Zobacz wÄ…tek - 636 na tor
NAS Analytics TAG

636 na tor

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

636 na tor

Postprzez maciejka69 » 15/11/2012, 11:59

Chciałbym kupić powyższe moto na przyszły sezon. Proszę o radę. Który rocznik polecacie? Chcę wydać ok. 10.000, może być więcej jeśli mnie przekonacie, że warto. Nastawiam się na tor, chcę się pobawić i żeby nie było mega żal gdyby się przytrafił ślizg. Wszystkie sugestie, rady i fajne spostrzeżenia bardzo mile widziane :)
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa


Postprzez Black-Ghost » 15/11/2012, 12:07

2003-2004 dorwiesz w tej kasie. Dobrze jak byś znalazł wersje ZX-6RR miała w przeciwieństwie do 636 sprzegło antyhoppingowe i bardziej torową charakterystykę. W regulaminowej pojemności też sie mieści 599cm3. ;) Nowsza 636 05-06 to już sprzet nastawiony do ganiania po drodze.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)


Postprzez maciejka69 » 15/11/2012, 13:03

o widzisz, o coś takiego mi chodziło, bo jestem dość zielony w temacie. Już przynajmniej będę miał kilka parametrów do szukania :) Proszę o więcej :D

co powiecie o tych?

http://moto.allegro.pl/kawasaki-zxr-636 ... 49577.html

http://moto.allegro.pl/kawasaki-zx-636- ... 37063.html

http://moto.allegro.pl/cena-zimowa-kawa ... 06865.html

http://otomoto.pl/kawasaki-zxr-zx6r-636 ... 52332.html
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez Seba_ER5 » 15/11/2012, 14:32

2003-2004 dorwiesz w tej kasie


Na pewno nie mojÄ… ;p.... Szykuj jak chceszs ladna sztuke 12-14k.

Wejdź na ebay i kup sobie torówkę z UK.

Jeżeli tamte moto sa w dobrym stanie to warto obejrzeć. Mnie odstrasza kiepskie pomalowanie tych moto.
Ostatni najciekawszy. Za 1800GBP dostanie torówkę w owiewkach torowych i jeszcze z niezłym osprzętem czasem. W wyszukiwarce wpisuje B1H. Poprzedni model to J1 chyba.

Akurat malo ofert:
http://www.ebay.co.uk/itm/Kawasaki-ZX6R ... 416df7436f

Czasem na forum mcn ninja sa dobre oferty torowek.

Pierwsze trzy kawy cale malowane


Ale Å‚oko :)...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Black-Ghost » 15/11/2012, 18:55

suhy-19 jeszcze sie nie spotkałem z pęknięta ramą w 636 a troche ich poogladałem. To tak jak byś napisał że we wszystkich generacjach R6 pada 2 bieg. Bzdura! Maciejka69 4 oferta zdecydowanie najciekawsza i w najlepszym stanie sprzet ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez maciejka69 » 15/11/2012, 19:23

suhy-19 napisał(a):Pierwsze trzy kawy cale malowane i z doswiadzczenia wiem ze jak w 636 rama jest malowana lub oklejona to na99% rama byla naprawiana :)


Generalnie nie liczę na cuda. Zdaję sobie sprawę z tego do czego to jest sprzęt i że raczej każdy leżał. Bardziej od tego czy leżał interesuje mnie w jakim jest obecnie stanie technicznym. Jeśli został dobrze pomalowany to ja nie widzę problemu, gorzej gdyby rama była wyciągana. Czy rama to mocny punkt tego moto czy słaby? Czy jest dobrze schowana czy leci przy każdej większej glebie? Jakie są słabe punkty, na co zwracać uwagę?
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez Invi » 15/11/2012, 19:38

Nie były słabym punktem, jak dobrze przywalisz to się popsuje, jak w prawie każdym moto ;)

Black-Ghost napisał(a):suhy-19 jeszcze sie nie spotkałem z pęknięta ramą w 636 a troche ich poogladałem. To tak jak byś napisał że we wszystkich generacjach R6 pada 2 bieg. Bzdura! Maciejka69 4 oferta zdecydowanie najciekawsza i w najlepszym stanie sprzet ;)



Ten dalej swoje jakieś kompleksy :lol: Chyba każdy załapał że chodziło o podzwonowe uszkodzenia.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Seba_ER5 » 15/11/2012, 20:05

W 636 przy dzownie pedzej zegnie sie rama niz zawias. Sama z siebei raczej nie peka, chyba ze ktos stunci na maksa ale to nie ma sily.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Black-Ghost » 15/11/2012, 22:15

W każdym moto jak wywiniesz szlifa to owiewki, dekle i kierownicą dostaną po dupie. Dla tego trzeba zainwestować w dobre crash pady. ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Invi » 15/11/2012, 22:56

Nie :P Sradem wywijałem koziołki od 140 i nic się ramie nie stało ;) Później klepnął w passata to dopiero zaczęło go delikatnie (z puszczoną kierownicą szło przejechać z 20m ) znosić z drogi, ale stawiam że rama była ok i wystarczyłoby wymienić lewą lagę żeby wszytko było super :D Ale on miał ramę z potężnego kawału aluminium w porównaniu z chyba każdym sportem.
Ostatnio edytowano 15/11/2012, 22:59 przez Invi, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez maciejka69 » 15/11/2012, 22:58

sugerujesz, że srad lepszy na tor od 636?
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez Invi » 15/11/2012, 23:03

W żadnym wypadku ;) Sugeruje tylko że ma mocną ramę. Czołgi mają jeszcze mocniejszą, a średnio nadają się na tor ;)

Chociaż tragedii by nie było, do nie tak dawno latał koleś w pucharze GSXR'a na sradzie. Ale ma parę kilo więcej, hamulce i zawieszenie też gorsze. Na pewno byłby tańszy, części jest dużo i są tanie, jak mu dać amorek to można by zniwelować przyciężkie prowadzenie. Do trackdayów wystarczy. A jednak trzeba się liczyć z tym że czasami sety i inne duperele sobie pójdą ;)




Za 10k to chyba wszyscy wiedzÄ… co polecÄ™ :D
600 K1-K3 ;) Jak nie kupisz gotowej torówki to do 636 dolicz sobie amortyzator skrętu, bo bez niego daleko nie pociągniesz. A do fabrycznego amorka z K1-K3 zalewasz 20W i masz spokój. Wtedy przód odrobinkę do dołu na półkach + 180/60R17 i sam się przekłada na zakrętach. Wtrysk, waga taka sama jak 636. Pancerne sprzęgło, skrzynia biegów bardzo wytrzymała i lubiąca zmiany bez sprzęgła. Do tego wysoka gleboodporność i niskie ceny części (chociaż już nie tak jak w SRADzie).

No i 636 za 10k to wybieranie najtańszych ofert, a w K1-K3 możesz już nieźle przebierać.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez maciejka69 » 15/11/2012, 23:31

ok, więc teraz będę miał trochę czytania, oglądania itd. porównującego 636 i gixa600. A za jakiś czas podeślę kilka kolejnych linek i poproszę o komentarze. Dzięki :)
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez Seba_ER5 » 16/11/2012, 13:25

636 dobre to min 12k. Mój amortyzator skretu scotts to koszt 2,5k.

Suchy w przeciągu roku 2 sprzedaje bo może na sc57 się przesiądę. Juz stoi od roku w garazu u rodzicow. Chwilowo staruszek popyla nią od czasu do czasu.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez maciejka69 » 17/11/2012, 01:21

ok, a że tak z wyższej półki pocisnę i zapytam co sądzicie o tych:

http://moto.allegro.pl/kawasaki-ninja-6 ... 24137.html

http://moto.allegro.pl/kawasaki-zx6r-63 ... 76087.html
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez rosiboj » 17/11/2012, 10:35

Jeździłem 2006 po drodze i moja pierwsza myśl była taka , ze to by się swietnie nadawało na tor. Długie biegi , sprzeglo anti hoping , zawieszenia ok, leciutki i wąski sprawiał wrażenie lekkiego w przerzucaniu przy zmianie kierunków dość sporo mocy a to kawasaki kopniecie tez zaczynało się nieco wyżej niż zazwyczaj bo chyba dopiero koło 11 tys jak dobrze pamietam. Polecam , co do modeli z obrazków to się nie wypowiem bo pisze z telefonu
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Seba_ER5 » 17/11/2012, 13:39

To źle pamiętasz.


Trochę kolega cenowo skoczył... z 10 do prawie 20k. Pierwszy ma drogie craspady LSL i to wszystko, drugi ma acrapa, tyle ze acrap ten po nie dostanie po szlife. Troche dziwnie mocno kolory wyglądaja na nim ale to moze wina aparatu.
Warto obejrzec oba.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez maciejka69 » 17/11/2012, 19:55

cenowo skoczyłem bo chciałem się dowiedzieć czy i jakie uzasadnienie ma wydanie 4-5K pln więcej za K5-K6. Może wystarczy jak na początek zostanę jednak przy rocznikach 2003-04?
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez suchy558 » 17/11/2012, 20:05

http://moto.allegro.pl/kawasaki-zx6r-63 ... 20872.html

może?

jeszcze doprecyzuj czy moto ma być tylko na tor, czy chcesz nim jeszcze na ten tor dojechać? bo narazie widzę, że berzesz ładne motocykle, które na koniec sezonu już takie ładne nie będą ;) a w tym owiewki pokleisz, lampa Ci nie potrzebna, doposażysz w co trzeba i latasz bez obawy, że się coś zarysuje
Avatar użytkownika
suchy558
Bywalec
 
Posty: 676
Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez Kaai » 17/11/2012, 20:19

ale amorek sprzętu na tor to fajna rzecz. więc w to musiałbyś się doposażyć. owiewki torowe? jak kto lubi. lampy tak jak pisał suchy możesz wywalić
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê