[Motonowości] Honda CBR500R, CB500F i CB500X -...
Posty: 20
• Strona 1 z 1
[Motonowości] Honda CBR500R, CB500F i CB500X -...
Dyskusja na temat: Honda CBR500R, CB500F i CB500X - rewolucja nadeszła
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CBR500R, CB500F i CB500X - rewolucja nadeszła
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CBR500R, CB500F i CB500X - rewolucja nadeszła
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
No na reszcie jakaś fajna alternatywa w tej klasie. Wielka trójka to wybitnie nienowoczesne konstrukcje. Jeżeli CBR500R faktycznie będzie kosztować poniżej 24 000 to zje sporo klientów nowej Kawie.<br><hr>motoluka
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To nie takie pewne czy CBR 500 zje klientów Kawie.Komentatorzy napisał(a):No na reszcie jakaś fajna alternatywa w tej klasie. Wielka trójka to wybitnie nienowoczesne konstrukcje. Jeżeli CBR500R faktycznie będzie kosztować poniżej 24 000 to zje sporo klientów nowej Kawie.<br><hr>motoluka<br>
Porównując CBR 500 i Ninja 300 z mojego punktu widzenia (zdjęciowego i danych technicznych):
Masa - Kawa waży jakieś 20 kilo mniej niż Honda, w mieście może być poręczniejsza, ale za to podatniejsza na wiatr boczny
Kokpit - w Kawie w porównaniu do Hondy wygląda po prostu fajniej - duży obrotomierz ze wskazówką, a nie jakaś linijka LCD
Niskie siedzenie - można spokojnie płasko postawić stopy
Moc - w Kawie mniejsza niż Hondzie i wyciągana przy wyższych obrotach
Lusterka - w których w Kawie podobno nic nie widać poza łokciami
Pozycja jazdy - W Kawie przy normalnej jeździe chyba trochę bardzie pochylona niż w Hondzie
Pasażer - nie bardzo widzę czego pasażer Kawy ma się trzymać poza kierowcą, Honda ma uchwyty po bokach siedzenia
Bagaż - w Kawie chyba tylko tankbag, w Hondzie z tyłu za pasażerem nawet kufer można zamontować
Pewnie będzie porównywanie prędkości maksymalnej która wypadnie na korzyść Hondy nawet jeśli miałoby to być tylko 10 km/h.<br><hr>k1oor
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Patrząc na same liczby, Kawa 300 to prawdziwy sport, tyle że w miniaturze. CB500R to poczciwa cebulka, jedynie unowocześniona i ubrana w owiewki. Z tej dwójki, jestem zdecydowanie za Kawą, ale jeżeli by rozpatrywać CB500F, to już nie jestem taki pewien. Mam słabość do nakedów. ER-3n byłoby fajneKomentatorzy napisał(a):No na reszcie jakaś fajna alternatywa w tej klasie. Wielka trójka to wybitnie nienowoczesne konstrukcje. Jeżeli CBR500R faktycznie będzie kosztować poniżej 24 000 to zje sporo klientów nowej Kawie.<br><hr>motoluka<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Super Hiper Mega i co tam jeszcze... Rynek nam się powieksza i to za śmieszne pieniądze - TYLKO 24k. Pogrzebię w kieszeniach i będę miał
A tak na poważnie to wg mnie dużo ale materiały itp kosztują... Będą one dostępne tylko dla tych bogatszych 18-latków... Ja osobiście będę w wieku 18 lat dysponował jedynie 4000zł ( jak dobrze pójdzie) i 50ccm pochodzenia chińskiego z przebiegiem oscylującym w granicach 20k - nie kupię za to ani jednego z wyżej wymienionych motocykli - pozostaje Honda CB500 czy Suzuki GS500E....<br><hr>Mefiu

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Aż żal bierze jacy ludzie są ograniczeni w rozumieniu. Ty dla przykładu zupełnie nie skumałeś że waga tego CB wynika z ograniczeń kategorii A2. One lżejsze po prostu nie mogą być bo przekroczą stosunek mocy do masy. Żal, żal, żal...<br><hr>ProwlerKomentatorzy napisał(a):co za smieszna masa. bez przesady, zeby nowoczesna 600 tyle wazyla<br><hr>myt<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dla mnie dziwne, że CBR500 wygląda jak CBF1000F, czyli jak turystyk a nie sportowiec<br><hr>gość
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kawa z 80 kg jezdcem ma 160 km/tone honda ok 175 km/tone zalezy ile wypluja rzeczywscie podczas hamowania w wtym samym momencie wzgledem siebie wiec honda bedzie minimalnie szybsza vmax w tych samych warunkach stawiam 175 km/h kawa i 180 km/h honda .<br><hr>sztikKomentatorzy napisał(a):No na reszcie jakaś fajna alternatywa w tej klasie. Wielka trójka to wybitnie nienowoczesne konstrukcje. Jeżeli CBR500R faktycznie będzie kosztować poniżej 24 000 to zje sporo klientów nowej Kawie.<br><hr>motoluka<br>Komentatorzy napisał(a):To nie takie pewne czy CBR 500 zje klientów Kawie.
Porównując CBR 500 i Ninja 300 z mojego punktu widzenia (zdjęciowego i danych technicznych):
Masa - Kawa waży jakieś 20 kilo mniej niż Honda, w mieście może być poręczniejsza, ale za to podatniejsza na wiatr boczny
Kokpit - w Kawie w porównaniu do Hondy wygląda po prostu fajniej - duży obrotomierz ze wskazówką, a nie jakaś linijka LCD
Niskie siedzenie - można spokojnie płasko postawić stopy
Moc - w Kawie mniejsza niż Hondzie i wyciągana przy wyższych obrotach
Lusterka - w których w Kawie podobno nic nie widać poza łokciami
Pozycja jazdy - W Kawie przy normalnej jeździe chyba trochę bardzie pochylona niż w Hondzie
Pasażer - nie bardzo widzę czego pasażer Kawy ma się trzymać poza kierowcą, Honda ma uchwyty po bokach siedzenia
Bagaż - w Kawie chyba tylko tankbag, w Hondzie z tyłu za pasażerem nawet kufer można zamontować
Pewnie będzie porównywanie prędkości maksymalnej która wypadnie na korzyść Hondy nawet jeśli miałoby to być tylko 10 km/h.<br><hr>k1oor<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dobrze , że coraz częściej mówi się o pojemnościach do 600 . Te motocykle jak i skutery coraz lepiej jeżdżą i coraz mniej palą. Może skończy się gonitawa nowobogackich za pojemnościami 1300, 1800, 2000cm3. Niedawno rozmawiałem z kolegą, który kupił pierwszy sprzęt po 20 latach przerwy- chyba jakąś "wyrwirączke" o poj 1800. Mówił ,że to troche wstyd jeździć, czymś o pojemności poniżej 1300. Jak powiedziałem ,że z żoną zrobiliśmy Normandję na Deauvilku to był w szoku. Dlatego podobają mi się takie artykuły, podobnie jak ten niedawno publikowany o Toskanii na skuterze. Super i tak dalej.POZDRAWIAM:) <br><hr>darobass
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"samochodowa charaterystyka pracy" i "jezdzimy dołem" - czy może być gorsza reklama dla milosnika motocykli a balsam na serce dla miłosników dyzli, TDI i bokserów bmw? <br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
1 - jeździłeś NC ?:) 2 - przeczytaj fragment kilka zdań dalejKomentatorzy napisał(a):"samochodowa charaterystyka pracy" i "jezdzimy dołem" - czy może być gorsza reklama dla milosnika motocykli a balsam na serce dla miłosników dyzli, TDI i bokserów bmw? <br><hr>txa<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Duke 390 nie łapie się na A2... jest za lekki (>0,2 kW/kg) więc nie będzie konkurentem dla tej Hondy...
A ta swoją drogą strasznie ciężka jest.
A'propos CB 500 X to tu konkurentem będzie Husky Tr650 terra po zdławieniu oczywiście...<br><hr>ixiński
A ta swoją drogą strasznie ciężka jest.
A'propos CB 500 X to tu konkurentem będzie Husky Tr650 terra po zdławieniu oczywiście...<br><hr>ixiński
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No i to jest właśnie najbardziej bezsensowe - mam pełne, normalne prawko, ale chętnie bym sobie nabył którąś z nowych Hond, gdyby tylko nie były takimi ciężkimi klocami. A młody kierowca (przynajmniej w PL) i tak nie kupi nowej Hondy z salonu za 24k tylko starą CB, Fazera, SV, czy innego GSa...<br><hr>NanoKomentatorzy napisał(a):Duke 390 nie łapie się na A2... jest za lekki (>0,2 kW/kg) więc nie będzie konkurentem dla tej Hondy...
A ta swoją drogą strasznie ciężka jest.
A'propos CB 500 X to tu konkurentem będzie Husky Tr650 terra po zdławieniu oczywiście...<br><hr>ixiński<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie mają szans z ktm. czemu? jesli do ktm bedziemy mieli certyfikat zdławienia, to pejedziemy na A2. moto bedzie w rzeczywistosci odblokowane, a my bedziemy mieli frajde wyprzedzając ciężkie kloce hondy<br><hr>neme
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
honda spieprzyla robote. motocykle powinny byc faktycznie wyposarzone w ciężkie odważniki (oficjalny powod to wyrownanie balansu motocykla), ktore każdy od razu po kupnie by odkręcał. oficjalnie normy A2 byly by spelniane, a nieoficjalnie, wiadomo<br><hr>neme
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wg strony producenta cbr500r w wersji bez abs kosztuje $5,999* , troche mniej niż 24 tys, ciekawe ile będzie kosztować u nas<br><hr>kilu20
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czy Honda planuje jeszcze jedne targi w Mediolanie, orientujecie się może, bo ciekawi mnie ta CBR125 jaki będzie miała malowanie i czy coś się konkretnego zmieni czy też nie.
Pozdrawiam.<br><hr>islandia18
Pozdrawiam.<br><hr>islandia18
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie chodzi o to żeby było "wiadomo" tylko żeby było zgodnie z przepisami , tylko tak możemy dojść do takiego poziomu kultury technicznej i jakiejkolwiek świadomości porównywalnej z zachodem , tudzież Niemcami czy Holandią. Poza tym po co ciężkie odważniki jak sam motocykl jest już dość ciężki?<br><hr>KrzysiekKomentatorzy napisał(a):honda spieprzyla robote. motocykle powinny byc faktycznie wyposarzone w ciężkie odważniki (oficjalny powod to wyrownanie balansu motocykla), ktore każdy od razu po kupnie by odkręcał. oficjalnie normy A2 byly by spelniane, a nieoficjalnie, wiadomo<br><hr>neme<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości