[Aktualności] Ducati potwierdza Carlosa Checę i...
Posty: 6
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Ducati potwierdza Carlosa Checę i...
Dyskusja na temat: Ducati potwierdza Carlosa ChecÄ™ i Panigale w WSBK 2013, ale...
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati potwierdza Carlosa ChecÄ™ i Panigale w WSBK 2013, ale...
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ducati potwierdza Carlosa ChecÄ™ i Panigale w WSBK 2013, ale...
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Jedno jest pewne, to na pewno nie będzie łatwy rok dla Ducati. Jeszcze niedawno wygrywali w SBK i GP a w przyszłym roku moze sie okazac że będą zamykali tyły w każdej kategorii. Ale to normalne bo jak Włochom coś sie uda to przechodzą do niekonczącego sie świetowania i lansu zamiast sie rozwijać.<br><hr>Yoshi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Sednem sprawy, jest faworyzowanie japskich producentów, przepisy dotyczące opon i ciągłe nakładanie sztucznych blokad na 2-cylindrówki...
Może lepiej wrócić do starych przepisów sprzed 12 lat, i proste to i ekologicznie poprawne... i jeszcze więcej widowiska... a tak będziemy mieć kolejny puchar cebeerki - p.t Moto II...
Hehe... wiem, że to niemożliwe... ale warto pomarzyć...<br><hr>Spagetti- Bolognese
Może lepiej wrócić do starych przepisów sprzed 12 lat, i proste to i ekologicznie poprawne... i jeszcze więcej widowiska... a tak będziemy mieć kolejny puchar cebeerki - p.t Moto II...
Hehe... wiem, że to niemożliwe... ale warto pomarzyć...<br><hr>Spagetti- Bolognese
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przypomnę ci że największy wpływ na zmianę przepisów miało zawsze Ducati i to często pod tego producenta dokonywano zmian. Ale zgadzam sie co do tego że stare przepisy były jaśniejsze i precyzyjniejsze. Nie wiem po co ten rozrost pojemności do 1000 4 cyl i 1200 2 cyl. <br><hr>SiaraKomentatorzy napisał(a):Sednem sprawy, jest faworyzowanie japskich producentów, przepisy dotyczące opon i ciągłe nakładanie sztucznych blokad na 2-cylindrówki...
Może lepiej wrócić do starych przepisów sprzed 12 lat, i proste to i ekologicznie poprawne... i jeszcze więcej widowiska... a tak będziemy mieć kolejny puchar cebeerki - p.t Moto II...
Hehe... wiem, że to niemożliwe... ale warto pomarzyć...<br><hr>Spagetti- Bolognese<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pewnie 750- 4 cylindry kontra 2 cylindrowe max.1000 dużo ciekawsze były, na dodatek, drogowe wersje łatwiejsze do ogarnięcia niż naszpikowane programami 1000-1200, gdzie nie wiadomo, od czego zacząć przy starcie motocykla, ten przycisk/ta opcja/ czy może inna...niby dla bezpieczeństwa, ale przekraczając pewne granice nie pomoże ABS, ASR, ASP, DTC czy co tam jeszcze - jest bum i koniec...<br><hr>Spagetti-BologneseKomentatorzy napisał(a):Sednem sprawy, jest faworyzowanie japskich producentów, przepisy dotyczące opon i ciągłe nakładanie sztucznych blokad na 2-cylindrówki...
Może lepiej wrócić do starych przepisów sprzed 12 lat, i proste to i ekologicznie poprawne... i jeszcze więcej widowiska... a tak będziemy mieć kolejny puchar cebeerki - p.t Moto II...
Hehe... wiem, że to niemożliwe... ale warto pomarzyć...<br><hr>Spagetti- Bolognese<br>Komentatorzy napisał(a):Przypomnę ci że największy wpływ na zmianę przepisów miało zawsze Ducati i to często pod tego producenta dokonywano zmian. Ale zgadzam sie co do tego że stare przepisy były jaśniejsze i precyzyjniejsze. Nie wiem po co ten rozrost pojemności do 1000 4 cyl i 1200 2 cyl. <br><hr>Siara<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Idźcie na takie dyskusje do piaskownicy. <br><hr>WSBKKomentatorzy napisał(a):Sednem sprawy, jest faworyzowanie japskich producentów, przepisy dotyczące opon i ciągłe nakładanie sztucznych blokad na 2-cylindrówki...
Może lepiej wrócić do starych przepisów sprzed 12 lat, i proste to i ekologicznie poprawne... i jeszcze więcej widowiska... a tak będziemy mieć kolejny puchar cebeerki - p.t Moto II...
Hehe... wiem, że to niemożliwe... ale warto pomarzyć...<br><hr>Spagetti- Bolognese<br>Komentatorzy napisał(a):Przypomnę ci że największy wpływ na zmianę przepisów miało zawsze Ducati i to często pod tego producenta dokonywano zmian. Ale zgadzam sie co do tego że stare przepisy były jaśniejsze i precyzyjniejsze. Nie wiem po co ten rozrost pojemności do 1000 4 cyl i 1200 2 cyl. <br><hr>Siara<br>Komentatorzy napisał(a):Pewnie 750- 4 cylindry kontra 2 cylindrowe max.1000 dużo ciekawsze były, na dodatek, drogowe wersje łatwiejsze do ogarnięcia niż naszpikowane programami 1000-1200, gdzie nie wiadomo, od czego zacząć przy starcie motocykla, ten przycisk/ta opcja/ czy może inna...niby dla bezpieczeństwa, ale przekraczając pewne granice nie pomoże ABS, ASR, ASP, DTC czy co tam jeszcze - jest bum i koniec...<br><hr>Spagetti-Bolognese<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości