Gleba na FZS - TÅ‚umik do chromowania ?
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Gleba na FZS - TÅ‚umik do chromowania ?
Siema,
Po małej wywrotce na FZS tłumik dość mocno został porysowany, można to oddać do galwanizacji czy raczej gra nie warta świeczki? Jaki był by koszt takiego chromowania?
Na załączonym zdjęciu widać powstałe rysy, są one jeszcze na samym końcu tłumika, ale już nie takie głębokie.
(otwórz link)
Po małej wywrotce na FZS tłumik dość mocno został porysowany, można to oddać do galwanizacji czy raczej gra nie warta świeczki? Jaki był by koszt takiego chromowania?
Na załączonym zdjęciu widać powstałe rysy, są one jeszcze na samym końcu tłumika, ale już nie takie głębokie.
(otwórz link)
-
power_bit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
- stareRadio
- Świeżak
- Posty: 443
- Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
- Lokalizacja: Dębica
stareRadio napisał(a):nie szybciej bedzie go rozpruć i dać new nierdzewną blachę ?
Nie, problem polega na tym, że zakończenie wydechu (kawałek rurki wystającej z puchy) też jest zjechane jak sandały papieża. Może zamiast naprawiać, kupić jakiś akcesoryjny typu scorpion:
http://allegro.pl/tlumik-motocyklowy-sc ... 06949.html
-
power_bit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
chromowanie raczej słabo się opłaca, rozpruwanie może i dobry pomysł ale dużo zabawy. Ja bym go ostro polerował... papier na grube rysy, potem co raz rzadszy i dobra pasta na koniec. Większości rys się pozbedziesz, zostana tylko te najwieszke ale bedą dużo mniej widoczne a przy okazji komin bedzie błyszczał jak psu jaja. Przerabiałem to już... jeśli się przyłożysz to po robocie bedzie jak nowy.
- Jasiu123
- Świeżak
- Posty: 380
- Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28
Jasiu123 napisał(a):chromowanie raczej słabo się opłaca, rozpruwanie może i dobry pomysł ale dużo zabawy. Ja bym go ostro polerował... papier na grube rysy, potem co raz rzadszy i dobra pasta na koniec. Większości rys się pozbedziesz, zostana tylko te najwieszke ale bedą dużo mniej widoczne a przy okazji komin bedzie błyszczał jak psu jaja. Przerabiałem to już... jeśli się przyłożysz to po robocie bedzie jak nowy.
Jak to ma mniej więcej wyglądać? Papier jakiego gradu używać w poszczególnych etapach ?
-
power_bit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
To nie jest tłumik w chromie tylko jakaś nierdzewka którą można naprawić.Moim zdaniem albo kupić drugi taki tłumik w lepszym stanie albo wymienić poszycie na nowe kupując je w firmie Panek w Michałowicach.Wiele razy już naprawiałem w ten sposób tłumiki.
EdHaust-"Nie liczy się ilość a jakość decybeli" 506436737
-
edzio - Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 27/12/2009, 18:31
- Lokalizacja: Modlin Twierdza
Ja bym polerował. Może kosztem papieru i pasty uda się tłumik uratować. Gradacja to już w zależy od rys, na zdjęciu słabo widać. Zacznij od jakiegoś a potem wiadomo co raz drobniej.. czym więcej i dłużej tym lepiej a na koniec obowiązkowo pasta meguiars i lusterko nie tłumik:) Jest sporo roboty ale efekt końcowy wynagrodzi trudy. Kiedyś polerowałem ręcznie 4 zajebiście szerokie felgi 17". Zajęło mi to dwa miesiące długich zimowych wieczorów(nie codzinnie oczywiście) ale sprzedałem za 4-krotność ceny zakupu. Ja bym przynajmniej spróbował a jeśli rysy okażą się zbyt głębokie wtedy jedna z dwóch opcji edzia.
- Jasiu123
- Świeżak
- Posty: 380
- Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości