Pytanie o uszczelniacze, pierścienie i tłok.
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Pytanie o uszczelniacze, pierścienie i tłok.
Witam. W związku z tym, że stałem się ostatnio posiadaczem chińskiego diabolini mam kilka pytań.
1. Czy takie jak na zdjęciu pęknięcie uszczelniacza zaworu może powodować spalanie dużej ilości oleju i chmury dymu? Z tego co czytałem to tak, ale pytam bo kopci naprawdę mocno. Jeszcze niedawno nie kopcił wcale. http://i47.tinypic.com/33dyte9.jpg
2. Czy ma sens wymiana pierścieni bez wymiany tłoka? Jaki luz powinny mieć pierścienie oraz tłok?
3. Czy ma sens wymiana tłoka bez szlifu? Do chińczyka nie znajdę chyba tłoka do cylindra po szlifie.
4. Czy taki jak na zdjęciu luz tłoka to bardzo duży luz? http://i48.tinypic.com/2vl8d95.jpg
Jeszcze jedno na koniec: po czym poznać, że zawory są już do wymiany ?
Pozdrawiam kolegów serdecznie
1. Czy takie jak na zdjęciu pęknięcie uszczelniacza zaworu może powodować spalanie dużej ilości oleju i chmury dymu? Z tego co czytałem to tak, ale pytam bo kopci naprawdę mocno. Jeszcze niedawno nie kopcił wcale. http://i47.tinypic.com/33dyte9.jpg
2. Czy ma sens wymiana pierścieni bez wymiany tłoka? Jaki luz powinny mieć pierścienie oraz tłok?
3. Czy ma sens wymiana tłoka bez szlifu? Do chińczyka nie znajdę chyba tłoka do cylindra po szlifie.
4. Czy taki jak na zdjęciu luz tłoka to bardzo duży luz? http://i48.tinypic.com/2vl8d95.jpg
Jeszcze jedno na koniec: po czym poznać, że zawory są już do wymiany ?
Pozdrawiam kolegów serdecznie
- jSC
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 11/11/2012, 15:55
haha ten uszczelnaicz nic nie uszczelniał olej leciał do komory jhak chciał
2) moim zdaniem nie ma sensu wymieniac tłoka bez wymiany cylindra xd one są tak smiesznie tanie że sie opłaca kupic po prostu zestaw cylinder tłok... za szlif zapłacisz z 40 zł... a za niewiele wiecej masz kompletny zestaw. same pierscienie nic nie adzą
3) po zdjęciu nie da sie ocenic luzu, musisz to pomierzyc
patrzysz na przylgnie i widzisz czy zawory maja odpowiedni kształt w serwisówkach chinskich są nawet zwymiarowane całe zawory i mozna sobie porównac
2) moim zdaniem nie ma sensu wymieniac tłoka bez wymiany cylindra xd one są tak smiesznie tanie że sie opłaca kupic po prostu zestaw cylinder tłok... za szlif zapłacisz z 40 zł... a za niewiele wiecej masz kompletny zestaw. same pierscienie nic nie adzą
3) po zdjęciu nie da sie ocenic luzu, musisz to pomierzyc
patrzysz na przylgnie i widzisz czy zawory maja odpowiedni kształt w serwisówkach chinskich są nawet zwymiarowane całe zawory i mozna sobie porównac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Ale jeśli chcesz zmieniać te pierścienie, tłoki i cylindry bo leci czarny dym z rury to odpuść, na 100% to wina uszczelniacza, przecież nim musiał się wręcz lać olej do komory spalania. Jeszcze świecę możesz wymienić bo pewnie jest do wywalenia.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
jak czarny dym to bym powiedział że gaźnik do regulacji. jak siwy olej, jak siwoniebieski to juz sie konczyc moze silnik..
chociaz tak czy siak odświeżenie sie przyda. u mnie silnik 110 jeszcze ładnie smiga. ale na zime robie chyba generalke. 140 zł ksoztuje zestaw z głowicą kompletną tłok i cylinder. wiec pieniądze śmieszne a moto nieco zyska na pewno
chociaz tak czy siak odświeżenie sie przyda. u mnie silnik 110 jeszcze ładnie smiga. ale na zime robie chyba generalke. 140 zł ksoztuje zestaw z głowicą kompletną tłok i cylinder. wiec pieniądze śmieszne a moto nieco zyska na pewno
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Jak to w końcu jest z tymi kolorami dymu? Wcześniej czytałem że biały jak pali płyn chłodniczy, a od oleju właśnie niebieskawy. Poza tym jeszcze pare dni temu żadnego dymku nie było więc to raczej na bank uszczelniacz. Nie straszcie że się już silnik kończy bo na razie to nie pojeździłem za dużo na tym
- jSC
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 11/11/2012, 15:55
czarny - zbyt bogata mieszanka
niebieski - konczy sie silnik
biały - płyn z chłodnicy
i tyle
niebieski - konczy sie silnik
biały - płyn z chłodnicy
i tyle
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
zobacz jak dym smierdzi, powinien byc taki biało niebieskawy jeżeli spala sie olej a czy spala sie przez pierscienie, czy przez uszczelniacze to nie wazne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Witam ponownie. Wymieniłem uszczelniacze, ale jest nowy problem. W ogóle nie pali. Stąd mam kilka nowych pytań. Czy da się coś źle zrobić przy wkładaniu zaworów? Czy ustawia się rozrząd w silnikach z popychaczami? Czy przez zmianę luzu na zaworach maszyna może przestać palić? Jakieś pomysły co mogłem spieprzyć ? Nie edytowałem poprzedniego posta żeby podbić temat do góry. pozdro
Edytuj posty kolego.
należy Ci ostrzeżenie.
Przeczytaj jeszcze raz regulamin.
senekkorzenna
Edytuj posty kolego.
należy Ci ostrzeżenie.
Przeczytaj jeszcze raz regulamin.
senekkorzenna
- jSC
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 11/11/2012, 15:55
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości