tej dziesiątki popatrzymy czy nie malowana ;)

PS: mam nawet zaświadczenie od Niemieckiego autoryzowanego delera kawasaki o wymianie przedniej felgi w ramach akcji serwisowej. :wink: Za pewne o tym twój przyszły szwagier nie wiedział kupując moto? :roll: :lol:
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê