Zobacz wÄ…tek - yamaha fzs 1000 dwie kwestie
NAS Analytics TAG

yamaha fzs 1000 dwie kwestie

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

yamaha fzs 1000 dwie kwestie

Postprzez riders82 » 5/11/2012, 14:58

Witam wszystkich forumowiczów. Mam dwa pytania do znawców :
1. Fazer był zablokowany na 106 km (max 230 km/h). przed odblokowaniem przy włączeniu ssania silnik gasł niezaleznie zimny czy ciepły. Po odblokowaniu sprzęt dostał drugi oddech (260 km/h), po odpaleniu na ssaniu zimny silnik pracował na podwyższonych obrotach i chyba tak powinno być. Po zrobieniu kilku tysięcy km jakoś stracił moc ledwie 250km/h i po włączeniu ssania znowu gaśnie. Pomyślałem że regulacja sie kłania więc oddałem sprzęt na serwis łącznie z wymianą wydechu na przelot i filtrem na k&n. Dzięki filtrowi moc na dole wzrosła ale góra dalej słabo, po włączeniu ssania dalej gaśnie, konieczne jest operowanie manetką az sie trochę rozgrzeje dopiero wtedy jest ok. O co chodzi? Czy zle zrobiono regulacje? czy silnik juz sie kończy? Dodam że przy ostrym kręceniu łyka olej prawie litr na 1000 km.

2. Podczas wycierania do sucha po myciu narobiłem pięknych kolistych rys na szybie lampach i owiewce, ktoś zna jakis dobry sposób na to?
riders82
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 26/2/2011, 14:30


Postprzez Walenty » 5/11/2012, 16:43

1. Tego oleju to trochę za dużo bierze, ale poczekaj na kogoś znającego się na tym.
2. Meguiar's SwirlX i zastąpić szmaty mikrofibrami. Do wycierania będziesz potrzebował ich kilka, ewentualnie zainwestuj w ręcznik typu fluffy dryer.
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL


Postprzez stareRadio » 5/11/2012, 17:36

fzs na rozgrzaniu, bez ssania na początku reaguje opornie z zająknięciem na ruch manetki jednak po ok 2km jest juz czysto.Ja ssanie wyłączam po ok 1km. Nie znaczy to, ze juz złapał właściwą temperature.
Oleum - jesli jeżdzę do ok 6,5k obr nie pije nic. W okolicach 8-10k obr wypije moze z 150ml/ 1000km. Jakie masz obroty z ssaniem ?
Mam przelot, bez k&n, 2001r, 74k km przebiegu
stareRadio
Świeżak
 
Posty: 443
Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
Lokalizacja: Dębica

Postprzez riders82 » 5/11/2012, 18:47

na ssaniu silnik gasnie jesli nie trzymam manetki ale wyłączam je po jakis pół minuty i silnik chodzi normalnie na wolnych obrotach, zaraz po zdjęciu blokady na ssaniu trzymał jakies 2 tys.
riders82
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 26/2/2011, 14:30

Postprzez stareRadio » 5/11/2012, 19:28

duzo,
wg serwisówki powinno byc 1,050-1150obr
regulacje robiłes na zaworach i gaźnikach ( w takiej kolejności) ? martwy okres sie zbliża, moze warto oodac do innego serwisu na regulację ?
u mnie na max ssaniu jest 3k a na wolnych 1,200
stareRadio
Świeżak
 
Posty: 443
Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
Lokalizacja: Dębica

Postprzez MANIAK. » 5/11/2012, 20:28

Jak odpalasz silnik to wlacz ssanie i odpal i na poczatku bedzie chodzil na wysokich obrotach , niech pochodzi z 5 minut i sie rozgrzeje i wtedy mozesz podkrecic obroty i pobawic sie manetka..
Ile masz przebiegu ?
Skoro bierze Ci tyle oleju (duzo ) to czeka Cie wymiana silnika lub sprzetu , watpie ze ci ktos go kupi..a ktorego roku ta Fazi jest ?:)

Jaki dales wydech ? Regulacja gaznikow i zaworow pod dany tlumik dobrze zrobiona ? az tak cie to boli ze idzie 250 a nie 260 km/h ? skoro Ci bierze olej to nie dziw sie ze silnik juz nie jest ten co kiedys byl i to jeszcze taki ilosci..nie dziwne ze spadl V max , a dawanie sportowego wydechu i K&N co teraz dales to stracona kasa..

Jaki masz przebieg ?
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez riders82 » 13/11/2012, 10:59

Witam... odświerzam wątek moto jest z 2003 roku przebieg 55 kkm. Po 6 tyg odpalałem moto i musiałem sie sporo nakręcic ,regulacja gazników nic nie zmieniła o co chodzi?
riders82
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 26/2/2011, 14:30

Postprzez MANIAK. » 17/11/2012, 10:46

Zawory ? wymien swiece ? moim zdaniem masz juz zmeczony silnik i tyle.
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez riders82 » 17/11/2012, 14:21

zawory regulowane zaraz po zakupie, świece też nie dawno jaki jest koszt i co tam jest do roboty żeby troszeczkę silnik podreperować chodzi mi o to żeby miał mniejszy apetyt na olej?
riders82
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 26/2/2011, 14:30

Postprzez oblatywacz93 » 17/11/2012, 17:00

chyba raczej niechodzi o regulacje zaworów tylko wymiane uszczelniaczy. Skoro bierze olej to są 3 ewentualności: 1. olej dostaje sie przez nieszczelne zawory; 2. cylindry już są na wykończeniu; 3. pierścienie są już wymęczone. Najlepiej to zdjąć głowice i sprawdzić co tam sie dzieje. Ale z takim przebiegiem żeby takie coś sie działo to raczej nieprawdopodobne :D
oblatywacz93
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 17/10/2012, 14:42

Postprzez stareRadio » 17/11/2012, 17:55

sprawdz jakÄ… masz kompesjÄ™ na cylindrach , podpowie Ci to w jakiej konddycji jest silnik ,
swiece mozesz wykrecic i zobaczy jaki maja kolor
stareRadio
Świeżak
 
Posty: 443
Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
Lokalizacja: Dębica



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê